VoxuzZ skrev:Förlåt om jag upprörde någon. Men att trolla om någons död är inget jag heller tycker om, enligt mig är det värre än att anklaga någon för troll.
Sorry igen då.
Ja men onödigt att ens skriva det när du inte är säker....
Men hur kan du vara säker på att han är död? Folk ljuger om vad som helst nuförtiden.
VoxuzZ skrev:Förlåt om jag upprörde någon. Men att trolla om någons död är inget jag heller tycker om, enligt mig är det värre än att anklaga någon för troll.
Sorry igen då.
Ja men onödigt att ens skriva det när du inte är säker....
Men hur kan du vara säker på att han är död? Folk ljuger om vad som helst nuförtiden.
värre är det väl att börja tjafsa om det? Skärp er, ta det i pm, Skräpa inte ner en sån här tråd.
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
sorry om jag är ett arsle men att misstänka trollning på internet är rätt vanligt och att lägga denna tråden på forumet förstår jag mig inte alls på...
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
Mura skrev:sorry om jag är ett arsle men att misstänka trollning på internet är rätt vanligt och att lägga denna tråden på forumet förstår jag mig inte alls på...
Och till er som snackar om troll o skit, ta de i chatten! Tänk om de va eran bästa kompis som dött oså snackar någon om att de är fejk o skit! Håll käften bara!
Och till er som snackar om troll o skit, ta de i chatten! Tänk om de va eran bästa kompis som dött oså snackar någon om att de är fejk o skit! Håll käften bara!
käften själv.. kan inte alla posta en tråd så fort nån dött?
Var precis påväg o skriva något riktigt olämpligt!
Men låt dom göra en tråd om dom vill, kanske vill snacka av sig? vad vet du? Behöver ju inte bara snacka om att de är troll osv! Borde vara feting bann på de! Men tänker inte diskutera de ! DÅ de är riktigt respektlöst!
Var precis påväg o skriva något riktigt olämpligt!
Men låt dom göra en tråd om dom vill, kanske vill snacka av sig? vad vet du? Behöver ju inte bara snacka om att de är troll osv! Borde vara feting bann på de! Men tänker inte diskutera de ! DÅ de är riktigt respektlöst!
Är det inte yttrandefrihet på forumet? Löjligt att bli bannad för en sån sak..
Steve jobs fick ju en tråd när han dog och det var väll inget konstigt med det?
Så ska inte en 16årig kille få det på ett forum han är aktiv på, så folk vet varför man inte kan få kontakt med han mer?
Skit samma om det är ett troll, bara onödigt att kommentera det om man inte är 100% säker
Blir så jävla trött på att öppna en sån här tråd och se kommentarer att ni TROR att han trollar.
Oavsett vad så skiter nog dom flesta i det, det är jävligt olämpligt att ta upp en sån grej och dessutom känslokallt av er.
Varför skulle han trolla om en sån grej? det är inte omöjligt att någon dör, vi är människor inga jävla odödliga zombies!
Ta reda på fakta eller så kniper ni bara igen käften och ger fan i att kommentera.
Så ska inte en 16årig kille få det på ett forum han är aktiv på, så folk vet varför man inte kan få kontakt med han mer?
Skit samma om det är ett troll, bara onödigt att kommentera det om man inte är 100% säker
vaddå inget konstigt med att Steve jobs dog , är du helt vrickad i skallen eller . det e fan klart man ska tycka synd om killen. sånna som du skulle hellre dött isåfall för du bär dig åt på det viset.
Sugen på lite Derbi delar? Bara skicka till mig i pm =) !
Mura skrev:
vaddå inget konstigt med att Steve jobs dog , är du helt vrickad i skallen eller . det e fan klart man ska tycka synd om killen. sånna som du skulle hellre dött isåfall för du bär dig åt på det viset.
Du är vrickad i skallen som inte förstod vad han sa, du missuppfattar det hela..