Tjenare min Aerox går kasst den har sämst axx och då menar jag verkligen sämst Har ett pluggat leovince bytte till fjädrarna och vikterna som följde med och en polini tryckfjäder och drog v-ringen. bör jag dra pluggen i röret?? kommer det att hjälpa?
Mvh
Du bör ta bort pluggen, den kan gå varm annars, speciellt om du inte har någon varvtalsbegränsning(strypning). Skippa byte av tryckfjäder, laborera hellre med vikter, de gör underverk när man hittar sin mopeds nivå....
Idag hände något märkligt min plugg "drog" sig själv.. Stog på coop efter att varit ute och kört när den gick skit kasst kände att den acca som faen testade den på en lång raka och drog över mätaren... Hur lyckas den låstna av sig själv?
i en del rör sitter dom med 2 kassa loppor.. inte omöjligt att pluggen har lossnat. btw: ett pluggat effektrör går sämre än original pga röret ska uppnå vissa krav (e-märkt) alltså gå att besikta med, då har dom "över" strypt dom för att mindre avgaser ska komma ut.. ta av röret och titta i mynningen? Byt upp ca 10storlekar )
All3z skrev:Idag hände något märkligt min plugg "drog" sig själv.. Stog på coop efter att varit ute och kört när den gick skit kasst kände att den acca som faen testade den på en lång raka och drog över mätaren... Hur lyckas den låstna av sig själv?
satt säkert fast med 2 svetsloppor som gav upp till slut
All3z skrev:Idag hände något märkligt min plugg "drog" sig själv.. Stog på coop efter att varit ute och kört när den gick skit kasst kände att den acca som faen testade den på en lång raka och drog över mätaren... Hur lyckas den låstna av sig själv?
satt säkert fast med 2 svetsloppor som gav upp till slut