nu ska jag snart köpa moppe, men vet inte om jag ska ha slider eller aerox.
jag ska stunta med den och den ska ha bra axx!
så jag skulle vilja vet vad som är bra och dåligt med båta mopederna!
asså jag kör aerox och jag älskar den, jag stuntar själv.. kan köra bakan utmärkt.. men skullee nog tipsa slider ist, typ 20 panner lättare + mindre.. sen original styret e asskönt.. men som sagt de e ju ens eget val
babel95 skrev:asså jag kör aerox och jag älskar den, jag stuntar själv.. kan köra bakan utmärkt.. men skullee nog tipsa slider ist, typ 20 panner lättare + mindre.. sen original styret e asskönt.. men som sagt de e ju ens eget val
aa jag vet inte än vad det blir men det lutar lite åt aerox...
och skilnad på storlek och sånt, det skiter jag i kommer ju ändå lära mig så småning om!
Vill du ha utrymmet under (jävligt smidigt) så ta en aerox. Annars skulle jag tagit en slider
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
babel95 skrev:asså jag kör aerox och jag älskar den, jag stuntar själv.. kan köra bakan utmärkt.. men skullee nog tipsa slider ist, typ 20 panner lättare + mindre.. sen original styret e asskönt.. men som sagt de e ju ens eget val
och skilnad på storlek och sånt, det skiter jag i kommer ju ändå lära mig så småning om!
tack
jag har bytt styre med en slider, så jag har slider orginal styre på min aerox!
as skönt
men nackdelen med slider också tycker "Jag" är att dom är skitfula original.. så om du väljer slider så köp en stylad eller eller styling till den om du köper den original..
sen så kommer de flästa tycka att det här låter dumt, men min kompis slider, den har skurit 4 gånger.. han har kört in alla cylindrar 50 mil sen ahr han olje tank men han blandar extra olja i tanken sen 19mm förgasare.
har en sr50 di-tech till salu. (I delar)
startar inte
helt nytt cylinderkit
nylackade kåpor (mattsvart)
förutom att den inte startar så är den i grymt skick
bensinskalle skrev:
Eventuellt säkring som gått. Säkringen sitter på pluskabeln till batteriet. Kan du inte byta den är det läge att gå tillbaka till att spela wow och låta moppen vara ^^
tack
jag har bytt styre med en slider, så jag har slider orginal styre på min aerox!
as skönt
men nackdelen med slider också tycker "Jag" är att dom är skitfula original.. så om du väljer slider så köp en stylad eller eller styling till den om du köper den original..
sen så kommer de flästa tycka att det här låter dumt, men min kompis slider, den har skurit 4 gånger.. han har kört in alla cylindrar 50 mil sen ahr han olje tank men han blandar extra olja i tanken sen 19mm förgasare.
min aerox gick FELFRITT 700 mil, det var en 02a
jo du dom är ganska fula orginal...
ajdå det lät ju inte bra:( men det lutar åt aerox:)
men har pratat med ett par kompisar och dom säger att slider styret går av lätt?!
vet ej men isåfall blir det nog cross styre
vad har du för setup ?
hade:
70cc racing
17,5mm förgasare
stage 6 racing variator
zx rör
men jag ska bygga en hyper så nu kör jag allt original men zx rör och ostrypt cdi
vad har du för setup ?
hade:
70cc racing
17,5mm förgasare
stage 6 racing variator
zx rör
men jag ska bygga en hyper så nu kör jag allt original men zx rör och ostrypt cdi
okej så det funkar alldeles utmärkt med urpluggat rör och dragen v-ring, samt munstycke, vikter och koppling ?
Det var jag som skulle köpa tolvan av dig, men det låter som du har satt ihop din moppe nu
köp slider om du ska stunta! har en aerox med zx rör rett munstycke och vikter, tryckfjäder men det går inte att stunta en då . Om du inte köper 70cc eller en ny förgasare .
Har dock en ludix snake grymt bra axx orgenal och med zx rör är det nästan gasresa!
vad har du för setup ?
hade:
70cc racing
17,5mm förgasare
stage 6 racing variator
zx rör
Har kört båda mopederna, har slider o kört polarens aerox, slider har mkt mer benutrymme, mkt skönare, lättare, smidigare, kan köras i skogen osv, ända fördelarna med roxx är mycket delar och pottan
ajonson skrev:Har kört båda mopederna, har slider o kört polarens aerox, slider har mkt mer benutrymme, mkt skönare, lättare, smidigare, kan köras i skogen osv, ända fördelarna med roxx är mycket delar och pottan
så du menar att man inte kan köra aerox i skogen ?
Sen så är aerox rätt så lätta faktiskt, jag får upp min om jag tar bort mina framkåpor så det är inte omöjligt. Och bullshit att man inte kan få upp en aerox med bara ZX och det. man behöver fan inte ha 70cc. Det gäller bara att ha teknik faktiskt.