Orginaal bild:

Finns de inga kameror hos andra då? alltså som någon butik eller nå sånt?jesper178 skrev:Nej, vi frågade dem dePunkarn skrev:Har ni int kameror på skolan då?
Och du tror de räcker om man bara har likadan jacka... nope de trorjag absolut inte. behövs mer bevis än en likadan jacka för att få fast personen/personerna som snodde den.Punkarn skrev:Finns de inga kameror hos andra då? alltså som någon butik eller nå sånt?jesper178 skrev:Nej, vi frågade dem dePunkarn skrev:Har ni int kameror på skolan då?
Fråga de om de kan spela upp filmen till dig, du behöver ju som bara veta vilken jacka han/hon hade Så har du fast honom. om han inte är en storstadsfjolla som byter jacka 24/7
difaren skrev:Och du tror de räcker om man bara har likadan jacka... nope de trorjag absolut inte. behövs mer bevis än en likadan jacka för att få fast personen/personerna som snodde den.Punkarn skrev:Finns de inga kameror hos andra då? alltså som någon butik eller nå sånt?jesper178 skrev: Nej, vi frågade dem de
Fråga de om de kan spela upp filmen till dig, du behöver ju som bara veta vilken jacka han/hon hade Så har du fast honom. om han inte är en storstadsfjolla som byter jacka 24/7
tyvär inte :/ Lagt ut på min fb o spridit på andra hemsidor men inte fått något ännu!jesper178 skrev:Ingen som sett något?
Du kan ju alltid se över moppar på skolan nu, om du skulle känna igenom något som varit på din.jesper178 skrev:Ingen som sett något?
aa det ska jag göra...Punkarn skrev:Du kan ju alltid se över moppar på skolan nu, om du skulle känna igenom något som varit på din.jesper178 skrev:Ingen som sett något?
är du ovän med någon nu då? Alltså som Erke Fiende nummer 1?
eller någon du vet som vill något illa med dig?
För jag tror inte de skulle bränt eller haft sönder eller sålt den, Säkert någon Fjolla som vill köra med en Tuff moped.jesper178 skrev:aa det ska jag göra...Punkarn skrev:Du kan ju alltid se över moppar på skolan nu, om du skulle känna igenom något som varit på din.jesper178 skrev:Ingen som sett något?
Nej inte en enda jag kan tänka mig
Gick i typ 95 hoppas den kmr tbx iafPunkarn skrev:För jag tror inte de skulle bränt eller haft sönder eller sålt den, Säkert någon Fjolla som vill köra med en Tuff moped.jesper178 skrev:aa det ska jag göra...Punkarn skrev: Du kan ju alltid se över moppar på skolan nu, om du skulle känna igenom något som varit på din.
Var den Trimmad mycket?![]()
Då lär den ju komma till dig någon gång när polisen stannar fanskapet som tog den.
Då kan du ju säga om han skulle bli fast att det är han som har trimmat.
Du kan ju säga till din bästa kompis då att sprida i skolan, att han skall söka ett Turbokit som passar en Xps eller någon annan moped.
Så kanske Rövhålet vill sälja det.
Fråga vad han var han har beställt det. Senare drar ni till honom och checkar olagligt i hans garage eller något sånt.
Kanske någon som ville ta den och fixa den till julafton, så får du stor present av jultomtenjesper178 skrev:Gick i typ 95 hoppas den kmr tbx iafPunkarn skrev:För jag tror inte de skulle bränt eller haft sönder eller sålt den, Säkert någon Fjolla som vill köra med en Tuff moped.jesper178 skrev: aa det ska jag göra...
Var den Trimmad mycket?![]()
Då lär den ju komma till dig någon gång när polisen stannar fanskapet som tog den.
Då kan du ju säga om han skulle bli fast att det är han som har trimmat.
Du kan ju säga till din bästa kompis då att sprida i skolan, att han skall söka ett Turbokit som passar en Xps eller någon annan moped.
Så kanske Rövhålet vill sälja det.
Fråga vad han var han har beställt det. Senare drar ni till honom och checkar olagligt i hans garage eller något sånt.
Gör de varje dag tar: BlocketAllabiN skrev:Kolla blocket och andra liknande sidor . Sök inte efter direkta namnet utan kolla runt dyker den upp där så är de troligen under något skumt namn.
Men hoppas den kmr till rätta iaf