Hej. Det var jag som skrev för 3 dagar sedan om tragedin angående Derbimann1. Hans föräldrar ville att jag skulle få hans moped, dem ville inte sälja den utan veta att någon som älskade honom ska ha den. Först tvekade jag men de bad mig verkligen ta emot den. Och jag vet exakt hur han ville att den skulle se ut, så nu ska jag förverkliga hans dröm.
Nog om detta då, jag kommer inte vara så aktiv på ett tag framöver då jag inte gör något annat än gråter och sover nu mera. Känns helt overkligt att ens bästa kompis helt plötsligt lämnat världen, men jag ska försöka ta mig ur denna situation hur illa det än låter och försöka gå vidare.
Men jag finns nu här på forumet och hoppas att det ska bli kul och så vidare.
Och angående de som skrev att det var en "troll" allt det där om Derbimann1, säger jag bara Dra åt h*lvete!
Ursäkta mitt ordval men det var riktigt respektlöst.
smart inlägg, vet jag mycket väl att jag inte är.
Grejen är att om det nu skulle va en troll hur mycket hade de stört mura men om det är sant så stör det killen som skriver brutalt mycket mer med muras kommentar!
Helt otroligt att folk skriver troll, jag HOPPAS nu att deras barndomsvän dör! Låter fruktansvärt, men då får ni veta hur det känns och sedan skall jag komma trolla er. Fan ta er, så jävla lågt.
Tuning_Master skrev:Helt otroligt att folk skriver troll, jag HOPPAS nu att deras barndomsvän dör! Låter fruktansvärt, men då får ni veta hur det känns och sedan skall jag komma trolla er. Fan ta er, så jävla lågt.
Jag förstår dig verkligen samma sak hände när min morbror dog och han var bara 30år.
Alla som skriver typ troll eller nått skit borde fan få en jävla bann det är så jävla sjukt respektlöst
Tuning_Master skrev:Helt otroligt att folk skriver troll, jag HOPPAS nu att deras barndomsvän dör! Låter fruktansvärt, men då får ni veta hur det känns och sedan skall jag komma trolla er. Fan ta er, så jävla lågt.
Jag förstår din sorg men det där var väl att ta i lite.
vill du att folk ska genomgå samma sak som dig.. nej tror inte det.
Nä, det var det inte, skulle du sitta i samma sits skulle du ha gjort samma sak, om inte mer
Nä, det var det inte, skulle du sitta i samma sits skulle du ha gjort samma sak, om inte mer
Jo det var verkligen att ta i. Klart det är en sorg att han har dött men att du sitter och säger att vi ska igenomgå samma sak är löjligt.
och varför bli så sur över att en/flera kallar dig Troll. Det finns Idioter överallt och att söka sorg eller vad det nu är på ett moppeforum så får du förvänta dig sånt.
difaren skrev:
Jo det var verkligen att ta i. Klart det är en sorg att han har dött men att du sitter och säger att vi ska igenomgå samma sak är löjligt.
och varför bli så sur över att en/flera kallar dig Troll. Det finns Idioter överallt och att söka sorg eller vad det nu är på ett moppeforum så får du förvänta dig sånt.
Tuning_Master skrev:Jaja, klart jag inte vill att eran bästakompis ska dö, aldrig. Men jag ogillar Mura och de som "trollar" detta något så fruktansvärt mycket.
Du har fått PM ifrån mig, besvara gärna dem frågorna tack.