Diskussioner och frågor om hemsidor, återförsäljare, affärer mm. Obs, inga annonser här!
Tobiiash
Stunter
Hejsan beställde från TS i söndags och det skickades igår, jag brukar alltid få från posten när det ligger på posten och ska skickas vidare, gått 2 dar nu och inte fått nått från posten. fick från ts och det är inlämnat men posten har inte skickat det själv som dom alltid gör.
Ska jag vänta eller? brukar inte ta 2 dar för mig iallafall :s
Jag gillar Oskar.
Tobiiash
Stunter
bump
Jag gillar Oskar.
Kasperfriberg
Elmoped
av Kasperfriberg » 25 oktober 2011, 18:33
Om du har fått ett kolli-id så går du bara till utlämningsstället och säger det fyra sista siffrorna innan SE:)
Tobiiash
Stunter
Kasperfriberg skrev: Om du har fått ett kolli-id så går du bara till utlämningsstället och säger det fyra sista siffrorna innan SE:)
Fick ingenting, fick bara från twostroke att dom lämnat det till posten. ingen info eller nått sen som man alltid får av posten :s
Jag gillar Oskar.
Kasperfriberg
Elmoped
av Kasperfriberg » 25 oktober 2011, 18:38
Tobiiash skrev: Kasperfriberg skrev: Om du har fått ett kolli-id så går du bara till utlämningsstället och säger det fyra sista siffrorna innan SE:)
Fick ingenting, fick bara från twostroke att dom lämnat det till posten. ingen info eller nått sen som man alltid får av posten :s
Då är det nog tyvärr bara att vänta
Tobiiash
Stunter
Kasperfriberg skrev: Tobiiash skrev: Kasperfriberg skrev: Om du har fått ett kolli-id så går du bara till utlämningsstället och säger det fyra sista siffrorna innan SE:)
Jo men känns så cp, har köpt 3 gånger och har alltid fått från posten samma dag som ts skickat att det är inlämnat..
Jag gillar Oskar.
difaren
Ligga någon?
Tobiiash skrev: Kasperfriberg skrev: Tobiiash skrev:
Jo men känns så cp, har köpt 3 gånger och har alltid fått från posten samma dag som ts skickat att det är inlämnat..
Ja men ibland kan vissa problem uppstå eller förseningar
antingen hade du riktigt tur när du beställde sist... jag fick vänta i nästan 2 veckor...
Tobiiash
Stunter
difaren skrev: Tobiiash skrev: Kasperfriberg skrev:
Ja men ibland kan vissa problem uppstå eller förseningar
antingen hade du riktigt tur när du beställde sist... jag fick vänta i nästan 2 veckor...
Vafan, har gått under 3 dar för mig alla gånger
Jag gillar Oskar.
difaren
Ligga någon?
Vissa har det bra
hahhaha som sagt så kan det vara in princip vad som helst.. lastbilen som kanske fraktar kanske har hamnat i kö eller liknande
Tobiiash
Stunter
difaren skrev: Vissa har det bra
hahhaha som sagt så kan det vara in princip vad som helst.. lastbilen som kanske fraktar kanske har hamnat i kö eller liknande
ja men det spelar ingen roll, menar jag får alltid ett sms av posten när det ligger på posten i STOCKHOLM inte hemma hos mig
men har inte fått nått och dom borde väll ha lagt det hos posten om dom nu skickade mail om det? men posten säger inget om det :s
Jag gillar Oskar.