Jävlagubbe skrev:helt otroligt vad detta forum är dött...
Allt som egentligen är intressant är det ingen som bryr sig om, men sen alla trådar om aeroxar som inte startar dom är väldigt roliga att posta i
Helt rätt! förstår mig inte på det asså dock är inte dom andra moppeforumen heller något o hurra över längre så ah.. men aja skitsamma hoppas ni gillar våra filmer!
Jag vill ha ngn mer av era filmer att ladda ner i hd
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
Skönt o se positiva kommentarer! Hjälp oss att sprida gbgx3m! ju mer som gillar vår fanpage och följer oss ju mer kommer vi orka ladda upp filmer o annat skit! Kolla in fanpagen om ni inte redan gjort det, där håller vi tävlingar, släpper filmer, släpper Gbgx3mTV Episodes med mera...!
Skulle vilja få upp gbgx3m på första sidan på tsr, någon som vet hur jag ska lösa det?
Jävlagubbe skrev:Skönt o se positiva kommentarer! Hjälp oss att sprida gbgx3m! ju mer som gillar vår fanpage och följer oss ju mer kommer vi orka ladda upp filmer o annat skit! Kolla in fanpagen om ni inte redan gjort det, där håller vi tävlingar, släpper filmer, släpper Gbgx3mTV Episodes med mera...!
Skulle vilja få upp gbgx3m på första sidan på tsr, någon som vet hur jag ska lösa det?
Kontakta Jonas, gå in på hans profil och maila han
potog skrev:lite små sur att ni släper massa filmer nu inte nä jag va 15 å värsta moppe pöjken inte för att jag inte e det nu men det e kul å se er igen!
Jävlagubbe skrev:Skönt o se positiva kommentarer! Hjälp oss att sprida gbgx3m! ju mer som gillar vår fanpage och följer oss ju mer kommer vi orka ladda upp filmer o annat skit! Kolla in fanpagen om ni inte redan gjort det, där håller vi tävlingar, släpper filmer, släpper Gbgx3mTV Episodes med mera...!
Maila till jonas@twostrokerider.se eller skriv PM till Jonas @ TSR, annars kan jag bara säga åt han
Maila till jonas@twostrokerider.se eller skriv PM till Jonas @ TSR, annars kan jag bara säga åt han
säg åt han o kolla sin mail eller meddelanden på facebook, han är ju värdelös på att svara..
potog skrev:lite små sur att ni släper massa filmer nu inte nä jag va 15 å värsta moppe pöjken inte för att jag inte e det nu men det e kul å se er igen!
Vi släppte ju filmer redan 2007
Ja det vet jag menar bara på att ni typ försvan i 2 år blev lite orolig gubbs
Vi släppte ju filmer redan 2007
Ja det vet jag menar bara på att ni typ försvan i 2 år blev lite orolig gubbs
Mjo försvann o försvann, övergången från moppe till större hojj orsakade komplikationer för vissa i GBGX3M och därför blev det inte så mycket material från 2010/2011. Men vi släpper en stor film med material från båda åren nu i år!