Hoppas tråden ligger rätt bara

Kan börja jag då... Började första året i gymnasiet nu, fixade egen lägenhet i Sundsvall och bosatt mig här. Trivs för det mesta och gillar staden

Eran tur, berätta fritt!

Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
wtf? han fråga hur du bor och hur du trivs i ditt hus osv, inte vad du tkr om tsr?babel95 skrev:ja ok!Jag bor i Åkersberga en liten stad norr om stockholm, Jag går första ring
tycker att tsr är skitbra men det är var lite jobbigt i början, när man la felpost
sen t.ex om jag gör ett inlägg på munstycke- tråden så får man nästan aldrig svardå gör man ett på t - tuning ist.. då klagar folk men man får hjälp direkt
men i det stora hela så är allt bra![]()
Tycker DOCk att det vore coolt om man hade någon liten chat ruta i vänstra/högra hörnet så när man går in på tsr.se så loggas man in på chaten direkt, typ som facebook
vicke xX SMT skrev:wtf? han fråga hur du bor och hur du trivs i ditt hus osv, inte vad du tkr om tsr?babel95 skrev:ja ok!Jag bor i Åkersberga en liten stad norr om stockholm, Jag går första ring
tycker att tsr är skitbra men det är var lite jobbigt i början, när man la felpost
sen t.ex om jag gör ett inlägg på munstycke- tråden så får man nästan aldrig svardå gör man ett på t - tuning ist.. då klagar folk men man får hjälp direkt
Tycker DOCk att det vore coolt om man hade någon liten chat ruta i vänstra/högra hörnet så när man går in på tsr.se så loggas man in på chaten direkt, typ som facebook
jeflar sry,, asså skyller på min feber.. har yrat som en jude i 2 dar nu hela rummet bara gunger
![]()
kryababel95 skrev:vicke xX SMT skrev:wtf? han fråga hur du bor och hur du trivs i ditt hus osv, inte vad du tkr om tsr?babel95 skrev:ja ok!Jag bor i Åkersberga en liten stad norr om stockholm, Jag går första ring
jeflar sry,, asså skyller på min feber.. har yrat som en jude i 2 dar nu hela rummet bara gunger
![]()
wtf sry, skyller på min feber,.. har yrat i 2 dar nu, hela rummet bara snurrar
Nu är inte jag så king på att förklara men... Bor du tillräckligt långt från din skola så kan du ansöka om en sak som heter "inackorderingsbidrag", som är till för att du ska ha råd med att bo borta, t.ex i lägenhet!Victorh skrev:vad betyder inackordernablablabla... ?
Haha liiite off topic, men tar hänsyn till det iom febernbabel95 skrev:ja ok! Jag bor i Åkersberga en liten stad norr om stockholm, Jag går första ring
sen t.ex om jag gör ett inlägg på munstycke- tråden så får man nästan aldrig svar då gör man ett på t - tuning ist.. då klagar folk men man får hjälp direkt
men i det stora hela så är allt bra
asså ledsen fattar ingenting nu? skriver du t mig eller? haah asså sry men jag är helt väc. vet knappt vad jag hetRBergsten skrev:Nu är inte jag så king på att förklara men... Bor du tillräckligt långt från din skola så kan du ansöka om en sak som heter "inackorderingsbidrag", som är till för att du ska ha råd med att bo borta, t.ex i lägenhet!Victorh skrev:vad betyder inackordernablablabla... ?Bor du då borta så bor inackorderad
Haha liiite off topic, men tar hänsyn till det iom febernbabel95 skrev:ja ok! Jag bor i Åkersberga en liten stad norr om stockholm, Jag går första ring
sen t.ex om jag gör ett inlägg på munstycke- tråden så får man nästan aldrig svar då gör man ett på t - tuning ist.. då klagar folk men man får hjälp direkt
Hur känns det då?Vad går du för linje?
Bergsten skrev:Nu är inte jag så king på att förklara men... Bor du tillräckligt långt från din skola så kan du ansöka om en sak som heter "inackorderingsbidrag", som är till för att du ska ha råd med att bo borta, t.ex i lägenhet!Victorh skrev:vad betyder inackordernablablabla... ?Bor du då borta så bor inackorderad
Kanske bäst att stänga av burken om du inte ens förstår dig på en citering...babel95 skrev:asså ledsen fattar ingenting nu? skriver du t mig eller? haah asså sry men jag är helt väc. vet knappt vad jag hetRBergsten skrev:Nu är inte jag så king på att förklara men... Bor du tillräckligt långt från din skola så kan du ansöka om en sak som heter "inackorderingsbidrag", som är till för att du ska ha råd med att bo borta, t.ex i lägenhet!Victorh skrev:vad betyder inackordernablablabla... ?Bor du då borta så bor inackorderad
Haha surt ändåVictorh skrev:haha okei skulle inte få några bidrag för i Finland beror det på hur mycket föräldrarna tjänar har jag för mig![]()
dude tsr a.K.a FritiDBergsten skrev:Kanske bäst att stänga av burken om du inte ens förstår dig på en citering...babel95 skrev:asså ledsen fattar ingenting nu? skriver du t mig eller? haah asså sry men jag är helt väc. vet knappt vad jag hetRBergsten skrev: Nu är inte jag så king på att förklara men... Bor du tillräckligt långt från din skola så kan du ansöka om en sak som heter "inackorderingsbidrag", som är till för att du ska ha råd med att bo borta, t.ex i lägenhet!Bor du då borta så bor inackorderad
Haha liiite off topic, men tar hänsyn till det iom febern
Haha surt ändåVictorh skrev:haha okei skulle inte få några bidrag för i Finland beror det på hur mycket föräldrarna tjänar har jag för mig![]()
Sweet att bo själv
Bergsten skrev:Japp, är lite nyfiken på vilka över forumet som bor inackorderade, vart ni bor, hur ni trivs osv vilka som släppt taget om mamma
Kan börja jag då... Började första året i gymnasiet nu, fixade egen lägenhet i Sundsvall och bosatt mig här. Trivs för det mesta och gillar staden![]()
Eran tur, berätta fritt!
Gå å lägg dig om du är sjuk!babel95 skrev:dude tsr a.K.a FritiDBergsten skrev:Kanske bäst att stänga av burken om du inte ens förstår dig på en citering...babel95 skrev: asså ledsen fattar ingenting nu? skriver du t mig eller? haah asså sry men jag är helt väc. vet knappt vad jag hetR
Sweet att bo själv
Rossön/Ramsele, 2 småbyarantonpg94 skrev:Vars kommer du ifrån ursprungligen?
45 mil, shitrkan skrev:Jag bor i Skärhamn nu, flyttade alltså 45mil och trivs jävligt bra här, jävligt fint här också och så, så bara för det får ni en bild längre ner Lite drygt o tvätta o skit själv men det funkar
DiNozzan skrev: Jag bor en en liten by som heter Älghult Lite väster om Öland. Bor hemma nu, men nästa år hoppas man nästa på lytt då jag börjar gymnasiet Om det inte blir för dyrt då Men släppre morsan gjorde man för länge sen
Förr eller senare så lär du nog sakna domPipaZ skrev:Går i lantbruksskola nere i Tomelilla typ, ca 40mil hemmifrån. Skitskönt! Slipper Mor o far osv
bor du i sundsvall du å?Bergsten skrev:Japp, är lite nyfiken på vilka över forumet som bor inackorderade, vart ni bor, hur ni trivs osv vilka som släppt taget om mamma
Kan börja jag då... Började första året i gymnasiet nu, fixade egen lägenhet i Sundsvall och bosatt mig här. Trivs för det mesta och gillar staden![]()
Eran tur, berätta fritt!
Jojomenanve112 skrev:bor du i sundsvall du å?Bergsten skrev:Japp, är lite nyfiken på vilka över forumet som bor inackorderade, vart ni bor, hur ni trivs osv vilka som släppt taget om mamma
Eran tur, berätta fritt!vilken skola och program?
jassåBergsten skrev:Jojomenanve112 skrev:bor du i sundsvall du å?Bergsten skrev:Japp, är lite nyfiken på vilka över forumet som bor inackorderade, vart ni bor, hur ni trivs osv vilka som släppt taget om mamma
Eran tur, berätta fritt!vilken skola och program?
Går uppe på Haga, på praktiska. Fordon
HahaPipaZ skrev:Saknar dock en liten bod/rum samt verktyg så man kan skruva :OBergsten skrev:Förr eller senare så lär du nog sakna domPipaZ skrev:Går i lantbruksskola nere i Tomelilla typ, ca 40mil hemmifrån. Skitskönt! Slipper Mor o far osvHärligt dock att du trivs!
anve112 skrev:Haha, du gjorde fel val där må jag säga, praktiska är det bästa
haha jasså?Bergsten skrev:HahaPipaZ skrev:Saknar dock en liten bod/rum samt verktyg så man kan skruva :OBergsten skrev: Förr eller senare så lär du nog sakna domHärligt dock att du trivs!
anve112 skrev:Haha, du gjorde fel val där må jag säga, praktiska är det bästa