jag funderar på en neos men vet inte.
jag ska nog börja stunta men jag vet inte men de är nog tanken..
så nu vill ja att ni ska komma med förslag på vad ja kan köpa för något roligt

då är ju vivan skönare att köra, åka och plus att den har en sadelbox vilket är helt underbart!MartinGro skrev:slider är perfekta allround moppen
Haha ja det kanske dem är, de va bara min åsiktMattyyy skrev:Och varför går inte dom andra att ha som bruksmoppe? Vivacity och slider är bra mycket snyggare än neos om den inte har Nerox framkåpaDouglasson skrev:Neos, för dem går både att stunta med och använda som bruks moppe
lätt neos då du får plats med en häst i hjälm-baljan :pDouglasson skrev:Haha ja det kanske dem är, de va bara min åsiktMattyyy skrev:Och varför går inte dom andra att ha som bruksmoppe? Vivacity och slider är bra mycket snyggare än neos om den inte har Nerox framkåpaDouglasson skrev:Neos, för dem går både att stunta med och använda som bruks moppe
Jo det va lite så jag tänktepotog skrev:lätt neos då du får plats med en häst i hjälm-baljan :pDouglasson skrev:Haha ja det kanske dem är, de va bara min åsiktMattyyy skrev: Och varför går inte dom andra att ha som bruksmoppe? Vivacity och slider är bra mycket snyggare än neos om den inte har Nerox framkåpa
enkla å fästa 12a på också:D
Den har ju 2 skruv hål på vardera sida uppe vid sadeln som går rakt ner i ramen å där e ju perfekt för å dra på en 12aDouglasson skrev:Jo det va lite så jag tänktepotog skrev:lätt neos då du får plats med en häst i hjälm-baljan :pDouglasson skrev: Haha ja det kanske dem är, de va bara min åsikt
enkla å fästa 12a på också:D