anthmyr skrev:min aerox gör 90 med bara dragen v-ring , så den kan nog göra 140
min get gör 99 med rakad skalle.
Dom flesta här av oss som du kallar det "ballar ur" gör det för att vi som har varit i moppe världen ett tag har sett en och en annan post och folk som har tex TK som i det här fallet och deras moppar lyckas alltid gå över 100.Bridgestone95 skrev:Faaan vad ni ballar ur nu då ...
Men så jätteoseriös är han inte...Vivaadam skrev:men snälla han är oseriösAndersoNN skrev:Haha på mätaren ja, filma när den gör 90 på gps på plan mark...anthmyr skrev:min aerox gör 90 med bara dragen v-ring , så den kan nog göra 140
hahahahahahhaha martin armhåla?:P den var till o med original drevning xD visst den gick jävligt fort för o ha originaldrevning och effektrör typ nästan 90 men ändå aldrig 110 ^^AxxxeL skrev:en i bromölla där ja bor, säger att hans gjorde 110 med gianelli. Domb ytte inte munstycke, o tyvärr så tvingade hans mamma att ta av röret samma dag, annars hade den skurit, hade varit så jävla gött. för han kan inte skruva.
jajamenblackout1994 skrev:hahahahahahhaha martin armhåla?:P den var till o med original drevning xD visst den gick jävligt fort för o ha originaldrevning och effektrör typ nästan 90 men ändå aldrig 110 ^^AxxxeL skrev:en i bromölla där ja bor, säger att hans gjorde 110 med gianelli. Domb ytte inte munstycke, o tyvärr så tvingade hans mamma att ta av röret samma dag, annars hade den skurit, hade varit så jävla gött. för han kan inte skruva.
Som jag skrev tidigare så gjorde jag tråden för att bevisa att den aldrig kunnat gå¨i 140ValoPallo skrev:
This thread is now a posthunting thread
Nej, den går inte i 140, måste du verkligen fråga?
Ingen moppe gör över 90 med ett ruttet trimrör, och sportluft gör ingen skillnad på så klena maskiner...
Och den där drevningen? Glöm det...
En bekant hade sin Furia att gå 120 med ett portat MK 75 cc, Underliggande TK, Lättat svänghjul, Hebo membran och annat smått och gott...