"No signal detected" - Dator problem

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc
Användarens profilbild
babel95
Farsans gamla zündapp

"No signal detected" - Dator problem

Inlägg av babel95 »

tjena, jag har sätt att det är många som är data kunniga här så jag undrar om det är nån som vet vad som är fel på min dator:

när jag ska kolla på film eller spela nån spel som inte är i "window mod" så kommer det upp på skärmen efter ett tag..

"no signal detected" så låter det i hörlurarna i 1 sec sen blir skärmen helt svart så kan man inte göra nåt..

sen skulle jag installera/formatera om datan igår, så blev det så under installationen.. (använde crackat w7 ultimate på CD)

vet inte vad jag ska göra,

tack på förhand :D
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

Har du drivrutiner till grafikkortet? :)
Användarens profilbild
babel95
Farsans gamla zündapp

Inlägg av babel95 »

DiNozzan skrev:Har du drivrutiner till grafikkortet? :)
det är en jefligt bra fråga,, jag tror att det är det som är felet me, men jag vet inte hur jag får bort dom :(
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

babel95 skrev:
det är en jefligt bra fråga,, jag tror att det är det som är felet me, men jag vet inte hur jag får bort dom :(
Får bort dom?^^ Saken är ju den att du ska ha några ;) Men instralerade du 7, vista eller xp? Och om du instralerade 7, instralerade du med internet inkopplat? :)
Användarens profilbild
babel95
Farsans gamla zündapp

Inlägg av babel95 »

DiNozzan skrev:
babel95 skrev:
Får bort dom?^^ Saken är ju den att du ska ha några ;) Men instralerade du 7, vista eller xp? Och om du instralerade 7, instralerade du med internet inkopplat? :)
installerade 7 utan internet, men grejjen e att det blev så när jag installerade så jag måste installera datan för att kunna göra nåt :(
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

babel95 skrev:
DiNozzan skrev:
babel95 skrev: det är en jefligt bra fråga,, jag tror att det är det som är felet me, men jag vet inte hur jag får bort dom :(
installerade 7 utan internet, men grejjen e att det blev så när jag installerade så jag måste installera datan för att kunna göra nåt :(
Instrallera om med internet inkopplat så får du sevens skit drivrutiner. Men dom funkar :)
Användarens profilbild
babel95
Farsans gamla zündapp

Inlägg av babel95 »

DiNozzan skrev:
babel95 skrev:
DiNozzan skrev: Får bort dom?^^ Saken är ju den att du ska ha några ;) Men instralerade du 7, vista eller xp? Och om du instralerade 7, instralerade du med internet inkopplat? :)
Instrallera om med internet inkopplat så får du sevens skit drivrutiner. Men dom funkar :)
men jag provar nu då, kommer hålla dig uppaterad om det är ok ? :)
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

babel95 skrev:
DiNozzan skrev:
babel95 skrev: installerade 7 utan internet, men grejjen e att det blev så när jag installerade så jag måste installera datan för att kunna göra nåt :(
okej :)
Användarens profilbild
babel95
Farsans gamla zündapp

Inlägg av babel95 »

DiNozzan skrev:
babel95 skrev:
DiNozzan skrev: Instrallera om med internet inkopplat så får du sevens skit drivrutiner. Men dom funkar :)
okej :)
gick inge vidare :(

det blir bara s¨här VARJE GÅÅNG NU :(
Bild :cry:
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

Okej... Det har jag faktiskt aldrig varit med om...

Testa fråga antingen någon du vet kan något om datorer eller fråga på sweclockers :)
Användarens profilbild
babel95
Farsans gamla zündapp

Inlägg av babel95 »

DiNozzan skrev:Okej... Det har jag faktiskt aldrig varit med om...

Testa fråga antingen någon du vet kan något om datorer eller fråga på sweclockers :)
funkade inte att köra med internet, problemet uppstod när den skulle avsluta installationen :(
Skriv svar