Varför undra du vart pluggen i orginalröret satt om du ska slänga på effektrör?Felix616 skrev:luftburksplugg finns ingen, v-ringen redan dragen, insug och sånt skit orkar jag inte bry mig om då blaster går sjukt bara man drar på ett effektrör och drar v-ringendavid1996 skrev:blastern har en i luftburken/insuget minns inte vilket:/ och blind tarmen och v-ringen
Har haft effektrör på hela tiden, men såg originalröret ligga på hyllan i garaget en dag och då tänkte jag att de va lika bra att plugga ur skitenJetforce_Dahlin skrev:Varför undra du vart pluggen i orginalröret satt om du ska slänga på effektrör?Felix616 skrev:luftburksplugg finns ingen, v-ringen redan dragen, insug och sånt skit orkar jag inte bry mig om då blaster går sjukt bara man drar på ett effektrör och drar v-ringendavid1996 skrev:blastern har en i luftburken/insuget minns inte vilket:/ och blind tarmen och v-ringen
Insugets plugg gör en jävlit stor skillnad på accFelix616 skrev:luftburksplugg finns ingen, v-ringen redan dragen, insug och sånt skit orkar jag inte bry mig om då blaster går sjukt bara man drar på ett effektrör och drar v-ringendavid1996 skrev:blastern har en i luftburken/insuget minns inte vilket:/ och blind tarmen och v-ringen