Behöver lite småhjälp nu har funderat i cirka en månad nu om jag ska köpa en aerox 30 eller aerox eu står mellan två stycken och behöver hjälp kan verkligen inte bestämma mig. Så va snälla och säg vilken ni tycker!
Men vafan? Om den EU:n är så fin som i annonsen så köper du den, tvättar + lackar nåra delar sne kan du få 10k för den i vår
Att köpa 30-moppen är dumt tycker jag, den såg rätt skabbig ut. Sen att det är 02 vs 05 borde avgöra helt
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Nog för att de äldre modellerna av Aerox är sjukt mycket coolare än de nya, men ska du fixa med utseende och setup kanske det är bättre att sikta på den nyare, dvs EU moppen. Såg ju lite finare ut i skicket, men det beror nog bara på att bilderna var mörka och den var tråkigt svart lackad på visa ställen.
Senast redigerad av -ReM- den 24 november 2011, 22:01, redigerad totalt 1 gånger.
-ReM- skrev:Nog för att de äldre modellerna av Aerox är sjukt mycket coolare än de nya, men ska du fixa med utseende och setup kanske det är bättre att sikta på den nyare, dvs EU moppen. Såg ju lite finare ut i skicket, men det beror nog bara på att bilderna var mörka och den var tråkigt svart lackad på visa ställen.
Nog för att det typ inte har skett en förändring på aerox dem senaste 13 år typ.
-ReM- skrev:Nog för att de äldre modellerna av Aerox är sjukt mycket coolare än de nya, men ska du fixa med utseende och setup kanske det är bättre att sikta på den nyare, dvs EU moppen. Såg ju lite finare ut i skicket, men det beror nog bara på att bilderna var mörka och den var tråkigt svart lackad på visa ställen.
Nog för att det typ inte har skett en förändring på aerox dem senaste 13 år typ.
Nog för att du kaxar upp dig i onödan. Tycker de nyare modellerna ser rätt fåniga och alldagliga ut jämfört med de äldre. Mer "ungdomsstuk" på äldre aerox.
Nog för att du kaxar upp dig i onödan. Tycker de nyare modellerna ser rätt fåniga och alldagliga ut jämfört med de äldre. Mer "ungdomsstuk" på äldre aerox.
Vad menar du nu om jag får fråga.
Kaxar upp mig med vad, sa bara vad jag tyckte eller hur och faktum med att dem är nästan exakt likadana ut förutom några små förändringar.
Och sen kan ju modellerna diskuteras, alltså deras tema som "Rossi" osv.
montolaya skrev:Jag skrev bara nåt snabbt haha. alla tycker olika jag gillar mer 30 moppe
Jag håller med dig. Och om 02an har gått mer så är de ju bara att serva motorn byta slitgrejer som vev osv
Värt att köpa en äldre moppe som gått längre och är i sämre skick så man måste lägga pengar på att byta delar?
Seriöst grabbar! Tänk efter lite, att 30-moppar kommer bli populärare kanske ni har rätt i men inte ens nära så mycket som ni får det att låta. Om EU:n inte är stulen är den ett kap!
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
montolaya skrev:Jag skrev bara nåt snabbt haha. alla tycker olika jag gillar mer 30 moppe
Jag håller med dig. Och om 02an har gått mer så är de ju bara att serva motorn byta slitgrejer som vev osv
Värt att köpa en äldre moppe som gått längre och är i sämre skick så man måste lägga pengar på att byta delar?
Seriöst grabbar! Tänk efter lite, att 30-moppar kommer bli populärare kanske ni har rätt i men inte ens nära så mycket som ni får det att låta. Om EU:n inte är stulen är den ett kap!
Man har ju bara 30-moppe för att det just e 30-moppe.
Men om det inte spelar någon roll för än så tar man ju den som ser bäst ut.