Ja, den heter nu hämndtråden, där vi ger varandra tips till hämd av olika slag, inte då att misshandla någon till döds eller så.
Har ett par klasskompisar som är riktigt jobbiga och omogna o håller på att "ollar" allas lås, vanliga hänglås, detta är jag redigt trött på, så nu äre dax för hämnd!
tänkte lägga nåt medel på låset o runt om, som svider och gör ont så in i helvete så dom ger fan i mitt skåp, medlet ska vara osynligt, helst inte lukta något heller, några tips ?
ajonson skrev:Ja, den heter nu hämndtråden, där vi ger varandra tips till hämd av olika slag, inte då att misshandla någon till döds eller så.
Har ett par klasskompisar som är riktigt jobbiga och omogna o håller på att "ollar" allas lås, vanliga hänglås, detta är jag redigt trött på, så nu äre dax för hämnd!
tänkte lägga nåt medel på låset o runt om, som svider och gör ont så in i helvete så dom ger fan i mitt skåp, medlet ska vara osynligt, helst inte lukta något heller, några tips ?
typ salt,sett nåt litet vasst på kanten så dom skär upp den
riejumikäl skrev:Tigerbalsam hade ju varit grymt
Eller lim eller liknande
lim har jag faktiskt funderat på, men det torkar såpass snabbt, så det måste ju vara diskret, får väl ta tigerbalsam och massvis med deospray bara för att få bort tigerbalsam lukten o säga att skåpet luktade åt helvete bara, ska fan testa det
Nej men jag ska ge hämnd på en snubbe på min skola som alltid är jääävligt dryg och tjafsar. Han lägger alltid fittiga kommentarer och håller på att dryga allmänt.
Att försöka göra en samlingstråd i det här ämnet var inte så klyfftigt tycker jag. Men du kan ju göra en tråd där just du specifikt ber om hjälp. Annars kommer forumet sluta med 2138741 samlingstrådar
Polis: Hur fort går den här mopeden då? Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Nej men jag ska ge hämnd på en snubbe på min skola som alltid är jääävligt dryg och tjafsar. Han lägger alltid fittiga kommentarer och håller på att dryga allmänt.
Hämndförslag någon?
våld löser ju allt, men roligare med andra sätt, sätt typ superlim på hans stol, när han sätter sig så sitter han där ett bra tag
Punkarn kmr fixa så att hela skolan sprängs via din mobiltelefon sen kommer han elda upp deras soptunnor slå sönder alla rutor på bilen och huset osv och sist men inte minst bajsa i deras soptunna
Mura skrev:Punkarn kmr fixa så att hela skolan sprängs via din mobiltelefon sen kommer han elda upp deras soptunnor slå sönder alla rutor på bilen och huset osv och sist men inte minst bajsa i deras soptunna
ktm_danielsson skrev:Förresten, kleta tigerbalsam på låsen Då lär dom inte olla så mycket lås längre.
Danielsson, nu får du skärpa dig med att sno mina idéer. Jag tänkte skriva det i mitt förra inlägg, men eftersom du hade skrivit att du skulle ta bort tråden så skyndade jag mig att skriva typ hälften av det jag hade planerat, bara för att TS kanske skulle kunna hinna att läsa åtminstonde det. Sen snor du min idé telepatiskt och tar åt dig all ära.
Nu tänker jag sitta här och tjura
Självklart med en stor smula ironi, men ändå
Senast redigerad av Jetforce_Dahlin den 22 november 2011, 22:22, redigerad totalt 1 gånger.
Polis: Hur fort går den här mopeden då? Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Gör som min kompis.. hämnas på skolan.. slängde upp surströmming i taket
Ni vet såna här tak som man kan lyfta på, typ brickor, han öppnade dem och slängde in fisken.. dagen efter luktade de som fan och han fick nästa betala för saneringen..
TEJPA fast en tunn film av kalium på framsidan av låset. Sen när dom ollar de är de förhopningsvis lite blött och då kommer kaliumet reagera och explodera och spränga bort både ollonet o deras ***