Håller med, det luktar verkligen mytt om man måste pröjsa 7.5 miljoner kr!Josef Jabbari skrev:7500k oj då har du träffat rätt snut
luktar MYT!
OnT: Inte för att låta gnällig och mainstream men detta känns overkill

stavningen* heheNutbreaker skrev:Myt myt myt, för det första så kan inte en 14 åring få sådanna straff, för det andra så är stavninger så dåligt så man fattar ju knappt vad du skriver...
Han skrev 7500kdifaren skrev:Och vad fan snackar du om? 7,5 miljoner, vart står det??riejumikäl skrev:Håller med, det luktar verkligen mytt om man måste pröjsa 7.5 miljoner kr!Josef Jabbari skrev:7500k oj då har du träffat rätt snut
luktar MYT!
OnT: Inte för att låta gnällig och mainstream men detta känns overkill
Välkommen ut på vägarna när du har lite vett i skallen dåpeugeotkillen skrev: värdslöshet i trafik
hade inga lampor . blinkers .. bakspeglar . och mycket mer .
moppen är inte reggad och har inte försäkring..
och för jag va uppkäftig
min polare fick 7500 i böter, men fick behålla körkort och alla delar som satt på moppen.an2n15 skrev:det kan inte stämma. när jag och en kompis torska på trim sa snutarna bara typ att det blev 50 dagsböter och eftersom en 14-15 åring inte har någon inkomst blir EN dagsböter ungefär 20 spänn eller något. inte indraget lämpa pga första gången något liknande händer. om du torskar 2-3 ggr kan du få lämpat indraget 3 månader eller något? detta hände för en månad sedan och vi väntar fortfarande på rättegång som det tydligen skulle bli. PeugeotMannens historia kan OMÖJLIGT stämma eftersom han tydligen är 14= ej straffmyndig och köra lätt mc utan körkort kallas för olovlig körning. Böter på 7,500 är myt så det skriker om det. tyvärr så tror jag inte på denna historia.
Gå i skolan pojk, K står absolut inte för kilo utan KG står för kiloriejumikäl skrev:Han skrev 7500kdifaren skrev:Och vad fan snackar du om? 7,5 miljoner, vart står det??riejumikäl skrev: Håller med, det luktar verkligen mytt om man måste pröjsa 7.5 miljoner kr!
OnT: Inte för att låta gnällig och mainstream men detta känns overkill![]()
K brukar ibland användas istället för prefixet KILO. Klart att jag fattar att han skulle skriva kr.
Ojoj, take a chill pill.
hur kan du ha undgått att missa att k = 1000?difaren skrev:Gå i skolan pojk, K står absolut inte för kilo utan KG står för kiloriejumikäl skrev:Han skrev 7500kdifaren skrev: Och vad fan snackar du om? 7,5 miljoner, vart står det??![]()
K brukar ibland användas istället för prefixet KILO. Klart att jag fattar att han skulle skriva kr.
Ojoj, take a chill pill.
Nog med Offtopic
Det har jag verkligen inte undgått men om han skriver 7500k så äre ju inte miljoner vi hamnar på utan 750 000.. eller?Zer0x skrev:hur kan du ha undgått att missa att k = 1000?difaren skrev:Gå i skolan pojk, K står absolut inte för kilo utan KG står för kiloriejumikäl skrev: Han skrev 7500k![]()
Ojoj, take a chill pill.
Nog med Offtopic
nej 7,5miljjedifaren skrev:Det har jag verkligen inte undgått men om han skriver 7500k så äre ju inte miljoner vi hamnar på utan 750 000.. eller?Zer0x skrev:hur kan du ha undgått att missa att k = 1000?difaren skrev: Gå i skolan pojk, K står absolut inte för kilo utan KG står för kilo
Nog med Offtopic
Matematik är inte min starka sida som ni just såg.. ursäktar mig.ekenARK skrev:nej 7,5miljjedifaren skrev:Det har jag verkligen inte undgått men om han skriver 7500k så äre ju inte miljoner vi hamnar på utan 750 000.. eller?Zer0x skrev: hur kan du ha undgått att missa att k = 1000?lär dej mattematiiiik förfaaan !! btw luktar mytt som fan här tkr ja !
Prefixet K heter med helt namn Kilo. K står för 10 upphöjt i 3. Det är 10*10*10, vilket är det samma som 1000.difaren skrev:Det har jag verkligen inte undgått men om han skriver 7500k så äre ju inte miljoner vi hamnar på utan 750 000.. eller?Zer0x skrev:hur kan du ha undgått att missa att k = 1000?difaren skrev: Gå i skolan pojk, K står absolut inte för kilo utan KG står för kilo
Nog med Offtopic
go dubbelpost men håller med det sista !daben skrev:Tråkigt för dig!
MEN det e sånna som du som skitar ner ryktet om alla mopedister!:(