#1 inte lägga onödiga kommentarer så som typ, sa du sten?
händer inte alls för ofta men,,,
#2 Ner värderande kommentarer som säger tex att man inte e lika mycket värd för att man kör en Aerox eller för att man inte har gjort så många inlägg osv.
#3 Man behöver inte dum förklara den som gör fel post 2gr i rad osv.
#4 Onödiga utskälningar! sjukt störande å se någon ny medlem satt i dom sitsarna då det e flera som ska läxa upp å vissa hur det är.
#5 Stav fel. Det finns folk med läs och skriv svårigheter eller folk som alment tabbar sig. Att på peka stav fel hjälper inte jätte mycket. Men fråga självklart om texten inte går å tyda.
#6 Kommentera mer i projekt tråden vill jag uppmana alla till! Man blir själv glad när man ser att någon har kommenterat på ens bygge samt att diskussioner där e ofta dom mest intressanta.
#7 Slappna av! Lägg ner strits yxorna. folk behöver tagga ner och ha lite mer humor. Man kan ju inte dra ett enda skämt utan att någon inte ska fatta det och börja hata.
#8 Om nu någon har hjälp dig massa med ditt problem som du hade med moppen. Glöm inte å tacka för det

#9 Å alla er haters va e grejen visst jag tycker inte om aerox eller ZX så himla mycket men jag behöver ju inte vara arg eller sur på den som har det alla hat ju olika smak.
#10 RESPEKT! Vissa respekt för varandra! det tycker jag e sjukt viktigt.
Å visa inte mer eller mindre respekt om det e en modd eller en gönis alla förtjänar respekt.
Har pratat med Victor (crew medlem) samt andra via fb och dom känner samma sak. Någon mer som gör det?
/ MVH pontus/potog/togge