DIN BORTSKÄMDA SNORUNGE! Fast ne. Gött. Om du har "unlimited" budget så ska du ju ha den här:derbigp1open-10 skrev:ok, jag kanske är ute att cyklar,spela roll va de kostar, föräldrarna betalar:D
Runt 160-170 (efter lite kikande på youtube). Sökte även och fick framderbigp1open-10 skrev:vad är hastigheterna på dem da?=)
Enligt Transportstyrelsen eller vad de var.PoWeRKinG skrev:underar själv på lätt mc om man någon gång får råd. vilket jag inte kommer få.
det går ju att uppgradera lätt till mellankortet (eller vad det heter) med ett enkelt testsen tung mc när man är 21
men satsa på en gpr då dom går bra enligt migmen det roligaste är ju en ktm exc
går riktigt bra
Om han har någon att övningsköra med privat kan han klara sig på 5 tusen för kortet.. och som du sa, försäkring osv kostar och inte minst Hojjen.DiNozzan skrev:Körkortet kommer gå på minst 10k med körlektioner och sånt. Sen kostar ju 125an lite också runt 25-45k skulle jag sägaSen så gäller försäkringarna bara om du har ställ. Sen går försäkring och allt sånt på runt 5k om den ska stå på dig, men om den står på din far eller mor så går det på runt 2k
(Rätta mig om jag har fel)
Då menar du utan någon som helst körlektion eller? Trodde det var dyrare än bara 5kdifaren skrev:Om han har någon att övningsköra med privat kan han klara sig på 5 tusen för kortet.. och som du sa, försäkring osv kostar och inte minst Hojjen.DiNozzan skrev:Körkortet kommer gå på minst 10k med körlektioner och sånt. Sen kostar ju 125an lite också runt 25-45k skulle jag sägaSen så gäller försäkringarna bara om du har ställ. Sen går försäkring och allt sånt på runt 5k om den ska stå på dig, men om den står på din far eller mor så går det på runt 2k
Om man hittar en billig körskola och sen en privatperson som du kan övningsköra med istället för att ta lektioner på skolan så kan man klara sig på 5k om man har tur.DiNozzan skrev:Då menar du utan någon som helst körlektion eller? Trodde det var dyrare än bara 5kdifaren skrev:Om han har någon att övningsköra med privat kan han klara sig på 5 tusen för kortet.. och som du sa, försäkring osv kostar och inte minst Hojjen.DiNozzan skrev:Körkortet kommer gå på minst 10k med körlektioner och sånt. Sen kostar ju 125an lite också runt 25-45k skulle jag sägaSen så gäller försäkringarna bara om du har ställ. Sen går försäkring och allt sånt på runt 5k om den ska stå på dig, men om den står på din far eller mor så går det på runt 2k
(Rätta mig om jag har fel)Det kostar ju ett AM-kort ju
han som skrev tråden sa att han ville ha sporthoj och dom är mycket billigareDiNozzan skrev:Körkortet kommer gå på minst 10k med körlektioner och sånt. Sen kostar ju 125an lite också runt 25-45k skulle jag sägaSen så gäller försäkringarna bara om du har ställ. Sen går försäkring och allt sånt på runt 5k om den ska stå på dig, men om den står på din far eller mor så går det på runt 2k
Beror ju på skick med, men ja lite billigare är dom alltDT50rMacko skrev:han som skrev tråden sa att han ville ha sporthoj och dom är mycket billigareDiNozzan skrev:Körkortet kommer gå på minst 10k med körlektioner och sånt. Sen kostar ju 125an lite också runt 25-45k skulle jag sägaSen så gäller försäkringarna bara om du har ställ. Sen går försäkring och allt sånt på runt 5k om den ska stå på dig, men om den står på din far eller mor så går det på runt 2k
Ca pris är ungefär 17-25k
men man hittar en fin nsr för 15kDiNozzan skrev:Beror ju på skick med, men ja lite billigare är dom alltDT50rMacko skrev:han som skrev tråden sa att han ville ha sporthoj och dom är mycket billigareDiNozzan skrev:Körkortet kommer gå på minst 10k med körlektioner och sånt. Sen kostar ju 125an lite också runt 25-45k skulle jag sägaSen så gäller försäkringarna bara om du har ställ. Sen går försäkring och allt sånt på runt 5k om den ska stå på dig, men om den står på din far eller mor så går det på runt 2k
Ca pris är ungefär 17-25k
säg inte det du ,.... min bruks hoj är en MBX ... av äldre modell och toppar 104 o totala... orginal dock fast avstrypt i ventilen och röret ....Motofinne skrev:Som ägare till en rs -08 och den går 145km/h orginal, ingen trim! Så de som far hårdast är rs och cagivia! Sedan då man köper trimrör + rave1 så är man uppe i ungjefär 170km/h!
Många har röstat på duke, och jag körde alla mina lektioner med en duke och den var förbannat lat! topp hastighet var 105km/h
Så om du vill åka fort och inte har en så stor budjet så köp en Aprilia! Kom ihåg också att Aprilian är billigare än Mito!
oj han hade 500 kr fel -.-"Fjönixegg skrev:Du har koll ser jag.DiNozzan skrev:Körkortet kommer gå på minst 10k med körlektioner och sånt. Sen kostar ju 125an lite också runt 25-45k skulle jag säga
Tog teori, ALLT ifrån körskolan, 8,5 eller 9,500 tusen gick det på allt som allt.
en 125a kostar allt från 10-80.000 så sluta snacka, tack.