Du va ju inte mycket bättre på att stava iallafall.Nutbreaker skrev:Myt myt myt, för det första så kan inte en 14 åring få sådanna straff, för det andra så är stavninger så dåligt så man fattar ju knappt vad du skriver...
man förstod ju vad han skrev???zutuz? skrev:Du va ju inte mycket bättre på att stava iallafall.Nutbreaker skrev:Myt myt myt, för det första så kan inte en 14 åring få sådanna straff, för det andra så är stavninger så dåligt så man fattar ju knappt vad du skriver...
Om 20k str för karat så beror det på... 20 karat guld är renheten på guldet, 24 karat är 100% guld och 20 karat = 20 delar guld - 4 delar annan metall (kommeri nte ihåg vad man brukar använda.Bridgestone95 skrev:Ordet 20k står inte för 20kronor elr vidare , utan ex 20k står för karat och de är en viss summa inom pengar..
Nej det enda som kan hända är att polisen tar alla olagliga delar = trim delar. sen får du tillbaka den efter skit länge utan dom delarna. uppskjutet MAX ett halvår om det är första gången och det är max. Om moppen gå 150 Km/h eller 70 Km/h har ingen roll bara den är trimmad så blir det samma straff. Om du nu inte försöker att köra ifrån dom och miss lyckas mm då blir det smitning osv..viktorj skrev:Offtopic; Om jag blir tagen med en hyper(15år) kan inte jag få uppskjutet lämp tills jag är 21 då?
Peugeottrollet har tystnat redan, så please, kan vi inte låta trådfan dö ut och låta moddarna låsa den nu?an2n15 skrev:Nej det enda som kan hända är att polisen tar alla olagliga delar = trim delar. sen får du tillbaka den efter skit länge utan dom delarna. uppskjutet MAX ett halvår om det är första gången och det är max. Om moppen gå 150 Km/h eller 70 Km/h har ingen roll bara den är trimmad så blir det samma straff. Om du nu inte försöker att köra ifrån dom och miss lyckas mm då blir det smitning osv..viktorj skrev:Offtopic; Om jag blir tagen med en hyper(15år) kan inte jag få uppskjutet lämp tills jag är 21 då?