Youtube|Editing

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc
Användarens profilbild
xXTASKENXx
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Youtube|Editing

Inlägg av xXTASKENXx »

Tjena tjena :)

Jag har under ca 2 år haft intresse att ladda upp gameplays på youtube och edits på Cod samt andra spel. Jag är inte den bästa men jag lär mig fortfarande. Jag använder Sonyvegas (video redigerings program), Cinema (3d program) 4d boujou (motiontracking program) Adobe after effect (redigering/effect program) och Photoshop Jag kan grunderna i dessa programen men jag använder mest Sonyvegas och C4D.

Länk till min channel
www.youtube.com/overpowergamers

Nu till saken

Jag jobbar just nu på ett COD6och 7 Multitage och behöver MW2 klip. Jag har ca 15 black ops klip och 1 MW2 klip. Klipet ska ha antingen en tripple kill, multifeed, inge noobtube (javelin går) tripple feed med headshot , noscope across, Epic pnwage där ni rapear sönder andra teamet eller trickshots.

HD kvalitet på klipen tack och ladda upp dem på filefront eller mediafire eller (valfritt) skicka länken till mig sen.

Jag använder en Hd pvr när jag recordar och spelar på Xbox, men spelar ingen roll om ni spelar på pc, xbox eller Ps3

Så har säkert glömt nämna något men får lägga till det sen.

MVH// Tazk3n
Användarens profilbild
robb4n
Farsans gamla zündapp

Inlägg av robb4n »

Ok
Skriv svar