Tänkte dra ett litet meet bara för att det e skoj. Hade tänkt att vi skulle ses vid bandyplanen här i Sävedalen. Om du inte vet vad jag menar så sök på Rotevägen 8 och ta sen flygfoto så ser du vad jag menar. Vi ses där kl halv 7 och åker därifrån vid den tiden som du själv behagar.
Detta e ett jalajala möte så bor du i Borås så skit i å komma allt händer på egen risk.
potog skrev:
jag kommer antafligen visa upp min mini moto samt min stage6 50cc sprint som jag ska försöka få klar nu :p
sen hade ju varit gött om någon ville stunta lite (finns ju mycket yta för det liksom )
Å det finns ju ett berg här bakom med en S.formad väg som jag tänkte man kunde köra lite i (hill climb typ) å bara vara typ al ment sociala
Fin fint! Får se om jag kommer
Sant! Men vilka mer kommer? Vet du några? Och vart skulle vi samlas, va det hemma hos dig eller? Vet att det står men fattade inte riktigt, såg ut att vara i ett hus område när ja tittade på hitta.se
Stunta kommer inte jag göra, är UBER kass
Frågan är om min roxx kommer klara det där hill climb
potog skrev:
jag kommer antafligen visa upp min mini moto samt min stage6 50cc sprint som jag ska försöka få klar nu :p
sen hade ju varit gött om någon ville stunta lite (finns ju mycket yta för det liksom )
Å det finns ju ett berg här bakom med en S.formad väg som jag tänkte man kunde köra lite i (hill climb typ) å bara vara typ al ment sociala
Fin fint! Får se om jag kommer
Stunta kommer inte jag göra, är UBER kass
Frågan är om min roxx kommer klara det där hill climb
behöver ju inte tävla om du inte vill
Sant! Men vilka mer kommer? Vet du några? Och vart skulle vi samlas, va det hemma hos dig eller? Vet att det står men fattade inte riktigt, såg ut att vara i ett hus område när ja tittade på hitta.se