min fråga vad e de för fel på tk idioter ? wow jag köpte ett tk rör idag jag drog ett jetplan :D:D:D i axx och topphastighet fan vad coolt de va när jag bröt ljudvallen :D:D:D
elr en som kör riktigt rör..
köpte ett mk rör idag drog alla tk idioter och bara log..
ktm_danielsson skrev:Är man förvånad över att han har tk..
inte precis, men jag tror jag vet svaret vf dom flesta som kör tk tkr deras moppe går något sjukt..
dom har precis fyllt 15 kört med plugg i någon månad köper ett tk rör utan plugg och kör och det lilla den toppar mer tycker dom e så sjukt mycket mer... tills som ser en som är 16-17 som kör med riktiga saker och drar dom.
Senast redigerad av xytoo den 2 november 2011, 23:29, redigerad totalt 1 gånger.
DiNozzan skrev:Jag skapade tråden bara för att övertyga han om att han har sett fel på gps:n han kanske såg 14 km/h
Finns ingen chans i världen att den gjorde 140 på en gps, inte ens en mobilgps visar så fel. Jag skulle vilja säga att den går strax över hälften av 140km/h.
DiNozzan skrev:Jag skapade tråden bara för att övertyga han om att han har sett fel på gps:n han kanske såg 14 km/h
Finns ingen chans i världen att den gjorde 140 på en gps, inte ens en mobilgps visar så fel. Jag skulle vilja säga att den går strax över hälften av 140km/h.
Fan va folk hatar TK? Visst, dom låter mycket men packar man dämparen på ett bra sätt så går det ju att få det lite tystare. Det ger ju bättre effekt än original också
Killen du snackar om är ju dock världens största mytoman
riejumikäl skrev:Fan va folk hatar TK? Visst, dom låter mycket men packar man dämparen på ett bra sätt så går det ju att få det lite tystare. Det ger ju bättre effekt än original också
hatar inte tk tycker bara vissa som kör dom är idioter, men visst de finns idioter som tror dom gör över 100 med andra rör med men oftast handlar de om TK...
riejumikäl skrev:Fan va folk hatar TK? Visst, dom låter mycket men packar man dämparen på ett bra sätt så går det ju att få det lite tystare. Det ger ju bättre effekt än original också
Folk hatar inte tk, folk hatar tk fuckon alltså dom som mytar hela tiden eller ooh detta röret låter högt den kommer gå i 200!
Fun thing är att de flesta som säger att tk är mest bara skit och vill följa strömmen genom att skriva det, gött varv i det och jag är helnöjd med det.
Att det låter, vad förväntar ni er? Det är ett trim rör, lägg ner.
Och för att inte gå ifrån fråga, nej den gör inte det.
Kolla gärna in mitt Rieju Drac RR Sport Edition 2005 Projekt!
Bergsten skrev:Fun thing är att de flesta som säger att tk är mest bara skit och vill följa strömmen genom att skriva det, gött varv i det och jag är helnöjd med det.
säger inte att det e skit...men det e lite svårt att tro att ett tk rör kan få en org moppe att gå i 130 ^^ har inget emot tk.
Victorh skrev:glykol + vatten intebra kan vara det som är problemet!
Bergsten skrev:Fun thing är att de flesta som säger att tk är mest bara skit och vill följa strömmen genom att skriva det, gött varv i det och jag är helnöjd med det.
säger inte att det e skit...men det e lite svårt att tro att ett tk rör kan få en org moppe att gå i 130 ^^ har inget emot tk.
Haha, skala -10-10 så var han -10 seriös
Kolla gärna in mitt Rieju Drac RR Sport Edition 2005 Projekt!
irl facepalm
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.