ktm_danielsson skrev:Varför skulle det vara ett skämt? Visst jag håller inte med SD's politik till 100% men en röst på dom kan få upp ögonen på större partier och framförallt svenska folket så dom inser problemet.ThePowerDerbi skrev:Blir att rösta på SD i nästa val då(Ta det lugnt var ett skämt)
Men sånt här ska absolut inte få hända. Blir tyvärr bara mer och mer sånt :/
Ibland undrar man vart världen är på väg
japp, eller ifa deras kompisar.. det började med att blattarna började skrika o skit från bilarna o så räkte den ena fuck you fingret till dem.. och då jävlar fick de damp..AndersoNN skrev:Va de dem blattarna ifrån Laholm som snodde bävern slider också? ;o
jävla *fult ord*GileraIce04 skrev:japp, eller ifa deras kompisar.. det började med att blattarna började skrika o skit från bilarna o så räkte den ena fuck you fingret till dem.. och då jävlar fick de damp..AndersoNN skrev:Va de dem blattarna ifrån Laholm som snodde bävern slider också? ;o
Nä det va ingen som undraSkåningens-handelsbod skrev:http://gt.expressen.se/nyheter/1.260650 ... org-i-natt
Nån som undrar varför vi lämnade Göteborg?
bensinskalle skrev:Vi är alldeles för snälla mot *fult ord* som inte kan sköta sig helt enkelt (Y). Kasta ut slöddret så fort de gör minsta lilla misstag, då har de förbrukat sin chans helt enkelt.
Nej jag är inte rasse och drar inte alla över en kant, hatar bara alla turkungar som förstör för samhället.
I båstad, vid audio videoanthmyr skrev:Hoppas dom "klarar" sig ! blir så sjukt arg på detta jävla slödder som ALLTID ska förstöra,begå brott,misshandla,råna,hota osv , lagen borde vara så att man har en chans om man kommer som invandrare till sverige, misshandlar man någon , Då åker man tillbaka till sitt hemland oavsett omständigheter, men i Sverige känns det som att det är en "förmån" att vara invandrare...
![]()
Edit: har sommar stuga i mellbystrand, vart var det de hände?
Be till islam guden? Och vart någonstans i Sverige behöver man göra det?Punkarn skrev:Nå, kanske har lite Värre åsikter om *fult ord*.
Jag tycker det är fel att Finska och svenska barn skall behöva lära sig hur man ber till islam guden, alltså sjukt Snart tar väl jävlarna med sand till sverige också.
Nå de får nog stanna bara de sköter sig och inte är riktiga rövhål, Tittar man på efterlyst så direkt man ser en *fult ord* i stan på natten så börjar man knyta nävarna om de skulle hoppa på en.![]()
nå har alltid med mig en kniv jag för jag gillar int de som är här i närpes.
Och vad menar du nu.Punkarn skrev:Nå, kanske har lite Värre åsikter om *fult ord*.
Jag tycker det är fel att Finska och svenska barn skall behöva lära sig hur man ber till islam guden, alltså sjukt Snart tar väl jävlarna med sand till sverige också.
Nå de får nog stanna bara de sköter sig och inte är riktiga rövhål, Tittar man på efterlyst så direkt man ser en *fult ord* i stan på natten så börjar man knyta nävarna om de skulle hoppa på en.![]()
fast skulle nog slagit tillbaka om någon skulle försökt ta mina grejer.
Så Bevara Sverige och Finland utan Störda *fult ord*!
jag råder dig att låta kniven vara hemma, utlänningar får skit som vi också gör,Punkarn skrev:Nå har ni inte hört de på svenska nyheterna, Där de är så många utlänningar som har islam , Som tvingar svenska barn att be till den också.
Nå vad är bättre då?
Bli nerslagen och rånad eller Skrämma skiten ur de så får man lukta på deras skit som kom ut?Tänk noga efter skulle aldrig sätta en kniv i en iallafall bara skrämma, annars skulle jag nog gett mig på dem. UTAN kniv!
sant!difaren skrev:jag råder dig att låta kniven vara hemma, utlänningar får skit som vi också gör,Punkarn skrev:Nå har ni inte hört de på svenska nyheterna, Där de är så många utlänningar som har islam , Som tvingar svenska barn att be till den också.
Nå vad är bättre då?
Bli nerslagen och rånad eller Skrämma skiten ur de så får man lukta på deras skit som kom ut?Tänk noga efter skulle aldrig sätta en kniv i en iallafall bara skrämma, annars skulle jag nog gett mig på dem. UTAN kniv!
Te.x om du blir tagen med kniv av polisen och sen nästa dag så står det
"kille tagen med kniv på sig" då tror ju alla att det är en utlänning, right?
Jo det är sant det jag säger men det finns rötägg på båda sidor.GileraIce04 skrev:sant!difaren skrev:jag råder dig att låta kniven vara hemma, utlänningar får skit som vi också gör,Punkarn skrev:Nå har ni inte hört de på svenska nyheterna, Där de är så många utlänningar som har islam , Som tvingar svenska barn att be till den också.
Nå vad är bättre då?
Nästan samma här, går man om deras skåp står de och Leker apor, snärta till en på trynet med ett gummiband så blev det en allvarlig sak av det, han kasta en stol genom fönstret och jag snärta honom igen. så när han tänkte slå mig så slog han tobias, Som slog så han föll på röven och börja böla. Vi skratta och Utlänningarna satt som vi var Jägare.difaren skrev:Jo det är sant det jag säger men det finns rötägg på båda sidor.GileraIce04 skrev:sant!difaren skrev: jag råder dig att låta kniven vara hemma, utlänningar får skit som vi också gör,
men det jag verkligen inte tolererar är dom som kommer hit och tror att dom äger landet.
I min skola så har utlänningarna sin egen korridor är dom håller sig, dom vågar knappt gå utan för det.
Nå kan tyvärr säga att jag använder egen kniv i skolan på metal och Trä.difaren skrev:jag råder dig att låta kniven vara hemma, utlänningar får skit som vi också gör,Punkarn skrev:Nå har ni inte hört de på svenska nyheterna, Där de är så många utlänningar som har islam , Som tvingar svenska barn att be till den också.
Nå vad är bättre då?
Inte för jag tror någon skulle bli rädd för dig, beväpnad eller inte. Bilden på dig, du ser inte alltför skräckinjagande utPunkarn skrev:
Håller med dig till viss del men du sjunker ju bara till samma nivå som blattarna om du går runt med knivktm_danielsson skrev:Be till islam guden? Och vart någonstans i Sverige behöver man göra det?Punkarn skrev:Nå, kanske har lite Värre åsikter om *fult ord*.
Edit : Dessutom sitter du antagligen hemma och klagar på invandrare för dom gör alla brott osv, men du själv du får springa runt och bryta mot knivlagen?
Polly erre du?Aleeexxxaaander skrev:Ja fy fan oliver! Jag såg allt, det var hemskt:/
SoftJa fy fan oliver! Jag såg allt, det var hemskt:/
Jag heter Också Oliver, lite komiskt.
hahaha +1Mura skrev:Punkarn MytomaneN )