Får jag se tråden då, så kan jag ge dom smisk.ic0rn skrev:jag tycker mnf är det mest "omogna" forumet. medans här skriver man på alla möjliga trådar och får bra svar och hjälp direkt.
skrev en tråd på mnf om vad de tyckte jag skulle göra med min beta, och blev riktigt jävligt bemött asså, folk som leker coola och får +1 på "du kan ju börja med att köpa en riktig moppe, sen kan du lacka den rosa med sprayfärg och skriva love på den p12a".
imo så är moppenet skitforum och det mest omogna, och twostrokerider är det bästa <3
japp det där med att crew skulle kunna låsa trådar skulle vara sjukt smart.PoWeRKinG skrev:sällan jag ser någon annan mod än danielsson och benskiskalle
borde vara iallafall 10-15 i crew! och crew borde kunna låsa trådar i tex. en dag! och istället för att få varning så borde en varning vara 1 dag avstängning, 2 varningar i vecka avstängning och 3 en månad eller nåt!
Bara för du är med i crewVictorh skrev:japp det där med att crew skulle kunna låsa trådar skulle vara sjukt smart.PoWeRKinG skrev:sällan jag ser någon annan mod än danielsson och benskiskalle
borde vara iallafall 10-15 i crew! och crew borde kunna låsa trådar i tex. en dag! och istället för att få varning så borde en varning vara 1 dag avstängning, 2 varningar i vecka avstängning och 3 en månad eller nåt!
hahahh wnb moddVictorh skrev:japp det där med att crew skulle kunna låsa trådar skulle vara sjukt smart.PoWeRKinG skrev:sällan jag ser någon annan mod än danielsson och benskiskalle
är du förvånad? Det är då inte jag. Det här har pågått sedan TSR och MNF skapades, och sedan dess jämnt bubblat under ytan och dykt upp titt som tätt och luktat illa och hävt ur sig svavel.Rexxy skrev:Får jag se tråden då, så kan jag ge dom smisk.ic0rn skrev:jag tycker mnf är det mest "omogna" forumet. medans här skriver man på alla möjliga trådar och får bra svar och hjälp direkt.
skrev en tråd på mnf om vad de tyckte jag skulle göra med min beta, och blev riktigt jävligt bemött asså, folk som leker coola och får +1 på "du kan ju börja med att köpa en riktig moppe, sen kan du lacka den rosa med sprayfärg och skriva love på den p12a".
imo så är moppenet skitforum och det mest omogna, och twostrokerider är det bästa <3![]()
Visst finns det vissa nötskal på MNF som inte tycker om TSR och tar varje möjlighet att klanka ner. Men det är samma sak här på TSR, finns ju vissa här som klankar ner på MNF. Så situationen är detsamma oavsett vart man sitter.
Snälla du vad fan snackar du om? Är det någon som ska bli årets felpostare så är det fan du, dessutom skiter du i det när man säger till dig så där har du ingen talan.difaren skrev:JA och NEJ, om vi höjjer standarden, vart fan ska folket som vill ha hjälp ta vägen?willemedDERBIN skrev:jo men om vi nu går tebacks te det där med övriga frågor ...
då får ah njuh skit för det x) ??
och som du ser här så har vi jh faktist en dusktion av det faktum detta ämnet :O
och om jag får chansa lite vilt så skulle på mnf med denna tråden redan vara låst x) ??
man kan inte bara ...chilla![]()
jo visst ...
det finns idioter här juh![]()
det är bara för dem inte KOMMER IN på mnf![]()
betyder det vi ska höja standarden ?
men ändå så tycker jag att man ska höjja standarden så inte det bara kommer in en massa underklassare,
Du tog orden direkt från min mun !.DerbiSendan95 skrev:Snälla du vad fan snackar du om? Är det någon som ska bli årets felpostare så är det fan du, dessutom skiter du i det när man säger till dig så där har du ingen talan.difaren skrev:JA och NEJ, om vi höjjer standarden, vart fan ska folket som vill ha hjälp ta vägen?willemedDERBIN skrev:jo men om vi nu går tebacks te det där med övriga frågor ...
och som du ser här så har vi jh faktist en dusktion av det faktum detta ämnet :O
och om jag får chansa lite vilt så skulle på mnf med denna tråden redan vara låst x) ??
jo visst ...
men ändå så tycker jag att man ska höjja standarden så inte det bara kommer in en massa underklassare,
Du har inte gjort forumet bättre på några sätt och vis.
Och skåningen... det var ju inte direkt oväntat att du skulle skriva massa inlägg här.
Alla dessa bråk mellan två JÄVLA forum är så jävla löjligt, antingen så är det dags att lämna datorn åt sidan och återvända till verkligheten eller växa upp och ge fan i att bråka.
DerbiSendan95 skrev:Snälla du vad fan snackar du om? Är det någon som ska bli årets felpostare så är det fan du, dessutom skiter du i det när man säger till dig så där har du ingen talan.difaren skrev:JA och NEJ, om vi höjjer standarden, vart fan ska folket som vill ha hjälp ta vägen?willemedDERBIN skrev:jo men om vi nu går tebacks te det där med övriga frågor ...
jo visst ...
Du har inte gjort forumet bättre på några sätt och vis.
Och skåningen... det var ju inte direkt oväntat att du skulle skriva massa inlägg här.
Alla dessa bråk mellan två JÄVLA forum är så jävla löjligt, antingen så är det dags att lämna datorn åt sidan och återvända till verkligheten eller
växa upp och ge fan i att bråka.
Min åsikt också, dock med den mjukvaran vi har nu så tar det typ skit långttid för att banna någon och sedan måste man komma ihåg att ta bort bannen igen eftersom det inte går automatiskt..MrAndersson skrev:Håller med! MNF är mycket striktare o tråkigt. Men det är bättre och inte lika många småbarn som ställer frågor som typ vad är de för fel på min moppe? de lyser en lampa de är en aerox typ.
Skulle kunna behöva bans och avstängningar på TSR också! Och mer admins skulle rekomendera viktorh o wille95 då!![]()
Bara min åsikt!
Håller med er båda och mer mods/admins som kan styra upp läget och ta bort alla j*vla felpostade trådar sjukt jobbigt när man kollar typ Street tuning - styling och så är det 70% felpostade trådar som är låstaKarlssoN^ skrev:Min åsikt också, dock med den mjukvaran vi har nu så tar det typ skit långttid för att banna någon och sedan måste man komma ihåg att ta bort bannen igen eftersom det inte går automatiskt..MrAndersson skrev:Håller med! MNF är mycket striktare o tråkigt. Men det är bättre och inte lika många småbarn som ställer frågor som typ vad är de för fel på min moppe? de lyser en lampa de är en aerox typ.
Skulle kunna behöva bans och avstängningar på TSR också! Och mer admins skulle rekomendera viktorh o wille95 då!![]()
Bara min åsikt!
Det har vart en del bannar här på senare tid, trollen har ni tydligen lyckats skaffa ut.KarlssoN^ skrev:Min åsikt också, dock med den mjukvaran vi har nu så tar det typ skit långttid för att banna någon och sedan måste man komma ihåg att ta bort bannen igen eftersom det inte går automatiskt..MrAndersson skrev:Håller med! MNF är mycket striktare o tråkigt. Men det är bättre och inte lika många småbarn som ställer frågor som typ vad är de för fel på min moppe? de lyser en lampa de är en aerox typ.
Bara min åsikt!