Tjenare, är som sagt ganska dålig på nerladdning och jag har precis börjat att ladda ner men nu när jag ska ladda ner ett spel så står det att jag måste byta namn på alla bin. filer till iso. filer så jag måste byta namn på dem två men när jag vänsterklickar så kommer det upp "byt namn" men då kan jagbara byta namn på själva namnet av filen och inte "typen" av filen, så jag kan inte radera bin. filen och skriva in iso.
hur ska jag göra. och varför jag måste göra så är för att det är VLC filer.
Spelet är Rome medival total war.
Edit: ändrade tråden lite och undrar vad för strategispel som är spelvärda.
Senast redigerad av difaren den 8 november 2011, 19:11, redigerad totalt 1 gånger.
för att kunna köra ned laddade spel utan skiva måste du ladda ner deamontolls där har du lösningen ladda ned deamontolls inte pro utan ultimate elle vad det heter. när du startar det så kommer det upp en dold ikon nere vid startfältet höger klicka lunch ngt vad det nu står (kan stå device elle ngt då får du upp typ den här datorn och grejer i en liten ruta få då upp spelet och klicka på det.. när du gjort detta öppna då den här datorn och där är spelet som skiva fast du inte har en skiva btw du har packat upp det med winrar va? annars ladda ner winrar och packa upp först
draceN96 skrev:för att kunna köra ned laddade spel utan skiva måste du ladda ner deamontolls där har du lösningen ladda ned deamontolls inte pro utan ultimate elle vad det heter. när du startar det så kommer det upp en dold ikon nere vid startfältet höger klicka lunch ngt vad det nu står (kan stå device elle ngt då får du upp typ den här datorn och grejer i en liten ruta få då upp spelet och klicka på det.. när du gjort detta öppna då den här datorn och där är spelet som skiva fast du inte har en skiva btw du har packat upp det med winrar va? annars ladda ner winrar och packa upp först
Har demontools pro agent.
Tänkte ju packa upp det med deamontools.
men jag måste kunna ändra filnamnen först innan jag kan göra det.
Jetforce_Dahlin skrev:När du byter namnet till .iso på slutet ist för .bin så blir det en .iso fil. Datan gör jobbet
Jo men hur gör jag det.
jag vänsterklickar och sent trycker på "byt namn" men då kan jag inte byta filnamnet..
Du borde kunna det. Se till så att du inte har filen öppen i något program, eller att något program försöker öppna den. Vet inte hur det går om du seedar på utorrent lr liknande om du försöker med det där samtidigt. Isf blir det nog att avbryta seeden om det inte fungerar annars. För du borde kunna byta filnamn.
Polis: Hur fort går den här mopeden då? Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Högerklick -> Byt Namn -> Tryck på höger tills du kommer till höger om punkten som är mellan filnamnet och bin, sen trycker du på delete 3 gånger och skriver iso
Zer0x skrev:Högerklick -> Byt Namn -> Tryck på höger tills du kommer till höger om punkten som är mellan filnamnet och bin, sen trycker du på delete 3 gånger och skriver iso
Funkade tyvärr inte.
hursom helst så skiter jag i detta.
så jag ändrar tråden och undrar vad för Strategispel som är bra, te.x Age of empires och Rome, osv.
Zer0x skrev:Högerklick -> Byt Namn -> Tryck på höger tills du kommer till höger om punkten som är mellan filnamnet och bin, sen trycker du på delete 3 gånger och skriver iso
Funkade tyvärr inte.
hursom helst så skiter jag i detta.
så jag ändrar tråden och undrar vad för Strategispel som är bra, te.x Age of empires och Rome, osv.
Civilization, Heroes of might and magic är väl ett ganska likt spel om jag minns rätt?
det enda som ska behöva göras är att ladda ner spelet, packa upp det med winrar om det inte redan är uppackat, mounta spelet med daemon tools och sen installera. kan behöva crackas också om inte uppladdaren redan gjort detta. crackfilen ska följa med i paketet dui laddar ner.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller