Stil/Mode/Kläder - tråden (ripoff)

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

montolaya skrev:Okej tack, Hur mycket kostade klockan? :)
2000-2500 kommer inte ihåg så bra ;)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
to0b
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av to0b »

Tyckte också att den klockan var sjukt fet! Har googlat men hittar inte den. Länka om någon hittar den!
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

Nä du potog, det går inte ens å jämföra en klocka från en riktig klocktillverkare som Tissot med sånnt där kina-producerat grejs.

+ Att typ alla klockmärken har vääldigt skilda klockor :)

Mvh klocknörd som är för snål för att byta upp sig från sin citizen
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

to0b skrev:Tyckte också att den klockan var sjukt fet! Har googlat men hittar inte den. Länka om någon hittar den!
hitta den med länkar men inte med läder remen som jag har :P

http://www.junkyard.se/Product.aspx?Pro ... lId=158807

men annars e denna snygg i svart ;)

Bild

lita lite på deras hemsida annars SÅ hittar ni dom alla tillslut ;)

http://www.ripcurl.eu/?products
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
to0b
Kinaraket
Kontakt:

Inlägg av to0b »

Är dock inte något stor fan av metall länkar, vill helst ha gummi eller läder länkar till klockan. Annars tack!
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Tuta skrev:Nä du potog, det går inte ens å jämföra en klocka från en riktig klocktillverkare som Tissot med sånnt där kina-producerat grejs.

Håller med dig helt där, klädesmärkena gör ju mest klockorna bara för att synas mest, dom håller oftast väldigt dålig kvalité även om dom är dyra ibland.
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

ktm_danielsson skrev:
Tuta skrev:Nä du potog, det går inte ens å jämföra en klocka från en riktig klocktillverkare som Tissot med sånnt där kina-producerat grejs.

Håller med dig helt där, klädesmärkena gör ju mest klockorna bara för att synas mest, dom håller oftast väldigt dålig kvalité även om dom är dyra ibland.
Kina grej hahaha ja! allt e ju fan gjort där nere å det e ju inte dåligt för det :P
Klockan jag har e faktiskt e väldigt hög kvalitet för det priset den klarar ju av att man dyker med den ner till 100m å det e ju bra?

på sådana här enkla klockor som saknar mekaniska klockvärk så har typ alla samma kvalitet när vi pratar i prisklassen 2k-5k ;)
vem fan e lennart?
Ekman
F.D Moderator

Inlägg av Ekman »

bara jag som inte använder armbandsur? :roll:
Användarens profilbild
kjelle
Kinaraket

Inlägg av kjelle »

vicke xX SMT skrev:bara jag som inte använder armbandsur? :roll:
Nej, finns ju klocka på telefonen! :)
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

kjelle skrev:
vicke xX SMT skrev:bara jag som inte använder armbandsur? :roll:
Nej, finns ju klocka på telefonen! :)
Helt onödigt att lägga pengar på en klocka för fan man har ju mobilen
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

dagens "mode" :)

Bild

Bild
funkar bäst (Y)
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

PoWeRKinG skrev:dagens "mode" :)

Bild

Bild
funkar bäst (Y)
Deg :D'

edit trodde bara kvinnor va i....
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Dagens outfit :roll: (No homo)

Bild
Bild

Bilderna suger

Och sen en bild på vinterkläderna dvs jacka och mössa

Bild
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

potog skrev:
ktm_danielsson skrev:

Kina grej hahaha ja! allt e ju fan gjort där nere å det e ju inte dåligt för det :P
Klockan jag har e faktiskt e väldigt hög kvalitet för det priset den klarar ju av att man dyker med den ner till 100m å det e ju bra?

på sådana här enkla klockor som saknar mekaniska klockvärk så har typ alla samma kvalitet när vi pratar i prisklassen 2k-5k ;)
Tycker dne såg rätt bra ut, ville bara säga det!

Men jo, det är stor skillnad på kvaliteten! Gå runt på stan och jämför ur & penn med nån 5000-kronors klocka fårn kanske Certina, Galet stor skillnad i känslan!
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
anton96
Farsans gamla zündapp

Inlägg av anton96 »

Någon som har denna?: http://www.smartguy.se/klader/jackor/vi ... a_139738_4 isåfall hur är den i längden?
Finns inga affärer här som säljer den här.. MQ sålde den för några veckor sen men har slutat med det nu :s för vill inte köpa en jacka för 2100 om jag inte äns vet om den passar, dock går det ju köpa den sen skicka tillbaka ifall den inte passar men tar ju sån tid :/
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

anton96 skrev:Någon som har denna?: http://www.smartguy.se/klader/jackor/vi ... a_139738_4 isåfall hur är den i längden?
Finns inga affärer här som sääljer den.. MQ sålde den för några veckor sen men har slutat med det nu :s för vill inte köpa en jacka för 2100 om jag inte äns vet om den passar, dock går det ju köpa den sen skicka tillbaka ifall den inte passar men tar ju sån tid :/
Har du M på t-shirts blir M bra. Sitter skönt och är inte kort men ändå inte lång. Var lite inne själv på att köpa en (röd) men fick bli Elvine Floyd istället :) Tycker absolut du ska köra på den där jackan, riktigt snygg! (även om bilderna på den där sidan var lite sisådär...) kollat på MQs hemsida? Om du beställer ifrån MQ kan du lämna tillbaks i affären, skit smidigt!
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
somlow
Like A Baws

Inlägg av somlow »

potog skrev:
somlow skrev:
montolaya skrev:Själv får jag mina Beats by Dr Dre Tour snart :D
Bild
Eargasm! Det enda jag säger !
sjukt dåligt ljud i dom å det vet alla som inte e döva

KTM varför en trissot?
Är du helt körd eller? Du lär ju vara jätte döv om du säger att det är dåligt ljud i dom..
anton96
Farsans gamla zündapp

Inlägg av anton96 »

ktm_danielsson skrev:
anton96 skrev:Någon som har denna?: http://www.smartguy.se/klader/jackor/vi ... a_139738_4 isåfall hur är den i längden?
Finns inga affärer här som sääljer den.. MQ sålde den för några veckor sen men har slutat med det nu :s för vill inte köpa en jacka för 2100 om jag inte äns vet om den passar, dock går det ju köpa den sen skicka tillbaka ifall den inte passar men tar ju sån tid :/
Har du M på t-shirts blir M bra. Sitter skönt och är inte kort men ändå inte lång. Var lite inne själv på att köpa en (röd) men fick bli Elvine Floyd istället :) Tycker absolut du ska köra på den där jackan, riktigt snygg! (även om bilderna på den där sidan var lite sisådär...) kollat på MQs hemsida? Om du beställer ifrån MQ kan du lämna tillbaks i affären, skit smidigt!
Jag har small i tshirts, fast tar nog medium för håller på o växa lite nu och köper inte en jacka för 2100 som man kan ha typ 3månader :p
MQ har inte kvar dom på hemsidan heller, men vad testade du för storlek o hur lång är du? :)
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

somlow skrev:
potog skrev:
somlow skrev: Eargasm! Det enda jag säger !
sjukt dåligt ljud i dom å det vet alla som inte e döva

KTM varför en trissot?
Är du helt körd eller? Du lär ju vara jätte döv om du säger att det är dåligt ljud i dom..
Det e inte dåligt men med tanke på hur mycket dom kostar så e ljudet dåligt.
Du får inte vad du betalar för! å köpa dom e som å köpa 1kg ko bajs för 500kr.
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Asyntiaa
Elmoped

Inlägg av Asyntiaa »

Rekomenderar denna klocka sjukt snygg enligt mig http://www.armani.com/se/emporioarmani/ ... 379dm.html
Porsche boxter 2011 <3
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

Asyntiaa skrev:Rekomenderar denna klocka sjukt snygg enligt mig http://www.armani.com/se/emporioarmani/ ... 379dm.html
hahah
om jag ska lägga en 5000 på en klocka så e det nog den sista jag köper.
Men visst e den snygg ;) men dock så ser den lite plastig ut :S
Senast redigerad av potog den 8 december 2011, 15:44, redigerad totalt 1 gånger.
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Asyntiaa
Elmoped

Inlägg av Asyntiaa »

''plastig'' kolla den i verkligheten detta är inget junkyard skit iaf c: detta är redigt mode. Den kostar inte så mycket? kostar uniefär vad man får lägga om man vill ha något med stil
Porsche boxter 2011 <3
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

Asyntiaa skrev:''plastig'' kolla den i verkligheten detta är inget junkyard skit iaf c: detta är redigt mode. Den kostar inte så mycket? kostar uniefär vad man får lägga om man vill ha något med stil
om man vill ha något med stil hahahahaha
junkyard skit hahahahahahaha
redigt mode hahahahahahah
boxter hahahahhahaha

du e nog roligaste typen på hela tsr :D
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Asyntiaa
Elmoped

Inlägg av Asyntiaa »

Och själv är du nog den mäst varnade
Porsche boxter 2011 <3
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

Asyntiaa skrev:Och själv är du nog den mäst varnade
nä faktisgt inte finns en kille som e extra extra varnad ;)

edit tröjan man lirar idag :D
Bild
vem fan e lennart?
Moppepojk.WB
Elmoped

Inlägg av Moppepojk.WB »

Äh vafan nu näre är lite kyligare har jag ett par svarta etnies skor och nå mjukisbyxor + en vanlig vit t-shirt från byns järnhandel . Men på sommarn går man väl för det mästa barfota eller drar på träskor sen shorts o en t-shirt om man har tur :D
Varför ha ett sex-pack när man kan ha en tunna
Zer0x
Avstängd

Inlägg av Zer0x »

Moppepojk.WB skrev:Äh vafan nu näre är lite kyligare har jag ett par svarta etnies skor och nå mjukisbyxor + en vanlig vit t-shirt från byns järnhandel . Men på sommarn går man väl för det mästa barfota eller drar på träskor sen shorts o en t-shirt om man har tur :D
nudist? :o
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Asyntiaa skrev:''plastig'' kolla den i verkligheten detta är inget junkyard skit iaf c: detta är redigt mode. Den kostar inte så mycket? kostar uniefär vad man får lägga om man vill ha något med stil
Man betalar för kvalité och proffsigt arbete (självklart kostar märkena också). Men köpa en Aramaniklocka för 5000kr hoppar jag nog över. Satsa på riktiga klockmärken istället t.ex Omega osv. Den var dock ganska stilren men gillar inte svarta klockor.
anton96 skrev:
ktm_danielsson skrev:
Jag har small i tshirts, fast tar nog medium för håller på o växa lite nu och köper inte en jacka för 2100 som man kan ha typ 3månader :p
MQ har inte kvar dom på hemsidan heller, men vad testade du för storlek o hur lång är du? :)
Strax över 180cm, medium.
Bild

Jag är odödlig
anton96
Farsans gamla zündapp

Inlägg av anton96 »

Strax över 180cm, medium.[/quote]
okej tack :)
Användarens profilbild
Asyntiaa
Elmoped

Inlägg av Asyntiaa »

ktm_danielsson skrev:
Man betalar för kvalité och proffsigt arbete (självklart kostar märkena också). Men köpa en Aramaniklocka för 5000kr hoppar jag nog över. Satsa på riktiga klockmärken istället t.ex Omega osv. Den var dock ganska stilren men gillar inte svarta klockor.
anton96 skrev:
ktm_danielsson skrev: Har du M på t-shirts blir M bra. Sitter skönt och är inte kort men ändå inte lång. Var lite inne själv på att köpa en (röd) men fick bli Elvine Floyd istället :) Tycker absolut du ska köra på den där jackan, riktigt snygg! (även om bilderna på den där sidan var lite sisådär...) kollat på MQs hemsida? Om du beställer ifrån MQ kan du lämna tillbaks i affären, skit smidigt!
Strax över 180cm, medium.

Andvänder inte armani klockor själv dock har en Breitling denna http://www.breitling.com/en/models/navi ... /index.php fast i 18k guld
Porsche boxter 2011 <3
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Asyntiaa skrev: Andvänder inte armani klockor själv dock har en Breitling denna http://www.breitling.com/en/models/navi ... /index.php fast i 18k guld
Självklart har du en klocka för 290 000:- :)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Asyntiaa
Elmoped

Inlägg av Asyntiaa »

vill du ha bild ? har ärvt den av gammelmorfar som gick bort i somras..
Porsche boxter 2011 <3
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Asyntiaa skrev:vill du ha bild ? har ärvt den av gammelmorfar som gick bort i somras..
Nej tack det behövs inte :)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Asyntiaa
Elmoped

Inlägg av Asyntiaa »

Så har ingen aning va den kostar x) men om den kostar så mycket kan säga direkt det skulle jag inte lägga på en klocka :shock:
Porsche boxter 2011 <3
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Asyntiaa skrev:Så har ingen aning va den kostar x) men om den kostar så mycket kan säga direkt det skulle jag inte lägga på en klocka :shock:
Nypris ligger på exakt 290 050kr på affären här i Örebro om man ska ha vit och allt annat i 18k guld. Billigaste versionen man kan få av den klockan ligger väl på 40 000:- eller något.
Bild

Jag är odödlig
Skriv svar