jo sant, tänkte inte på stunt med DRDpro men betaRR eller slider, eller varför inte en peugot ludix/blaster ?DiNozzan skrev:Han vill kunna stunta du.... Gafflen går ju av dirr på dom. Jag skulle sagt en slider eller Beta rr, fast slider är ju så tråkigt att kolla på när folk stuntar:/difaren skrev:Slider passar exakt in på ditt beskrivande och om du ska ha en crossmoppe så ska du ha en Derbi DRD Pro, med ett gianelli2T
Dom rycker ju upp dom utan att behöva göra något:/
Jag hade lätt valt Beta rr!
jag måste påstå att det är en av de snyggaste oxåRisbonden skrev:köp en Husqvarna Ch racing! Så sjukt go o köra perfekt för stunt oxå
Haha vad vet du om de? Bara för att någon lyckats fånga det på film när ramen spricker på en pro när en mupp gör ett tattarnerlägg...DiNozzan skrev:Han vill kunna stunta du.... Gafflen går ju av dirr på dom. Jag skulle sagt en slider eller Beta rr, fast slider är ju så tråkigt att kolla på när folk stuntar:/difaren skrev:Slider passar exakt in på ditt beskrivande och om du ska ha en crossmoppe så ska du ha en Derbi DRD Pro, med ett gianelli2T
Dom rycker ju upp dom utan att behöva göra något:/
Jag hade lätt valt Beta rr!