tyvärr får du inget bra ljud för dom pengarna enligt mig, men ifall du vill ha mycket bas (inte bra, mycket) och hyffsat ljud som är bra för pengarna skulle jag också gå på det punkarn rekomenderade
Jag köpte som men lämnade tillbaka dom dagen efter, skitljud enligt mej
Dom är bra för det priset men man kan inte få ett par bra högtalare för det priset. Vi måste upp runt 2k för att snacka bra saker tyvärr det är anledningen till att jag ska bygga eget. Mycket bättre ljud för samma pris
Mura skrev:dom senaste 5.1 har sånna stående riktigt tråkigt ljud dock bra för "nybörjare" som aldrig haft bas osv innan så är dom bra..
Exakt som hemmabiosystemet jag köpte sa flera stycken att dom skulle vara bra men det var fan sämsta köpet nånsin. Jag är uppväxt med ett "riktigt" hemmabiosystem inget skit för 10k så då blir man bortskämd med bra ljud så min poäng är att ljud upplevs olika av olika personer det beror helt enkelt på vad du är van vid
Mura skrev:dom senaste 5.1 har sånna stående riktigt tråkigt ljud dock bra för "nybörjare" som aldrig haft bas osv innan så är dom bra..
Exakt som hemmabiosystemet jag köpte sa flera stycken att dom skulle vara bra men det var fan sämsta köpet nånsin. Jag är uppväxt med ett "riktigt" hemmabiosystem inget skit för 10k så då blir man bortskämd med bra ljud så min poäng är att ljud upplevs olika av olika personer det beror helt enkelt på vad du är van vid
Om du skulle kunna tänka dig att lägga till några hundralappar så ska du definitivt köpa Logitech z-623! Jag har dessa och kan garantera dig att du inte får ett mer prisvärt system! Det är ett 2:1 system på 200 w. Det är också THX- certifierat. Jag brukar ha basen en på en kvarts effekt, och bordet skakar ändå. Låt inte storleken på basen lura dig! Det går att spela riktigt högt på dessa.
Erik96 skrev:Om du skulle kunna tänka dig att lägga till några hundralappar så ska du definitivt köpa Logitech z-623! Jag har dessa och kan garantera dig att du inte får ett mer prisvärt system! Det är ett 2:1 system på 200 w. Det är också THX- certifierat. Jag brukar ha basen en på en kvarts effekt, och bordet skakar ändå. Låt inte storleken på basen lura dig! Det går att spela riktigt högt på dessa.
Erik96 skrev:Om du skulle kunna tänka dig att lägga till några hundralappar så ska du definitivt köpa Logitech z-623! Jag har dessa och kan garantera dig att du inte får ett mer prisvärt system! Det är ett 2:1 system på 200 w. Det är också THX- certifierat. Jag brukar ha basen en på en kvarts effekt, och bordet skakar ändå. Låt inte storleken på basen lura dig! Det går att spela riktigt högt på dessa.
BAAAOOOUUTIAN! skrev:tyvärr får du inget bra ljud för dom pengarna enligt mig, men ifall du vill ha mycket bas (inte bra, mycket) och hyffsat ljud som är bra för pengarna skulle jag också gå på det punkarn rekomenderade
Edit: DATOR, DATA=INFORMATION
word
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
Har å samma skit, å dom fungerar riktigt jävla bra kör på halv bas å de är tillräckligt. Basen är på 130 watt och diskanterna på 35 var, alltså 200 sammanlagt (: