bensinskalle skrev:Serien Reptilbröder på discovery!!
FYFAN vilka idioter. För er som inte vet vad det handlar om så handlar det om två bröder, den ena driver nån jävla djurfarm i florida eller nå ( ormar, krokosar mm ), den andra är bartender, och bartendern får för sig att flytta och hjälpa sin bror.
Han "bartendern" han är så JÄVLA flollig, han skriker tamejfan så fort han ser en spindel. Det är så SJUKT JÄVLA irriterande att höra det där jävla gnället HELA TIDEN. Jag kan garantera, han skriker och klagar hela jävla tiden när han ska fånga ormar osv. Varför i helvete gör man en serie om en skittöntig person som bara skriker hela tiden...
Shit vad jag hatar den där serien. Då kunde dom ha gjort ett "Discovery Fab 5" istället typ, det hade varit mer värt.......
Så nu fick jag ur mig de...
Hahaha, det går på discovey nu...bensinskalle skrev:Serien Reptilbröder på discovery!!
FYFAN vilka idioter. För er som inte vet vad det handlar om så handlar det om två bröder, den ena driver nån jävla djurfarm i florida eller nå ( ormar, krokosar mm ), den andra är bartender, och bartendern får för sig att flytta och hjälpa sin bror.
Han "bartendern" han är så JÄVLA flollig, han skriker tamejfan så fort han ser en spindel. Det är så SJUKT JÄVLA irriterande att höra det där jävla gnället HELA TIDEN. Jag kan garantera, han skriker och klagar hela jävla tiden när han ska fånga ormar osv. Varför i helvete gör man en serie om en skittöntig person som bara skriker hela tiden...
Shit vad jag hatar den där serien. Då kunde dom ha gjort ett "Discovery Fab 5" istället typ, det hade varit mer värt.......
bensinskalle skrev:Serien Reptilbröder på discovery!!
Shit vad jag hatar den där serien. Då kunde dom ha gjort ett "Discovery Fab 5" istället typ, det hade varit mer värt.......Så nu fick jag ur mig de...
Hela meningen med serien är ju att den andre brodern ska vara dödsrädd för kräldjur och man ska se hur han utvecklas under programmets gång...bensinskalle skrev:Serien Reptilbröder på discovery!!
Jo visst, men jag blir ändå irriterad på sånnadär fjollor. Finns liksom en gräns för hur dryga människor man borde ha med i serier, särskilt på en kanal som discovery som ändå har varit ganska seriös sedan tidigare i alla fall.ValoPallo skrev:Hela meningen med serien är ju att den andre brodern ska vara dödsrädd för kräldjur och man ska se hur han utvecklas under programmets gång...bensinskalle skrev:Serien Reptilbröder på discovery!!
Senaste avsnittet jag såg så tog han mod till sig och plockade upp en giftorm, så nån sorts förbättring torde ju ske
Dessutom är det ju hysteriskt kul att höra konversationer som denna:
-Var är krokodilen?
-Jag la den här...
-Tejpade du den ordentligt?
-Eh, tror det
-Ja, den kryper ju där borta vid stängslet, så något måste du ju ha gjort fel
-F*ck!
isåfall ska du isolera dig mot amerikanerbensinskalle skrev:Jo visst, men jag blir ändå irriterad på sånnadär fjollor. Finns liksom en gräns för hur dryga människor man borde ha med i serier, särskilt på en kanal som discovery som ändå har varit ganska seriös sedan tidigare i alla fall.ValoPallo skrev:Hela meningen med serien är ju att den andre brodern ska vara dödsrädd för kräldjur och man ska se hur han utvecklas under programmets gång...bensinskalle skrev:Serien Reptilbröder på discovery!!
Senaste avsnittet jag såg så tog han mod till sig och plockade upp en giftorm, så nån sorts förbättring torde ju ske
Dessutom är det ju hysteriskt kul att höra konversationer som denna:
-Var är krokodilen?
-Jag la den här...
-Tejpade du den ordentligt?
-Eh, tror det
-Ja, den kryper ju där borta vid stängslet, så något måste du ju ha gjort fel
-F*ck!
Sen förstår jag inte hur man kan offra sin värdighet sådär heller, somsagt, samma nivå som fab 5 typ.
Detta känner jag igen starkt. Kommer ihåg när jag åkte en jävla bit för att titta på en vivacity som gick jätte bra och gjorde gasres men när jag kommer dit så funkar ingenting, den rullade inte ens för att bromsarna låg på och sen fick den bensin stopp :pSkåningens-handelsbod skrev:hatar oseriösa handlare som inte har vett att säga rent ut defekter som omedelbart berör om man skall köpa eller inte.
I det fallet med den Lifanen så kröp det fram massor med skit precis innan man skulle hämta den.
och en rad frågor fick inga tillfredställande svar, mm.
HAHA, dagensTuta skrev:När man gör något kul och blir skitnödig!! SÅ sjukt irriterande
så sant så fort man hamnar i bråk med någon invandrare (gäller självklart inte alla) och dem inte har hela släkten med sig så springer dom till läraren och säger att man är rasist... så får man allt skit. men det är helt okej för dom att gå på 4mot 1 elr mer....Zer0x skrev:är uttråkad så jag kan skriva lite om några saker jag hatar.
invandrare som inte kan anpassa sig till sverige, vem fan hatar inte dom? äckliga idioter som går och spänner sig, går på bidrag och hatar sverige.
anti-svenskar, etiskt svenska som värderar ovännämnda högre än andra hårt arbetande svenskar.
rasismen och våldet mot icke-*fult ord*, hets mot folkgrupp gäller ju inte mot svenskar så vi kan inte göra något åt rasismen, men våldet är ju helt enkelt accepterat, har blivit utsatt för det och varken skolan eller polisen gjorde nånting åt det, jävla skitsystem i sverige.
griniga fittor, kan aldrig vara positiva och ska alltid bara klaga om hur jobbigt allting är och vara allmänt griniga.
kollektivtrafik, bussar och tåg kommer försent eller för tidigt, och när dom väl kommer så är det alltid något krångel eller så kör dom som idioter.
bilköer, bland det värsta jag vet, hatar att sitta fast på motorvägen eller i stan när man bara vill hem.
plugg, brutalt tråkigt, ofta är det helt meningslösa saker man måste lära sig.
sova, fatta vad mycket man skulle kunna göra om man inte behövde sova, men ändå lite hata/älska för det är ju helt underbart att vakna upp helt utvilad.
behöva skita, man sitter och spelar dator, det går skitbra och sen så blir man så akut jävla bajsnödig så man nästan dör, hatar det.
att det är så jävla mörkt den här årstiden, det är mörkt när man går upp och det är mörkt när man kommer hem, give me sunlight ffs.
när saker inte går som jag vill, vem hatar inte det? vissa dagar ska allting krångla, då vill man bara samla ihop allt och spränga det och sen skjuta huvudet av sig.
fjollor, vågar inte ta i en bräda eller liknande för att det är lite smuts på den, så patetiskt så man inte ens kan beskriva det.
såna som tycker dom är bättre än andra, dom är bättre än alla andra på allt och kan allt, riktiga äckel.
kyla, hatar när det är kallt, dock verkar det som att vi kanske slipper det i vinter.
astma, spelar fotboll med polarna och har kul och så går det helt plötsligt inte att andas, vidrig känsla.
sjukdomar, usch.
feminister, idioter hela högen.
hippies, vem hatar inte dom?
sveriges regering, liksom allt annat som ska vara så överdrivet pk.
efterblivna fjortisar, de har inget innanför pannbenet, ibland så blir man förundrad över hur dumma de kan vara.
blues, jävla pajasmusik
kriminella, jävla idioter som inte borde få en andra chans. jag hatar särskilt invandrare som begår brott, de kommer till sverige och får en andra chans och missbrukar den, då ska dom skickas tillbaka till den håla de kom från.
pundare, helt slut i huvudet, träffade en igår som bad om pengar så han kunde ta bussen till polishuset och göra pisseprov.
tiggare, vill dom ha mina pengar får dom dansa eller sjunga.
uteliggare, äckligt när dom ligger och sover på bänkar man ska sitta o fika på.
sveriges rättssystem, 10 år för mord, det är ju skrattretande. tar man någon annans liv så ska man själv inte ha någon möjlighet att leva sitt egna liv.
allt som har med min förra skola att göra, hatar den något brutalt. dom hade inte råd att ha lärare till min klass så dom splittrade den och packade in hela våran klass i 4 andra. 40 % av eleverna i min nya klass var invandrare, majoriteten av dom var "blattiga", kunde inte bete sig som folk och skrek och jävlades hela tiden. och varje gång de gjorde något sattyg så fick jag och min polare skulden för det, och på det så hade vi en äcklig feministkärring som mentor och lärare i svenska, so och engelska.
Det där kan ha varit det längsta inlägget jag sett på TSR under min tid här och det var bara saker du klagade på, just sayin'Zer0x skrev: griniga fittor, kan aldrig vara positiva och ska alltid bara klaga om hur jobbigt allting är och vara allmänt griniga.