Tuta skrev:Men lägg av å klaga jävla hobbymoddar
bensinskalle skrev:
Eventuellt säkring som gått. Säkringen sitter på pluskabeln till batteriet. Kan du inte byta den är det läge att gå tillbaka till att spela wow och låta moppen vara ^^
+1Awwee skrev:Jag tycker de e bögigt att komfimera sig ! men alla får väll tycka vad dom vill
Trololololol....Riejuman skrev:enda som är possitift med korfirmationen är att man får pengar. då jag konfirmerades fick jag ca 10000 så det är nog värt det
ValoPallo skrev:Jag gjorde det, jag var den enda som svarade på frågorna, så nu är jag församlingens lilla favoritelev
Nu går jag även på hjälpledarutbildningen, jag är fortfarande lilla favoriteleven
Lägret var väl OK, det enda bra var bibelstudierna och rasterna
Tisdagsträffarna var ganska slöa, sitta med mina halvdöda skolkompisar och leka apa
Men om du känner att du kan stå ut med det så gör det, fick 750 €, två slipsnålar och 20 kilo glas när jag hade konfirmerat mig
Trololololol....Riejuman skrev:enda som är possitift med korfirmationen är att man får pengar. då jag konfirmerades fick jag ca 10000 så det är nog värt det
+2potog skrev:+1Skyliner34 skrev:Förstår fortfarande inte hur det kan vara bögigt att konfirmera sig..
Ungefär som att säga att alla som är norskar spränger byggnader och dödar sossar(eller vafan de nu va)...
nog för att du är finne men.... va?ValoPallo skrev:Men om du känner att du kan stå ut med det så gör det, fick 750 €, två slipsnålar och 20 kilo glas när jag hade konfirmerat mig
Min syrra är lika gammal som mig vi är tvillingarTheUnuzuaL skrev:hur gammal är din syrra ?littlebennyboi skrev:De jobbiga är också att jag inte va på första träffen![]()
Men och nu är nästa träff et läger under en hel helg .
Men min syrra ska också dit fast inte mede samma grupp
joppVictorh skrev:+1!potog skrev:finns det någon som har gjort det å sen ångrat sig?
så sa mina päron med men jag fick pengar endåillegalJocke skrev:är jag den enda som har en familj/släkt som säger att man inte kommer få massor med presenter och pengar som alla andra! varken farsan eller morsan skulle ge något! kanske något litet men inte punga upp 7 papp för liten skit sak som konfirmation ! gick några gånger sen orkade jag inte vara med mer för var skit tråkigt och det var roligare att vara med polarna och köra cross och bil