Håller med det är inte förgasaren som stryper utan röret för 1,5 mm gör inte så stor skillnad så det är röretVoxuzZ skrev:Varför tror du det? står på twostroke:potog skrev:jag hade nog inte sagt att det är röret utan förgasaren
''Rekommenderas att användas med minst 17,5mm-förgasare men funkar bäst med 19mm.''
Det är endast 1,5mm skillnad mellan dom två, så det är röret..
sorry trodde det kördes med original fögg härmt80_pöjken skrev:Håller med det är inte förgasaren som stryper utan röret för 1,5 mm gör inte så stor skillnad så det är röretVoxuzZ skrev:Varför tror du det? står på twostroke:potog skrev:jag hade nog inte sagt att det är röret utan förgasaren
''Rekommenderas att användas med minst 17,5mm-förgasare men funkar bäst med 19mm.''
Det är endast 1,5mm skillnad mellan dom två, så det är röret..
Bara så du vet så kan stage6 pro röret vara ett rent helvete att ställa in förgasaren tilPoWeRKinG skrev:troligtvis röret som stryper..
men gör så att du byter rör till att börja med. det lär gå bättre med det
men sen att det står att det bör kombineras med en 17,5. dock så är det för kylning så att den inte nyper. skulle tro på en 21mm till setupen.
sen borde det lira bra med stage6 pro rör. dock om du ska ha mindre ljud så funkar replicanger dock inte lika mkt effekt med det..
sure? jag lyckades rätt lätt när jag ställde in min`:)potog skrev:Bara så du vet så kan stage6 pro röret vara ett rent helvete att ställa in förgasaren tilPoWeRKinG skrev:troligtvis röret som stryper..
men gör så att du byter rör till att börja med. det lär gå bättre med det
men sen att det står att det bör kombineras med en 17,5. dock så är det för kylning så att den inte nyper. skulle tro på en 21mm till setupen.
sen borde det lira bra med stage6 pro rör. dock om du ska ha mindre ljud så funkar replicanger dock inte lika mkt effekt med det..