Nu är du ute och seglar liteP0JKEN skrev:Vad är det för något ?
Info etc kanske ska stå med ?
Är det ett moppe meet, så är det väll bättre flytta den
till "Kommande meets" ?
Tillhör Stockholm västra götaland? :S Det gör inte det va?KoNG skrev:Nu är du ute och seglar liteP0JKEN skrev:Vad är det för något ?
till "Kommande meets" ?det är en avslutning sak för oss 9:or, Skara Sommarland är en av Sveriges mest bästa Tivoli m.m. Och där bjuds alla nior runt om i Västragötaland in helt själva i en hel dag men många aktiviteter samt alla åk attrakioner
Alltså Sista Natten med gänget
Nej Absolut intejockmokk skrev:Tillhör Stockholm västra götaland? :S Det gör inte det va?KoNG skrev:Nu är du ute och seglar liteP0JKEN skrev:Vad är det för något ?
till "Kommande meets" ?det är en avslutning sak för oss 9:or, Skara Sommarland är en av Sveriges mest bästa Tivoli m.m. Och där bjuds alla nior runt om i Västragötaland in helt själva i en hel dag men många aktiviteter samt alla åk attrakioner
varför skulle det göra det? hahajockmokk skrev:Tillhör Stockholm västra götaland? :S Det gör inte det va?KoNG skrev:Nu är du ute och seglar liteP0JKEN skrev:Vad är det för något ?
Skadu bada Filip? =DDerbi_filip skrev:jag ska dit!
Vi får la se , beror på vädret som sagt =DDerbi_filip skrev:ja venne, de beror la på vädretska du kong!
Okej kul där meperre92 skrev:Vi här omkring ska till Grönan
DÅ kanske vi ses därmaximannen skrev:Jag ska dit
Säger la samma till dig meLuthemaister skrev:jag med:D