Det är såhär att jag har dragit på mig ett litet febervirus, och jag undrar om jag kan gå på fest iaf? Tänkte ta en ipren innan och vill veta om det är skadligt för levern.
PoWeRKinG skrev:men herregud. när jag har 38*c feber så är jag typ ute och skruvar och lyssnar på dunka dunka
om du ska dricka så kör du som vanligt utan ipren eller nåt..
om du ska ha ipren så dricker du inte men går..
dock så lär du ju dina polare supa ner dig ändå. as always
Tog nyss en ipren, och jag läste att man lungt kan ta en ipren sen dricka, men med alvedon så skulle man inte dricka. Tydligen va det aktiva ämnet i alvedon en dålig kombiantion med alkohol.
Det är såhär att jag har dragit på mig ett litet febervirus, och jag undrar om jag kan gå på fest iaf? Tänkte ta en ipren innan och vill veta om det är skadligt för levern.
Kanske fel forum, men tack iaf.
ör du dum i hela huvudet? alkohol är ALDRIG bra för levern.
whisky ska hjälpa när man är lite förkyld har jag hört läs bipack sedeln på iprenen, om de inte är säkert att dricka när man tagit de så skriver de där.
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
1, Hur känner du själv vill du ut på parteey eller är det dina po9lare? Jag var sjuk igår med samma feber,en polare fyllde år så det är klart man röjjer idag. helt frisk men skippa medic eller bäärtzz ta inte båda kan bli tråkigt då
Drick på förfan!!
När jag är hemma från skolan och är "sjuk" så brukar jag alltid snappsa sprit och dricka stark glögg och det är inte någon skillnad du är bara lite tröttare
moppepojk skrev:Drick på förfan!!
När jag är hemma från skolan och är "sjuk" så brukar jag alltid snappsa sprit och dricka stark glögg och det är inte någon skillnad du är bara lite tröttare
Drog hemm tidigt, känner inget speciellt nu förutom att jag känner mig full. Fast jeg blev mycket mer lättpåvärkad än tidigare så nogot gjorde den ju.
Skulle nog inte göra det igen, men nu vet jag att det funkar!
Men jag ärju inte död än... xD
väger ca:75 kilo och ör 180 lång, tog en ipren innan och jag drack, och jag drack 6 öl och en en fjärdedels vodka iaf ni undra.
Ärligt talat så är det där med alvedon och sprit överdrivet.
Det är inte bra, men inte så illa som många säger.
Det har hänt säkert tre fyra gånger när vi har festat att någon kompis har fått ont i huvvet efter ett tag. Svalt alvedon/ipren. Väntat en timme sen festat på utan problem.
Men om du nu inte vill ta den risken så är det väl inte farligare än att gå till festen nykter.
Tänk såhär, vad är roligast (om det nu är den där fetaste festen)
1: Gå dit nykter, trots att du helst vill dricka.
2: Bara sitta hemma lika nykter.
3: Ta risken som tydligen finns, och supa. Dock kanske inte festa arslet av dig i baren.
Polis: Hur fort går den här mopeden då? Jetforce: Hur länge tänker du gasa?