tjena min moppe låter för mycket den håller ite tät vid cylindern och röret . vad kan man sätta där så den håller käfft
har testat mycket från kartong till tejp , och ut klippta bankort .m.m . några tips ?
packingsmassa kostar typ 50 kronor på biltema ? annars ta av röret och tvätta rent det med bensin elr nått vet inte hur man gör och sätt på det igen så det inte glappar?
david1996 skrev:packingsmassa kostar typ 50 kronor på biltema ? annars ta av röret och tvätta rent det med bensin elr nått vet inte hur man gör och sätt på det igen så det inte glappar?
jag har hållt på många gånger .det är rätt monterat
finns det inget man kan göra hemma , måte ha moppen på fredag
peugeotkillen skrev:tjena min moppe låter för mycket den håller ite tät vid cylindern och röret . vad kan man sätta där så den håller käfft
har testat mycket från kartong till tejp , och ut klippta bankort .m.m . några tips ?
behöver snabb svar
Ganska dumt att ens starta denna tråd då du var ännu dummare som inte spenderade tiden på att köpa en avgaspackning istället vilket i längden är det enda rätta och som ska sitta där!
Klippa till kreditkort osv va nog de dummaste jag hört men men ja fick mig ett gott skratt iallafall!
Dina trådar "går inte av för hackor" alltså.
Ut o skruva bara "så in i bomben" så får du erfarenhet vilket man kommer långt med.