GADAFFI GRIPEN!!!!! JIIHAAA!!!!

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Junhager94
Svårstartad skrothög

Inlägg av Junhager94 »

Skåningens-handelsbod skrev:
Mura skrev:
Junhager94 skrev:Varför kommer det sig att alla större ledare förlorar ansiktet när de försöker gripa dem?

T.ex. Hitler o Usama (och nu Ghaddafi)

Jo, för att man inte ska kunna identifiera dem på bilder. Han, så som Usama, lever säkert ett gott liv under skydd av USA's underrättelsetjänst..

FBI har ju släppt dokument som säger att Hitler flydde till Argentina. I skydd av just USA.

precis inte en chans att hitler gjorde självmord..
Det är nog ganska så bevisat att att han nackade sig själv.
Man har ju inga bevis på det? Ryssarna hittade två brända kroppar på baksidan av riksstadshuset i Berlin. Inget har på något sett kunna identifiera kropparna utan man antar att detta är Hitler och hans fru.
Användarens profilbild
Benjaa14
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Benjaa14 »

Junhager94 skrev:
Mura skrev:
Junhager94 skrev:Varför kommer det sig att alla större ledare förlorar ansiktet när de försöker gripa dem?

T.ex. Hitler o Usama (och nu Ghaddafi)

Jo, för att man inte ska kunna identifiera dem på bilder. Han, så som Usama, lever säkert ett gott liv under skydd av USA's underrättelsetjänst..

FBI har ju släppt dokument som säger att Hitler flydde till Argentina. I skydd av just USA.

Så varför skulle FBI släppa dokument som är falska?
Varför inte ?
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

kjelle skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Lf6Xe7iVdE4[/youtube]
Hahahah kan ha vart det bästa jag sett på vääääldigt länge... :lol:
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Timpis
Svårstartad skrothög

Inlägg av Timpis »

Junhager94 skrev:
Mura skrev:
Man har ju inga bevis på det? Ryssarna hittade två brända kroppar på baksidan av riksstadshuset i Berlin. Inget har på något sett kunna identifiera kropparna utan man antar att detta är Hitler och hans fru.
De ska ha gjort tester som visat på att det inte var hitler som låg där.
Användarens profilbild
Junhager94
Svårstartad skrothög

Inlägg av Junhager94 »

Junhager94 skrev:
Mura skrev:
Så varför skulle FBI släppa dokument som är falska?
Luktar fejk lång väg. Dessutom så skulle det ha varit OSS om dessa papper skulle ha funnits.
http://vault.fbi.gov/adolf-hitler

http://ibnlive.in.com/news/fbi-believed ... 894-2.html

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread686904/pg1

Börja läsa bara ;)
Användarens profilbild
Junhager94
Svårstartad skrothög

Inlägg av Junhager94 »

Timpis skrev:
Junhager94 skrev:
Skåningens-handelsbod skrev: Det är nog ganska så bevisat att att han nackade sig själv.
De ska ha gjort tester som visat på att det inte var hitler som låg där.
Citerar från min första länk ovan (FBI's hemsida):

"In the aftermath of Germany’s surrender in 1945, western Allied forces suspected that Hitler had committed suicide but did not immediately find evidence of his death. At the time, it was feared that Hitler may have escaped in the closing days of the war, and searches were made to determine if he was still alive. FBI Files indicate that the Bureau investigated some of the rumors of Hitler’s survival."

Det finns 4 st Pdf filer att läsa på hemsidan.
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous

Inlägg av Axel »

Junhager94 skrev:
Mura skrev:
enligt allt jag vet, så identifierade dom kropparna med tänderna. Hitler lever _INTE_ , och han dog i berlin. Hans chaufför som brände kropparna, har nog vittnat på detta.
Förstår inte till vilken mening USA, eller något annat land skulle hjälpa han o fly? Så löjligt o ens tro en sån sak. Hitler är stendöd, det satsar jag min vänstra testikel på.

ONTOPIC
Sjukt härligt, men han förtjänade något värre. Kunde väl iaf plågat han lite mer än de man fått se :P
bibapeolola
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Axxxxxel skrev:
Junhager94 skrev:
Skåningens-handelsbod skrev: Det är nog ganska så bevisat att att han nackade sig själv.
enligt allt jag vet, så identifierade dom kropparna med tänderna. Hitler lever _INTE_ , och han dog i berlin. Hans chaufför som brände kropparna, har nog vittnat på detta.
Förstår inte till vilken mening USA, eller något annat land skulle hjälpa han o fly? Så löjligt o ens tro en sån sak. Hitler är stendöd, det satsar jag min vänstra testikel på.

ONTOPIC
Sjukt härligt, men han förtjänade något värre. Kunde väl iaf plågat han lite mer än de man fått se :P
Två av hans söner har de också blyförgiftat vad det ser ut som och skjutit armen av den tredje som de grep levande, skär andra armen och benen av honom med, skär av tungan, stick ut ögonen, och smäll hörseln på honom på köpet.
Då är han i ett värdigt skick.

Den fjärde sonen fegade ur och flydde till Niger... hans båda hustrur och en dotter fegade ut med, tillbaka till Libyen med dem och upp i galgen med allihopa.
Forumets nippertippa! Puss på er!
runners
King of the street

Inlägg av runners »

Vad synd !

Han var mitt bevis på att livet är en smittsam sjukdom ..använd kondom.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Kontakt:

Inlägg av Jetforce_Dahlin »

Han ÄR död, eller snarare DE är döda. För ca fem minuter sedan kollade jag på ett högupplöst klipp visande en död Gadaffi. (Alltså inte en sån där skitfilm från mobilen när man inte ser ett skit)

Tyvär kan jag inte länk på det är reklam för någon sort sex-dateingsida bredvid filmklippet. Men den som är intresserad av att se bra bevis kan ju skicka ett PM till mig (För där får jag väl länka???)

Anledningen till att jag kan ta det över PM är för att jag inte vill att folk ska tro att jag bara springer runt med massa bullshit, MEN utan att länka i en öppen tråd och riskera mitt TSR-konto.

Jetforce
Polis: Hur fort går den här mopeden då?
Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Det betvivlar vi inte, karln är stendöd, likaså sönerna, synd bara att de inte matade ner dem levande i köttkvarnen till hundmat.
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous

Inlägg av Axel »

jag är inte så sjukt insatt, men att tortera hans söner vet jag inte om är de rätta, men dö kan de väl göra. Fast bättre, ifall det hade vatt framför ögonen på tyrannen själv :roll:
bibapeolola
Användarens profilbild
Benjaa14
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Benjaa14 »

R.I.P Gadaffi ;) :twisted:
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=P5CTmA5- ... re=related[/youtube]

Där den fiskmatens sista minuter i livet.
Josef Jabbari
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av Josef Jabbari »

Bra att han dog men det vore fanimej bättre om han hade fått lida att bra tag någonstans :twisted: :twisted:
Användarens profilbild
D4NI3L
Äppelpaj Racing

Inlägg av D4NI3L »

Skåningens-handelsbod skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=P5CTmA5- ... re=related[/youtube]

jag skulle ochså springa runt med en sko om han låg på min motorhuv :?
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

D4NI3L skrev:
Skåningens-handelsbod skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=P5CTmA5- ... re=related[/youtube]

jag skulle ochså springa runt med en sko om han låg på min motorhuv :?
Att slå på nån med en doja där nere är att förnedra någon å det grövsta, det är den största förnedring du kan utsätta någon för.
Ungefär samma dignitet som om du skulle pissa och skita på kungen. Att göra det Gadaffi är verkligen ett hån mot honom in i själen.
Användarens profilbild
daveneos
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av daveneos »

ganska logiskt att han är levande minuterna innan han dör som det står i filmklippet :P

Edit: skjuter en kille gadaffi i benet vid 1.10?
Användarens profilbild
QviW
TSR:s snyggaste

Inlägg av QviW »

+1 :)
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Finns hur mycket som helst med filmer om det att han greps nu, han dog i alla fall inte obemärkt.
Skriv svar