Tjena! Jo jag sätte nyss på min nya ljuddämpare ifrån Hebo på orginal röret. Men det lät inget nytt alls? Lät precis som förra. Någon som vet hur jag ska göra för att få lite mera ljusare ljud? typ som crossljud. Moppen är en Rieju rrx btw. Vet inte heller vart jag skulle posta dethär så säg till om jag ska skriva det någonannan stans!
Turbo reju skrev:Nä det är just det. Jag köpte ju röret för att det lät mycket (enligt alla youtube videosarna) för att orginalet låter för mesigt enligt mig
Då tycker jag att du har köpt fel dämpare... TK ska det vara isånnafall
Turbo reju skrev:Nä det är just det. Jag köpte ju röret för att det lät mycket (enligt alla youtube videosarna) för att orginalet låter för mesigt enligt mig
köpte du hela röret eller bara ljuddämparen?
står i texten att du bara lade på ljuddämparen, men nu skriver du ju att du köpte röret..
Ao får f*n bli att köpa ny ljuddämpare.......(suck) Ja jag har bara ljuddämparen. skrev nog lite fel men det är bara ljuddämparen. Men förändrar Tk ljuddämparen hastigheten?
Turbo reju skrev:Ao får f*n bli att köpa ny ljuddämpare.......(suck) Ja jag har bara ljuddämparen. skrev nog lite fel men det är bara ljuddämparen. Men förändrar Tk ljuddämparen hastigheten?
jag har tk dämpare, du får bättre ljud men hastigheten ändras inte..
Om du vill ha ett rör som låter mycket,så köp ett turbo kit rör!
Den kommer inte låta mer än den du har nu, plocka ur ullen ur din nuvarande istället..
Sitter med 2 eller 3 skruvar på baksidan av dämparen, bort med dom och slit isär dämparen, sen tar du bara bort ullen där i så låter det som ett jetplan sen.
Det går inte. Det sitter något typ av nitar i den. Måste dom väck eller? För det går inte att skruva i dom så måste antagligen borra bort dom. Men kan du kolla på det? Jag har bilderna på mina bilder.