Vad hatar du? -tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
jesper178
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av jesper178 »

Internetproblem :S
Bild
Zegge1
Elmoped

Inlägg av Zegge1 »

En sak jag hatar är omvänd rasism. och ja,även vanlig rarism suger.
men med omvänd rarism menar jag detta,,
Har krånglat Socialen,läkare o alla deras kusiner över 15 år utan större framgång, pga en deprision jag inte kommer ur på egen hand.
Från läkarna har den allmänna attityden varigt ( Ta en prozak o ring mig nästa vecka)
Tyvär är det så att man måste sätta kniven i sig själv eller nån annan innan man får hjälp.
har levt på soc peng över 15 år o det har varigt levnands minimum,
alltså inte en spänn till övers för sånt (normala) människor kan
kosta på sig.
Har flyttat med frugan till england nu, hennes hemland, och jag behövde få med mig papper med min medicinska historia/intyg.
Den fick jag naturligvis på svenska fast jag bad om ett skrivet på engelska, och gör således ingen nytta här i UK.
Här fick jag reda på att det kostar ca 27£ (ca 280kr timen att få dylika domument översatta.
medans en taliban eller kurd eller whatever bara behövt knäppa med fingrarna för o få en translator/tolk.
När jag skulle kolla om det va skit i förgasaren
upptäckte jag att det inte fanns förgasare på skiten.
Användarens profilbild
ML2011
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av ML2011 »

Skellefteå AIK och deras äckliga publik och organisation.
för att inte prata om deras ståplats.

dom ligger under med 2-0 och står knäpptysta tills 50 sek kvar av matchen då dom gör 2-3 då börjar dom fira. Hockeystad? knappast.

Sen hatar jag supporterpolisen som brottar ner och kastar ut folk hit och dit.

Sen hatar jag Modo Tifo Support och Charter divisionen.
Svårstartad skrothög

Inlägg av DerbiMoppe »

fotboll.....
Användarens profilbild
some guy
Farsans gamla zündapp

Inlägg av some guy »

trolls!
Victorh skrev:glykol + vatten intebra kan vara det som är problemet!
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

Serien Reptilbröder på discovery!!

FYFAN vilka idioter. För er som inte vet vad det handlar om så handlar det om två bröder, den ena driver nån jävla djurfarm i florida eller nå ( ormar, krokosar mm ), den andra är bartender, och bartendern får för sig att flytta och hjälpa sin bror.

Han "bartendern" han är så JÄVLA flollig, han skriker tamejfan så fort han ser en spindel. Det är så SJUKT JÄVLA irriterande att höra det där jävla gnället HELA TIDEN. Jag kan garantera, han skriker och klagar hela jävla tiden när han ska fånga ormar osv. Varför i helvete gör man en serie om en skittöntig person som bara skriker hela tiden...

Shit vad jag hatar den där serien. Då kunde dom ha gjort ett "Discovery Fab 5" istället typ, det hade varit mer värt.......

Så nu fick jag ur mig de...
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

bensinskalle skrev:Serien Reptilbröder på discovery!!

FYFAN vilka idioter. För er som inte vet vad det handlar om så handlar det om två bröder, den ena driver nån jävla djurfarm i florida eller nå ( ormar, krokosar mm ), den andra är bartender, och bartendern får för sig att flytta och hjälpa sin bror.

Han "bartendern" han är så JÄVLA flollig, han skriker tamejfan så fort han ser en spindel. Det är så SJUKT JÄVLA irriterande att höra det där jävla gnället HELA TIDEN. Jag kan garantera, han skriker och klagar hela jävla tiden när han ska fånga ormar osv. Varför i helvete gör man en serie om en skittöntig person som bara skriker hela tiden...

Shit vad jag hatar den där serien. Då kunde dom ha gjort ett "Discovery Fab 5" istället typ, det hade varit mer värt.......

Kan inte göra nå annat än att hålla med dig till 100% om "reptilbröder"

Edit: det visas nu på discovery ;)
Användarens profilbild
Erik96
Elmoped

Inlägg av Erik96 »

Hahaha, det går på discovey nu...
Tittade i 1 minut.
Fyfan vilken tönt! :lol:
Användarens profilbild
Erik96
Elmoped

Inlägg av Erik96 »

Jag hatar mitt j*vla internet
wille95
Kort stubin

Inlägg av wille95 »

some guy skrev:trolls!
:lol:
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.

Låser.
karlsson^ the one and only :D
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

Zlatan och alla som tror att han e bäst.................
Användarens profilbild
streamjr
epa-raggaren

Inlägg av streamjr »

polisen :roll:

dom hade razzia hela veckan utanför skolan men när en kompis far såg att några körde rattfulla och ringde till polisen hade dom inte tid...
Användarens profilbild
saile96
King of the street

Inlägg av saile96 »

Shit vad jag hatar den där serien. Då kunde dom ha gjort ett "Discovery Fab 5" istället typ, det hade varit mer värt.......Så nu fick jag ur mig de...

skulle inte han skrika och vara fjollig så skulle det inte gå att ha som program på discovery för ingen skulle titta på det :shock:

:
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
saile96
King of the street

Inlägg av saile96 »

jag hatar iriterande personer som tror dom kan allt men sist och slutligen vet dom ingenting
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Derbimann1
1995 07 10 - 2011 11 24

Inlägg av Derbimann1 »

I trafiken: Bilar som inte använder blinkers, Poliser & folk som inte kan högerregeln!

Hemma: Babyskrik (värsta som finns), Datorn krånglar.

Moppen: el-fel, rost, dåliga gängor. :P
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

hatar när man är hemma på lunchen och sitter och äter och det enda program som man över huvud taget känner igen är Dirty jobs på discovery :roll:
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

Hela meningen med serien är ju att den andre brodern ska vara dödsrädd för kräldjur och man ska se hur han utvecklas under programmets gång...

Senaste avsnittet jag såg så tog han mod till sig och plockade upp en giftorm, så nån sorts förbättring torde ju ske

Dessutom är det ju hysteriskt kul att höra konversationer som denna:

-Var är krokodilen?
-Jag la den här...
-Tejpade du den ordentligt?
-Eh, tror det
-Ja, den kryper ju där borta vid stängslet, så något måste du ju ha gjort fel
-F*ck!
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

ValoPallo skrev:

Hela meningen med serien är ju att den andre brodern ska vara dödsrädd för kräldjur och man ska se hur han utvecklas under programmets gång...

Senaste avsnittet jag såg så tog han mod till sig och plockade upp en giftorm, så nån sorts förbättring torde ju ske

-Var är krokodilen?
-Jag la den här...
-Eh, tror det
-F*ck!
Jo visst, men jag blir ändå irriterad på sånnadär fjollor. Finns liksom en gräns för hur dryga människor man borde ha med i serier, särskilt på en kanal som discovery som ändå har varit ganska seriös sedan tidigare i alla fall.

Sen förstår jag inte hur man kan offra sin värdighet sådär heller, somsagt, samma nivå som fab 5 typ.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

bensinskalle skrev:
ValoPallo skrev:

-Var är krokodilen?
-Jag la den här...
-Eh, tror det
-F*ck!
Jo visst, men jag blir ändå irriterad på sånnadär fjollor. Finns liksom en gräns för hur dryga människor man borde ha med i serier, särskilt på en kanal som discovery som ändå har varit ganska seriös sedan tidigare i alla fall.

Sen förstår jag inte hur man kan offra sin värdighet sådär heller, somsagt, samma nivå som fab 5 typ.
isåfall ska du isolera dig mot amerikaner :lol:

alla amerikaner är likadana. högljudda. överentusiastiska och jobbiga - :?
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

Tror ändå att "reptilbröder" inte mer är 100% fake.. bara ren blaska.
Användarens profilbild
daben
Svårstartad skrothög

Inlägg av daben »

När moppen får jädra småfel!
Kolla hjärtans gärna in mitt derbiprojekt!:)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=30746

Och när du kollat... KOMMENTERA!!:D
Användarens profilbild
moppepojk
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppepojk »

Fotboll,fridrott,löpning sådan fjollig sporter där de går och späner sig
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

När man gör något kul och blir skitnödig!! SÅ sjukt irriterande
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Douglasson
Svårstartad skrothög

Inlägg av Douglasson »

Skåningens-handelsbod skrev:hatar oseriösa handlare som inte har vett att säga rent ut defekter som omedelbart berör om man skall köpa eller inte.

I det fallet med den Lifanen så kröp det fram massor med skit precis innan man skulle hämta den.

och en rad frågor fick inga tillfredställande svar, mm.
Detta känner jag igen starkt. Kommer ihåg när jag åkte en jävla bit för att titta på en vivacity som gick jätte bra och gjorde gasres men när jag kommer dit så funkar ingenting, den rullade inte ens för att bromsarna låg på och sen fick den bensin stopp :p
När älgen är blå, ja då är ölen kall!
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

moppepojk skrev:Fotboll,fridrott,löpning sådan fjollig sporter där de går och späner sig
Där håller jag med till 100%
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

Tuta skrev:När man gör något kul och blir skitnödig!! SÅ sjukt irriterande
HAHA, dagens :P
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Zer0x
Avstängd

Inlägg av Zer0x »

är uttråkad så jag kan skriva lite om några saker jag hatar.

invandrare som inte kan anpassa sig till sverige, vem fan hatar inte dom? äckliga idioter som går och spänner sig, går på bidrag och hatar sverige.
anti-svenskar, etiskt svenska som värderar ovännämnda högre än andra hårt arbetande svenskar.
rasismen och våldet mot icke-*fult ord*, hets mot folkgrupp gäller ju inte mot svenskar så vi kan inte göra något åt rasismen, men våldet är ju helt enkelt accepterat, har blivit utsatt för det och varken skolan eller polisen gjorde nånting åt det, jävla skitsystem i sverige.
griniga fittor, kan aldrig vara positiva och ska alltid bara klaga om hur jobbigt allting är och vara allmänt griniga.
kollektivtrafik, bussar och tåg kommer försent eller för tidigt, och när dom väl kommer så är det alltid något krångel eller så kör dom som idioter.
bilköer, bland det värsta jag vet, hatar att sitta fast på motorvägen eller i stan när man bara vill hem.
plugg, brutalt tråkigt, ofta är det helt meningslösa saker man måste lära sig.
sova, fatta vad mycket man skulle kunna göra om man inte behövde sova, men ändå lite hata/älska för det är ju helt underbart att vakna upp helt utvilad.
behöva skita, man sitter och spelar dator, det går skitbra och sen så blir man så akut jävla bajsnödig så man nästan dör, hatar det.
att det är så jävla mörkt den här årstiden, det är mörkt när man går upp och det är mörkt när man kommer hem, give me sunlight ffs.
när saker inte går som jag vill, vem hatar inte det? vissa dagar ska allting krångla, då vill man bara samla ihop allt och spränga det och sen skjuta huvudet av sig.
fjollor, vågar inte ta i en bräda eller liknande för att det är lite smuts på den, så patetiskt så man inte ens kan beskriva det.
såna som tycker dom är bättre än andra, dom är bättre än alla andra på allt och kan allt, riktiga äckel.
kyla, hatar när det är kallt, dock verkar det som att vi kanske slipper det i vinter.
astma, spelar fotboll med polarna och har kul och så går det helt plötsligt inte att andas, vidrig känsla.
sjukdomar, usch.
feminister, idioter hela högen.
hippies, vem hatar inte dom?
sveriges regering, liksom allt annat som ska vara så överdrivet pk.
efterblivna fjortisar, de har inget innanför pannbenet, ibland så blir man förundrad över hur dumma de kan vara.
blues, jävla pajasmusik
kriminella, jävla idioter som inte borde få en andra chans. jag hatar särskilt invandrare som begår brott, de kommer till sverige och får en andra chans och missbrukar den, då ska dom skickas tillbaka till den håla de kom från.
pundare, helt slut i huvudet, träffade en igår som bad om pengar så han kunde ta bussen till polishuset och göra pisseprov.
tiggare, vill dom ha mina pengar får dom dansa eller sjunga.
uteliggare, äckligt när dom ligger och sover på bänkar man ska sitta o fika på.
sveriges rättssystem, 10 år för mord, det är ju skrattretande. tar man någon annans liv så ska man själv inte ha någon möjlighet att leva sitt egna liv.
allt som har med min förra skola att göra, hatar den något brutalt. dom hade inte råd att ha lärare till min klass så dom splittrade den och packade in hela våran klass i 4 andra. 40 % av eleverna i min nya klass var invandrare, majoriteten av dom var "blattiga", kunde inte bete sig som folk och skrek och jävlades hela tiden. och varje gång de gjorde något sattyg så fick jag och min polare skulden för det, och på det så hade vi en äcklig feministkärring som mentor och lärare i svenska, so och engelska.
Användarens profilbild
david1996
Svårstartad skrothög

Inlägg av david1996 »

Zer0x skrev:är uttråkad så jag kan skriva lite om några saker jag hatar.

invandrare som inte kan anpassa sig till sverige, vem fan hatar inte dom? äckliga idioter som går och spänner sig, går på bidrag och hatar sverige.
anti-svenskar, etiskt svenska som värderar ovännämnda högre än andra hårt arbetande svenskar.
rasismen och våldet mot icke-*fult ord*, hets mot folkgrupp gäller ju inte mot svenskar så vi kan inte göra något åt rasismen, men våldet är ju helt enkelt accepterat, har blivit utsatt för det och varken skolan eller polisen gjorde nånting åt det, jävla skitsystem i sverige.
griniga fittor, kan aldrig vara positiva och ska alltid bara klaga om hur jobbigt allting är och vara allmänt griniga.
kollektivtrafik, bussar och tåg kommer försent eller för tidigt, och när dom väl kommer så är det alltid något krångel eller så kör dom som idioter.
bilköer, bland det värsta jag vet, hatar att sitta fast på motorvägen eller i stan när man bara vill hem.
plugg, brutalt tråkigt, ofta är det helt meningslösa saker man måste lära sig.
sova, fatta vad mycket man skulle kunna göra om man inte behövde sova, men ändå lite hata/älska för det är ju helt underbart att vakna upp helt utvilad.
behöva skita, man sitter och spelar dator, det går skitbra och sen så blir man så akut jävla bajsnödig så man nästan dör, hatar det.
att det är så jävla mörkt den här årstiden, det är mörkt när man går upp och det är mörkt när man kommer hem, give me sunlight ffs.
när saker inte går som jag vill, vem hatar inte det? vissa dagar ska allting krångla, då vill man bara samla ihop allt och spränga det och sen skjuta huvudet av sig.
fjollor, vågar inte ta i en bräda eller liknande för att det är lite smuts på den, så patetiskt så man inte ens kan beskriva det.
såna som tycker dom är bättre än andra, dom är bättre än alla andra på allt och kan allt, riktiga äckel.
kyla, hatar när det är kallt, dock verkar det som att vi kanske slipper det i vinter.
astma, spelar fotboll med polarna och har kul och så går det helt plötsligt inte att andas, vidrig känsla.
sjukdomar, usch.
feminister, idioter hela högen.
hippies, vem hatar inte dom?
sveriges regering, liksom allt annat som ska vara så överdrivet pk.
efterblivna fjortisar, de har inget innanför pannbenet, ibland så blir man förundrad över hur dumma de kan vara.
blues, jävla pajasmusik
kriminella, jävla idioter som inte borde få en andra chans. jag hatar särskilt invandrare som begår brott, de kommer till sverige och får en andra chans och missbrukar den, då ska dom skickas tillbaka till den håla de kom från.
pundare, helt slut i huvudet, träffade en igår som bad om pengar så han kunde ta bussen till polishuset och göra pisseprov.
tiggare, vill dom ha mina pengar får dom dansa eller sjunga.
uteliggare, äckligt när dom ligger och sover på bänkar man ska sitta o fika på.
sveriges rättssystem, 10 år för mord, det är ju skrattretande. tar man någon annans liv så ska man själv inte ha någon möjlighet att leva sitt egna liv.
allt som har med min förra skola att göra, hatar den något brutalt. dom hade inte råd att ha lärare till min klass så dom splittrade den och packade in hela våran klass i 4 andra. 40 % av eleverna i min nya klass var invandrare, majoriteten av dom var "blattiga", kunde inte bete sig som folk och skrek och jävlades hela tiden. och varje gång de gjorde något sattyg så fick jag och min polare skulden för det, och på det så hade vi en äcklig feministkärring som mentor och lärare i svenska, so och engelska.
så sant så fort man hamnar i bråk med någon invandrare (gäller självklart inte alla) och dem inte har hela släkten med sig så springer dom till läraren och säger att man är rasist... så får man allt skit. men det är helt okej för dom att gå på 4mot 1 elr mer....
Användarens profilbild
Peppenamnlos
Varnad

Inlägg av Peppenamnlos »

När man tagit sig till centrum och ser att alla affärer stängde för 15 minuter sedan :(
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

aina :evil:
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Zer0x skrev: griniga fittor, kan aldrig vara positiva och ska alltid bara klaga om hur jobbigt allting är och vara allmänt griniga.
Det där kan ha varit det längsta inlägget jag sett på TSR under min tid här och det var bara saker du klagade på, just sayin' :roll:

OnT : Hatar när det är massa "Ny på jobbet" tjejer på Max som inte vet hur fan man gör hamburgare! :x
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

ktm_danielsson skrev:OnT : Hatar när det är massa "Ny på jobbet" tjejer på Max som inte vet hur fan man gör hamburgare! :x
Hatar exakt samma....

Sen hatar jag också då allt går sönder hela tiden...
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

Jag hatar bögar.
Zer0x
Avstängd

Inlägg av Zer0x »

difaren skrev:Jag hatar bögar.
personangrepp.
Användarens profilbild
Peddobear
karhuuu!