HejHej:) Nyligen köpt en moppe och börjat köra in den. kört 30 mil än så länge. Bara undrar en sak. Mitt acc e värdelöst nu. den kryper fram i början men sen tar de sig senare. vad kan detta bero på?
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Nej har alltid varit så. Affären som ja köpte den av sa att de skulle fixa detta efter 50 mil när jag kört in den. Men jag orkar inte vänta. tänkte kolla ifall nån visste hur ja kan fixa de här själv
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Min var också så ett tag när jag körde in den,sen pluggade jag ur den.Den gjorde lätt mätaren ut.Men kör in den först sen ber du verkstaden ställa in förgasaren, annars får du borra pluggen eller plugga ur den för mår mopeden så grymt mycket bättre.
Ja moppen e orginal men du borde se hur den accar:) Man springer om den i början sen tar de sig, därför ja undrar vad felet e. för accet är värkligen SUPER KASST!
willyys skrev:Ja moppen e orginal men du borde se hur den accar:) Man springer om den i början sen tar de sig, därför ja undrar vad felet e. för accet är värkligen SUPER KASST!
mina kompisar cyklar ifrån mig i minsta uppför, klaga inte!