vilket e bäst , ps3 eller xbox 360 ?

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc
-pettersson-
Elmoped

Inlägg av -pettersson- »

EY! har både och, ps3 är skönare att köra krig spel på men xbox är bra som fan,

nu till frågan, när jag ska köra bf3 på xbox, så står det att jag är för ung, har testat att byta email och allt men det står fortfarande samma !

nån som kan ?
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres

Inlägg av aerox-sami »

-pettersson- skrev:EY! har både och, ps3 är skönare att köra krig spel på men xbox är bra som fan,

nu till frågan, när jag ska köra bf3 på xbox, så står det att jag är för ung, har testat att byta email och allt men det står fortfarande samma !

nån som kan ?
testa skapa nytt konto med mail och sånt skit så borde det funka :P

och bf3 på xbox/ps3? skäms över er! bf SKA vara på PC och så är det bara!
speciellt bf3 då bf2 är pc! samt vi får gratis back to karkand för vi är hardcore! :twisted:
Mura Got Blunt?
Zer0x
Avstängd

Inlägg av Zer0x »

aerox-sami skrev:
-pettersson- skrev:EY! har både och, ps3 är skönare att köra krig spel på men xbox är bra som fan,

nån som kan ?
testa skapa nytt konto med mail och sånt skit så borde det funka :P

och bf3 på xbox/ps3? skäms över er! bf SKA vara på PC och så är det bara!
speciellt bf3 då bf2 är pc! samt vi får gratis back to karkand för vi är hardcore! :twisted:
jag provade på pc och dator, jag har alltid tyckt att fps spel ska spelas på pc men bf var roligare på ps3. back to karkand kostade bara 50 kr extra iaf så :)
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

Bridgestone95 skrev:det ska vara PLAYSTATION 3 , xbox är inget bra ... man kan göra mkt roligare saker på PS3 plus att den är lätt finast helt klart :P
Va då inte göra mycket roliga saker jag hade sagt tvärt om!!!!!!

du kan titta på film lyssna på musik samtidigt som du är i ett spel! man kan se på nyhets inslag samt game trailers.

jump in!
xbox
Zer0x
Avstängd

Inlägg av Zer0x »

potog skrev:
Bridgestone95 skrev:det ska vara PLAYSTATION 3 , xbox är inget bra ... man kan göra mkt roligare saker på PS3 plus att den är lätt finast helt klart :P
Va då inte göra mycket roliga saker jag hade sagt tvärt om!!!!!!

du kan titta på film lyssna på musik samtidigt som du är i ett spel! man kan se på nyhets inslag samt game trailers.

jump in!
xbox
vem fan tittar på film när han spelar spel?
Användarens profilbild
tS
Farsans gamla zündapp

Inlägg av tS »

nån som kan ?
Det går även byta din ålder på din mail, lite krångligt att hitta men kan visa vart du går in osv lite senare om du inte hittar själv :)
[spoiler]Bild[/spoiler]
Användarens profilbild
Börniee
Gasres

Inlägg av Börniee »

PS3 FTW
-pettersson-
Elmoped

Inlägg av -pettersson- »

Har bytt ålder på min email men de funkar fortfarande inte,
vad menar du med att skapa nytt konto ? för jag har 12 månaders på mitt nuvarande och vill inte köpa nytt.
har testat med morsans email också.
blir så jävla sur , 500 spänn som inte kan användas !
Användarens profilbild
TrueBorn
Kinaraket

Inlägg av TrueBorn »

potog skrev:Alla som e hardcore spelar ju på 360
Vi har ju halo, gears of war å alla andra balla spel

ja ja ps3 har bättre hård vara :P men om du har en äcklig kontroll å inga balla spel å spela. Å ja det kostar att ha xbox live men va fan det gick ju inte å spela online på ps3 i typ 2 månader då dom hade massa fel :S

XBOX FTW!
Eller hur ! och vi får inte noobs i spelen online som ps3 får ;)
-pettersson-
Elmoped

Inlägg av -pettersson- »

dom hade inte fel , det var hackat!
Skriv svar