Håller med dej om du ska ha kvar den här färgkombon så skulle det se sjukt bra ut samt att polera handtaget eller vad man ska kalla det den grejen som är en vinge på vattenkylda speedyn.VoxuzZ skrev:Polera fälgarna! Tar lång tid, men det blir äckligt snyggt!
Segt svar men bättre sent än aldrig men det blev typ limrester kvar under och man måste värma upp med värme pistol för annars så sliter man bort färg ocksåmontolaya skrev:Det är väl bara att rycka bort den? jag tror nog att jag struntar att polera, jag vill ha det svart, jag tycket det passar bättre, För mycket jobb att polera..
Dude wtf?littlebennyboi skrev:Min kompis skaffade sidostöd på sin sp2, Men han är inte nöjd med det han säger att den inte får nån bensin då och tar tid på sig att startaSå om du ska ha det måste du ha något under stödet
För att moppen står ganska snett iallafall hans han har en fet träklump under när han ställer den i garagetAsyntiaa skrev:Hur kan det va stödets fel att moppen inte får bensin..littlebennyboi skrev:Min kompis skaffade sidostöd på sin sp2, Men han är inte nöjd med det han säger att den inte får nån bensin då och tar tid på sig att startaSå om du ska ha det måste du ha något under stödet
wtf
hahahahha riktigt IRL garv det är nog inte precis stödets fel för jag har en Speedfight med sidostöd och det funkar perfekt för mig t.om så är det ju så att bensinen rinner ner mot vakuumkranen så din kompis har nog bara väldigt lite soppa i tankenlittlebennyboi skrev:För att moppen står ganska snett iallafall hans han har en fet träklump under när han ställer den i garagetAsyntiaa skrev:Hur kan det va stödets fel att moppen inte får bensin..littlebennyboi skrev:Min kompis skaffade sidostöd på sin sp2, Men han är inte nöjd med det han säger att den inte får nån bensin då och tar tid på sig att startaSå om du ska ha det måste du ha något under stödet
wtf