Twostroke/posten

Diskussioner och frågor om hemsidor, återförsäljare, affärer mm. Obs, inga annonser här!
Användarens profilbild
Tobiiash
Stunter

Twostroke/posten

Inlägg av Tobiiash »

Hejsan beställde från TS i söndags och det skickades igår, jag brukar alltid få från posten när det ligger på posten och ska skickas vidare, gått 2 dar nu och inte fått nått från posten. fick från ts och det är inlämnat men posten har inte skickat det själv som dom alltid gör.

Ska jag vänta eller? brukar inte ta 2 dar för mig iallafall :s
Jag gillar Oskar.
Användarens profilbild
Tobiiash
Stunter

Inlägg av Tobiiash »

bump
Jag gillar Oskar.
Kasperfriberg
Elmoped

Inlägg av Kasperfriberg »

Om du har fått ett kolli-id så går du bara till utlämningsstället och säger det fyra sista siffrorna innan SE:)
Användarens profilbild
Tobiiash
Stunter

Inlägg av Tobiiash »

Kasperfriberg skrev:Om du har fått ett kolli-id så går du bara till utlämningsstället och säger det fyra sista siffrorna innan SE:)

Fick ingenting, fick bara från twostroke att dom lämnat det till posten. ingen info eller nått sen som man alltid får av posten :s
Jag gillar Oskar.
Kasperfriberg
Elmoped

Inlägg av Kasperfriberg »

Tobiiash skrev:
Kasperfriberg skrev:Om du har fått ett kolli-id så går du bara till utlämningsstället och säger det fyra sista siffrorna innan SE:)

Fick ingenting, fick bara från twostroke att dom lämnat det till posten. ingen info eller nått sen som man alltid får av posten :s
Då är det nog tyvärr bara att vänta :wink:
Användarens profilbild
Tobiiash
Stunter

Inlägg av Tobiiash »

Kasperfriberg skrev:
Tobiiash skrev:

Jo men känns så cp, har köpt 3 gånger och har alltid fått från posten samma dag som ts skickat att det är inlämnat..
Jag gillar Oskar.
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

Tobiiash skrev:
Kasperfriberg skrev:
Tobiiash skrev:

Jo men känns så cp, har köpt 3 gånger och har alltid fått från posten samma dag som ts skickat att det är inlämnat..

Ja men ibland kan vissa problem uppstå eller förseningar ;) antingen hade du riktigt tur när du beställde sist... jag fick vänta i nästan 2 veckor... :roll:
Användarens profilbild
Tobiiash
Stunter

Inlägg av Tobiiash »

difaren skrev:
Tobiiash skrev:
Kasperfriberg skrev: Då är det nog tyvärr bara att vänta :wink:

Ja men ibland kan vissa problem uppstå eller förseningar ;) antingen hade du riktigt tur när du beställde sist... jag fick vänta i nästan 2 veckor... :roll:

Vafan, har gått under 3 dar för mig alla gånger :o
Jag gillar Oskar.
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

Vissa har det bra ;)
hahhaha som sagt så kan det vara in princip vad som helst.. lastbilen som kanske fraktar kanske har hamnat i kö eller liknande ;)
Användarens profilbild
Tobiiash
Stunter

Inlägg av Tobiiash »

difaren skrev:Vissa har det bra ;)
hahhaha som sagt så kan det vara in princip vad som helst.. lastbilen som kanske fraktar kanske har hamnat i kö eller liknande ;)

ja men det spelar ingen roll, menar jag får alltid ett sms av posten när det ligger på posten i STOCKHOLM inte hemma hos mig ;) men har inte fått nått och dom borde väll ha lagt det hos posten om dom nu skickade mail om det? men posten säger inget om det :s
Jag gillar Oskar.
Skriv svar