bara jag som hatar alla som skriver k bry, enda som gör det är 12 åriga brudar och mura!Mura skrev:Roxxen96 skrev:Mura sluta vara så respektlös nu för... Helt seriöst, sluta säga troll osv, så groteskt omoget. Sluta hacka på Tuning-Master. Jag håller med honom, sådana som du borde på permanent bann, du förtjänar det såsom du håller på just nu. Skärp dig, du är trots allt 18 enligt din profil, dags att få in lite vett i din skalle.
k bry
TrueBorn skrev:Skolan säger också att jag ska bli anmäld för jag tog 2 packet pennor.... Men jag tror inte det kommer hända något,, Det var ju bara ord?
Hahahahahahahahahahahahahahadavid1996 skrev:du vet ju inte mycket^^ ord är inget dom kan ta på säg bara att dom hottar på och blå neka annars är det rätt kört du kan betala upp till 50 lax i skadestånd för trakkaserier... jag är bra på so ^^Tuning_Master skrev:Har dock erkänt för rektor + lärare. :/david1996 skrev: men blå neka baraa då ?
TrueBorn skrev:Skolan säger också att jag ska bli anmäld för jag tog 2 packet pennor.... Men jag tror inte det kommer hända något,, Det var ju bara ord?
Någon tycker ju om å pluggaanthmyr skrev:TrueBorn skrev:Skolan säger också att jag ska bli anmäld för jag tog 2 packet pennor.... Men jag tror inte det kommer hända något,, Det var ju bara ord?
Hahaah , jag och en kompis frågade en ny anställd städare om nyckeln till "förådet" , tog 24 packet pennor och lite tejp osv , 24 * 12 = 288 pennor , du kan vara lugn
Jaja, var typ skiss pennorpotog skrev:Någon tycker ju om å pluggaanthmyr skrev:TrueBorn skrev:Skolan säger också att jag ska bli anmäld för jag tog 2 packet pennor.... Men jag tror inte det kommer hända något,, Det var ju bara ord?
Hahaah , jag och en kompis frågade en ny anställd städare om nyckeln till "förådet" , tog 24 packet pennor och lite tejp osv , 24 * 12 = 288 pennor , du kan vara lugn
Sant, En gång när en tjej sparkade mig emellan bena spottade ja henne i ansiktet vilket jag inte fick så mycket skit för... men de kanske var lite omoget men ändå!2stroke skrev:Hahahahahahahahahahahahahahadavid1996 skrev:du vet ju inte mycket^^ ord är inget dom kan ta på säg bara att dom hottar på och blå neka annars är det rätt kört du kan betala upp till 50 lax i skadestånd för trakkaserier... jag är bra på so ^^Tuning_Master skrev: Har dock erkänt för rektor + lärare. :/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TS tro mig, inte ett skit kommer hända. Skolan hotar med polisanmälan för att du ska skärpa till dig, å ena sidan kanske dom faktiskt anmäler, men anmälan kommer aldrig gå igenom pga att det är så lätta trakasserier, låt de slösa sin tid och skratta dom i ansiktet för att de är så dumma
Och vad är det för fel med att sätta dit någon riktigt dryg tjej?
Sliddjuren kämpar ju för jämställdhet, är förvånad över att ni säger att det är lågt att sjunka till nivån där man "mobbar" tjejer - är det okej och mobba killar också? Om eran teori ska hålla så är alla människor lika mycket värde, då är inte mobbing öht tillåtet - så att ta en tjejs parti i en sådan sak när säkert 50% utav er faktiskt har deltagit i mobbing och varit passiva är ju bara moralkärring-varning.
Eh va? De var väl knappast du som gjorde fel då?difaren skrev:Sant, En gång när en tjej sparkade mig emellan bena spottade ja henne i ansiktet vilket jag inte fick så mycket skit för... men de kanske var lite omoget men ändå!2stroke skrev:Hahahahahahahahahahahahahahadavid1996 skrev: du vet ju inte mycket^^ ord är inget dom kan ta på säg bara att dom hottar på och blå neka annars är det rätt kört du kan betala upp till 50 lax i skadestånd för trakkaserier... jag är bra på so ^^![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TS tro mig, inte ett skit kommer hända. Skolan hotar med polisanmälan för att du ska skärpa till dig, å ena sidan kanske dom faktiskt anmäler, men anmälan kommer aldrig gå igenom pga att det är så lätta trakasserier, låt de slösa sin tid och skratta dom i ansiktet för att de är så dumma
Sliddjuren kämpar ju för jämställdhet, är förvånad över att ni säger att det är lågt att sjunka till nivån där man "mobbar" tjejer - är det okej och mobba killar också? Om eran teori ska hålla så är alla människor lika mycket värde, då är inte mobbing öht tillåtet - så att ta en tjejs parti i en sådan sak när säkert 50% utav er faktiskt har deltagit i mobbing och varit passiva är ju bara moralkärring-varning.
Nej exakt, Det var hon som sparkade utan någon som helst anledning, då laddade ja upp med en slemmig loska och drog den i ansiktet, jag fick inte ett enda skit för det för de var hon som gjorde de största felet.bensinskalle skrev:Eh va? De var väl knappast du som gjorde fel då?difaren skrev:Sant, En gång när en tjej sparkade mig emellan bena spottade ja henne i ansiktet vilket jag inte fick så mycket skit för... men de kanske var lite omoget men ändå!2stroke skrev: Hahahahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klart man pluggar istället för att hänga i garaget..TrueBorn skrev:Jaja, var typ skiss pennorpotog skrev:Någon tycker ju om å pluggaanthmyr skrev:
Hahaah , jag och en kompis frågade en ny anställd städare om nyckeln till "förådet" , tog 24 packet pennor och lite tejp osv , 24 * 12 = 288 pennor , du kan vara lugnSen hade vi henne igår hon hade ju fan mens eller något