Skriv att du ska använda den i vinter då. Alla tror du vill veta vad du ska göra före du lägger den i vinter förvaring.Stromer skrev:Som sagt så ska jag använda den i vinter!
att ja la tråden i felsökning är för jag kanske behöver lite feedback ?
Tänkte att ni var lite smarta eftersom byta däck på en moped för att sen låta den stå i ett garage över vintern är inte logiskt.vicke xX SMT skrev:Skriv att du ska använda den i vinter då. Alla tror du vill veta vad du ska göra före du lägger den i vinter förvaring.Stromer skrev:Som sagt så ska jag använda den i vinter!
Och nej, dethär ska inte ligga i felsökning! Har din moped något fel eller? verkar inte så iaf.
Om du skiter i vilken avdelning du lägger tråden i kan du lika bra skita i att posta.. och ja, jag har redan bett modsen att låsa trådenStromer skrev:Tänkte att ni var lite smarta eftersom byta däck på en moped för att sen låta den stå i ett garage över vintern är inte logiskt.vicke xX SMT skrev:Skriv att du ska använda den i vinter då. Alla tror du vill veta vad du ska göra före du lägger den i vinter förvaring.Stromer skrev:Som sagt så ska jag använda den i vinter!
Och nej, dethär ska inte ligga i felsökning! Har din moped något fel eller? verkar inte så iaf.
Skitsamma vilken tråd jag lägger den i, om du stör dig så mycket så be någon modd flytta tråden då?
men jag hoppas också verkligen att du vet att glykolen höjer kokpunkten och skyddar mot rost oxå!difaren skrev:För det första så har flera skrivit att man ska ha 50/50 glykol och vatten, jag hoppas verkligen inte ni menar på sommarn då också för då kan man ha 100% rent vatten.
Själv har jag tömt kylaren helt och hållet.
tvättat av moppen och har börjat att polera svingen.