Nä du potog, det går inte ens å jämföra en klocka från en riktig klocktillverkare som Tissot med sånnt där kina-producerat grejs.
+ Att typ alla klockmärken har vääldigt skilda klockor
Mvh klocknörd som är för snål för att byta upp sig från sin citizen
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Tuta skrev:Nä du potog, det går inte ens å jämföra en klocka från en riktig klocktillverkare som Tissot med sånnt där kina-producerat grejs.
Håller med dig helt där, klädesmärkena gör ju mest klockorna bara för att synas mest, dom håller oftast väldigt dålig kvalité även om dom är dyra ibland.
Tuta skrev:Nä du potog, det går inte ens å jämföra en klocka från en riktig klocktillverkare som Tissot med sånnt där kina-producerat grejs.
Håller med dig helt där, klädesmärkena gör ju mest klockorna bara för att synas mest, dom håller oftast väldigt dålig kvalité även om dom är dyra ibland.
Kina grej hahaha ja! allt e ju fan gjort där nere å det e ju inte dåligt för det
Klockan jag har e faktiskt e väldigt hög kvalitet för det priset den klarar ju av att man dyker med den ner till 100m å det e ju bra?
på sådana här enkla klockor som saknar mekaniska klockvärk så har typ alla samma kvalitet när vi pratar i prisklassen 2k-5k
Kina grej hahaha ja! allt e ju fan gjort där nere å det e ju inte dåligt för det
Klockan jag har e faktiskt e väldigt hög kvalitet för det priset den klarar ju av att man dyker med den ner till 100m å det e ju bra?
på sådana här enkla klockor som saknar mekaniska klockvärk så har typ alla samma kvalitet när vi pratar i prisklassen 2k-5k
Tycker dne såg rätt bra ut, ville bara säga det!
Men jo, det är stor skillnad på kvaliteten! Gå runt på stan och jämför ur & penn med nån 5000-kronors klocka fårn kanske Certina, Galet stor skillnad i känslan!
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Någon som har denna?: http://www.smartguy.se/klader/jackor/vi ... a_139738_4 isåfall hur är den i längden?
Finns inga affärer här som säljer den här.. MQ sålde den för några veckor sen men har slutat med det nu :s för vill inte köpa en jacka för 2100 om jag inte äns vet om den passar, dock går det ju köpa den sen skicka tillbaka ifall den inte passar men tar ju sån tid :/
anton96 skrev:Någon som har denna?: http://www.smartguy.se/klader/jackor/vi ... a_139738_4 isåfall hur är den i längden?
Finns inga affärer här som sääljer den.. MQ sålde den för några veckor sen men har slutat med det nu :s för vill inte köpa en jacka för 2100 om jag inte äns vet om den passar, dock går det ju köpa den sen skicka tillbaka ifall den inte passar men tar ju sån tid :/
Har du M på t-shirts blir M bra. Sitter skönt och är inte kort men ändå inte lång. Var lite inne själv på att köpa en (röd) men fick bli Elvine Floyd istället Tycker absolut du ska köra på den där jackan, riktigt snygg! (även om bilderna på den där sidan var lite sisådär...) kollat på MQs hemsida? Om du beställer ifrån MQ kan du lämna tillbaks i affären, skit smidigt!
anton96 skrev:Någon som har denna?: http://www.smartguy.se/klader/jackor/vi ... a_139738_4 isåfall hur är den i längden?
Finns inga affärer här som sääljer den.. MQ sålde den för några veckor sen men har slutat med det nu :s för vill inte köpa en jacka för 2100 om jag inte äns vet om den passar, dock går det ju köpa den sen skicka tillbaka ifall den inte passar men tar ju sån tid :/
Har du M på t-shirts blir M bra. Sitter skönt och är inte kort men ändå inte lång. Var lite inne själv på att köpa en (röd) men fick bli Elvine Floyd istället Tycker absolut du ska köra på den där jackan, riktigt snygg! (även om bilderna på den där sidan var lite sisådär...) kollat på MQs hemsida? Om du beställer ifrån MQ kan du lämna tillbaks i affären, skit smidigt!
Jag har small i tshirts, fast tar nog medium för håller på o växa lite nu och köper inte en jacka för 2100 som man kan ha typ 3månader :p
MQ har inte kvar dom på hemsidan heller, men vad testade du för storlek o hur lång är du?
sjukt dåligt ljud i dom å det vet alla som inte e döva
KTM varför en trissot?
Är du helt körd eller? Du lär ju vara jätte döv om du säger att det är dåligt ljud i dom..
Det e inte dåligt men med tanke på hur mycket dom kostar så e ljudet dåligt.
Du får inte vad du betalar för! å köpa dom e som å köpa 1kg ko bajs för 500kr.
''plastig'' kolla den i verkligheten detta är inget junkyard skit iaf c: detta är redigt mode. Den kostar inte så mycket? kostar uniefär vad man får lägga om man vill ha något med stil
Asyntiaa skrev:''plastig'' kolla den i verkligheten detta är inget junkyard skit iaf c: detta är redigt mode. Den kostar inte så mycket? kostar uniefär vad man får lägga om man vill ha något med stil
om man vill ha något med stil hahahahaha
junkyard skit hahahahahahaha
redigt mode hahahahahahah
boxter hahahahhahaha
Äh vafan nu näre är lite kyligare har jag ett par svarta etnies skor och nå mjukisbyxor + en vanlig vit t-shirt från byns järnhandel . Men på sommarn går man väl för det mästa barfota eller drar på träskor sen shorts o en t-shirt om man har tur
Moppepojk.WB skrev:Äh vafan nu näre är lite kyligare har jag ett par svarta etnies skor och nå mjukisbyxor + en vanlig vit t-shirt från byns järnhandel . Men på sommarn går man väl för det mästa barfota eller drar på träskor sen shorts o en t-shirt om man har tur
Asyntiaa skrev:''plastig'' kolla den i verkligheten detta är inget junkyard skit iaf c: detta är redigt mode. Den kostar inte så mycket? kostar uniefär vad man får lägga om man vill ha något med stil
Man betalar för kvalité och proffsigt arbete (självklart kostar märkena också). Men köpa en Aramaniklocka för 5000kr hoppar jag nog över. Satsa på riktiga klockmärken istället t.ex Omega osv. Den var dock ganska stilren men gillar inte svarta klockor.
anton96 skrev:
ktm_danielsson skrev:
Jag har small i tshirts, fast tar nog medium för håller på o växa lite nu och köper inte en jacka för 2100 som man kan ha typ 3månader :p
MQ har inte kvar dom på hemsidan heller, men vad testade du för storlek o hur lång är du?
Man betalar för kvalité och proffsigt arbete (självklart kostar märkena också). Men köpa en Aramaniklocka för 5000kr hoppar jag nog över. Satsa på riktiga klockmärken istället t.ex Omega osv. Den var dock ganska stilren men gillar inte svarta klockor.
anton96 skrev:
ktm_danielsson skrev:
Asyntiaa skrev:Så har ingen aning va den kostar x) men om den kostar så mycket kan säga direkt det skulle jag inte lägga på en klocka
Nypris ligger på exakt 290 050kr på affären här i Örebro om man ska ha vit och allt annat i 18k guld. Billigaste versionen man kan få av den klockan ligger väl på 40 000:- eller något.