tagen efter 2 år

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
zutuz?
Elmoped

Inlägg av zutuz? »

Nutbreaker skrev:Myt myt myt, för det första så kan inte en 14 åring få sådanna straff, för det andra så är stavninger så dåligt så man fattar ju knappt vad du skriver...
Du va ju inte mycket bättre på att stava iallafall.
yamaha-anton
Elmoped

Inlägg av yamaha-anton »

zutuz? skrev:
Nutbreaker skrev:Myt myt myt, för det första så kan inte en 14 åring få sådanna straff, för det andra så är stavninger så dåligt så man fattar ju knappt vad du skriver...
Du va ju inte mycket bättre på att stava iallafall.
man förstod ju vad han skrev???

är de en myt eller kan man få en förklaring? :D
davidcarlberg
Elmoped

Inlägg av davidcarlberg »

fall du är 14 tycker jag mer synd om dina föräldrar. du borde stå på dig och säga att dom inte visste om att du hade den
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Lås tråden......., skonsammare för myttartrollet.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
Bridgestone95
Avstängd

Inlägg av Bridgestone95 »

Ordet 20k står inte för 20kronor elr vidare , utan ex 20k står för karat och de är en viss summa inom pengar..
Sugen på lite Derbi delar? Bara skicka till mig i pm =) !
siiimooon
Gasres

Inlägg av siiimooon »

Rätt åt dig, äru så jävla dum så du kör utan kort och sånt så förtjänar du inget bättre.
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

siiimooon skrev:Rätt åt dig, äru så jävla dum så du kör utan kort och sånt så förtjänar du inget bättre.
Probably never happened........ Trolls at the loose! :twisted:
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

Bridgestone95 skrev:Ordet 20k står inte för 20kronor elr vidare , utan ex 20k står för karat och de är en viss summa inom pengar..
Om 20k str för karat så beror det på... 20 karat guld är renheten på guldet, 24 karat är 100% guld och 20 karat = 20 delar guld - 4 delar annan metall (kommeri nte ihåg vad man brukar använda.

Men om man har karat för diamanter så står det för vikt: 1 karat = 0.2 gram

Inte för jag tror det nånsin har nämnts förut på denna sidan ens :roll: snackar vi om 20k här, då är det 20 000...
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

När alla har fattat att han trollar så har han blivit så knäckt så han har inte ens skrivit i tråden^^
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Lås skiten är det problemet löst och varna peugeotnissen
Användarens profilbild
Hebbex
Svårstartad skrothög

Inlägg av Hebbex »

Alla har redan fattat att det är ett litet troll som önskar att han hade en moppe. Fortsätter OT så kommer troligen några bli varnade.
D3nnis skrev:varför får jagont i magen och blir bajsnödig när jag dricker monster?
Nej
aaeerrooxx
Varnad

s

Inlägg av aaeerrooxx »

Det är ju ingen moppe om den inte är reggad då är det en oreggad lätt mc och varför skulle dom ta in den då och ta bort trimmet?
Det är ju nästan samma sak som om man skulle köra med crossen på vägen och stanna skulle som ta in crossen och plocka bort trimmet?
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Hebbex skrev:Alla har redan fattat att det är ett litet troll som önskar att han hade en moppe. Fortsätter OT så kommer troligen några bli varnade.
Japp
Var f*n är moddarna när de behövs?

SHHHHHH........... Skippa OT:t nu.
Användarens profilbild
an2n15
Elmoped

Inlägg av an2n15 »

viktorj skrev:Offtopic; Om jag blir tagen med en hyper(15år) kan inte jag få uppskjutet lämp tills jag är 21 då?
Nej det enda som kan hända är att polisen tar alla olagliga delar = trim delar. sen får du tillbaka den efter skit länge utan dom delarna. uppskjutet MAX ett halvår om det är första gången och det är max. Om moppen gå 150 Km/h eller 70 Km/h har ingen roll bara den är trimmad så blir det samma straff. Om du nu inte försöker att köra ifrån dom och miss lyckas mm då blir det smitning osv..
Användarens profilbild
slider_Alex
Avstängd

Inlägg av slider_Alex »

slårvad om att du inte ens åkte fast
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

an2n15 skrev:
viktorj skrev:Offtopic; Om jag blir tagen med en hyper(15år) kan inte jag få uppskjutet lämp tills jag är 21 då?
Nej det enda som kan hända är att polisen tar alla olagliga delar = trim delar. sen får du tillbaka den efter skit länge utan dom delarna. uppskjutet MAX ett halvår om det är första gången och det är max. Om moppen gå 150 Km/h eller 70 Km/h har ingen roll bara den är trimmad så blir det samma straff. Om du nu inte försöker att köra ifrån dom och miss lyckas mm då blir det smitning osv..
Peugeottrollet har tystnat redan, så please, kan vi inte låta trådfan dö ut och låta moddarna låsa den nu?
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Förjävla mycket skitsnack, läste några kommentarer och det räcker gott och väl för en bedömning... låser!
Bild

Jag är odödlig
Låst