INKOMPETENTA VERKSTÄDER!

Diskussioner och frågor om hemsidor, återförsäljare, affärer mm. Obs, inga annonser här!
GuZt4v
Farsans gamla zündapp

INKOMPETENTA VERKSTÄDER!

Inlägg av GuZt4v »

Tjena gör en tråd där alla kan skriva om dåliga verkstäder som inte kan eller gör fel under service/reparationer!

jag hade min på Rödeby Mopedcenter där de skulle laga ett el-fel som jag inte visst vad jag skulle börja leta och det börjar med att det tar en vecka innan de lagat den när de sa 3dagar MAX och att de skulle ringa då men nej jag fick ringa och påminna dom om det.

Sen när jag fått hem den så körde jag en runda och märkte att framlyset fortfarande inte fungerade om man inte svängde så ringde till dom igen och sa till dom och fick det lagat efter yttligare en och en halv vecka som då också skulle ta MAX 4 dagar.... då var det lagat men det var slarvigt och inkompetent av dem iallafall.......

De som har attt klaga på andra verkstäder kan bara fylla på i den tråden

Mvh GuZt4v
Användarens profilbild
larsniklas
Svårstartad skrothög

Inlägg av larsniklas »

Raketservice i brastad. Runt Lysekil / Uddevalla.

Segaste servicen och överdrivna priser.

Lämnade in min Aerox some behövde ny Framgaffel o byta 3 kåpor.

Det skulle dom ha 14k för. Dom sa att dom skulle ringa försäkringsbolaget i 2 veckor utan att göra något, medans far min ringde och bad dom göra det om och om igen. Ringde till och med försäkrings bolaget och fixade papper till dom.

Dom gjorde inget.

Sedan så skulle jag ha en gummi plupp till mellan rört på min moped, tog 2 och en halv vecka för dom att skaffa när dom sa att det skulle ta 2 dagar.
Skriv svar