Fixa till den lite när vi hade hål timma

bonus bild DSSC <3 samt streetbuzz <3

Motor blocket V-del

Växelåds kåpan eller va den nu heter

Hänt lite sen senast

Bara kopplingen kvar

Skit i det? Skulle varit nice de ocksåpotog skrev:Gjorde den med 4 ekrar eller vad man ska säga först men såg ganska så snabbt att det blev en svastika dådifaren skrev:Ska du ha den på din Neos, om du nu skulle det så skulle den bli riktigt feeet.
Ja jag bryr mig inte men insåg att det va mycket snyggare med 6..Punkarn skrev:Skit i det? Skulle varit nice de ocksåpotog skrev:Gjorde den med 4 ekrar eller vad man ska säga först men såg ganska så snabbt att det blev en svastika dådifaren skrev:Ska du ha den på din Neos, om du nu skulle det så skulle den bli riktigt feeet.
Det antog jag nästan, men måsta kolla om det bara var jag som liksom tyckte det såg ut som detpotog skrev:ja det är bara duJetforce_Dahlin skrev:Avståndet mellan "ekrarna" ser ojämt ut, lr är det bara jag?du ser man gör en och sen så kopierar man den. Man bestämmer runt vilken axel den ska snurra runt osv
nice!potog skrev:Bara för att det är kul arbetar på en enkel modell av motor blocket som jag ska fästa hjulet på senDT50rMacko skrev:ska du ha dom till något eller var det bara för att det var kl o rita?
Nja jag hade nog inte sagt att jag går teknik utan teknik tekniksomlow skrev:Går du teknik?
Då vi jobbade lite i CAD ett tag innan jag stack därifrån, men tycker fälgarna ser bra ut!
Titta datum så ser du att vissa e bump.bensinskalle skrev:Varning p.g.a. fler dubbelpostar, och quadripelposter eller vad det heter dessuom...