Tjena tjena!
Jag är typ 90% säker på att jag inte ska ta 125:a så jag ska sälja min moppe och köpa två andra en scooter och en crossmoppe så jag behöver tips på en skön crossmoppe, jag kommer troligtvis börja stunta med den också men annars så kommer jag trimma rätt ordentligt .
Men jag vill inte ha en Rieju RRX,MRX eller liknande.
Jag har kollat lite på Motorhispania furia, Gilera smt,Derbi x-race, Beta rr har en budget på cirka 8000 för crossmoppe och 4000 för scooter
Det här borde vara rätt ställe att posta detta på, eller? :O
Fem Myror är fler än fyra elefanter
Swe2FX skrev:Om jag har förståt det rätt så börja den gå dåligt när moppen välte? :O
AndersoNN skrev:Vält den åt andra hållet o se om de blir bättre?!
yamaha dt (svår att hitta för 8k men men) om du ska strypa av ta en med AM6 (alla håller typ samma kvalle, skicket beror helt på hur de ha behandlats.)
trimma så kvittar de i stort sett, ta de du föredrar.
scooter så försök hitta nån med minarelli block
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
yamaha2pwn skrev:inte för att vara den som är den men alla cpi som rullat här nere har haft stora problem av olika slag.
vanligast är att vatten pumpen säger upp sig.
en sprack styrkronan på :O
visst de finns rötägg bland alla mopeder men alla cpi som jag har set har haft något problem.
scooter så kanske en viva eller jogrr?
Min Cpi har gått galant, har en kompis också med en cpi och båda har hållit perfekt och inte gått sönder nåt förutom mitt batteri som jag böt men jag vet inte vad du har för kompisar, men när ja säger Cpi så menar jag CPI SUPERMOTARD och inga scootrar,
Förövrigt, tack för tipset, som ja också kan ge att en YamahaJogr, riktiga kraftpaket som är hur sköna som helst
peugoten funkar bra men som sagt. jag skulle satsat på Derbi tänkte köpa något udda när jag kollade cross. slutade med Derbi då jag visste att en moppe som det finns många av är bäst i längden
PoWeRKinG skrev:peugoten funkar bra men som sagt. jag skulle satsat på Derbi tänkte köpa något udda när jag kollade cross. slutade med Derbi då jag visste att en moppe som det finns många av är bäst i längden
nej ta inte Derbi, ta något ovanligare som inte alla har..
PoWeRKinG skrev:peugoten funkar bra men som sagt. jag skulle satsat på Derbi tänkte köpa något udda när jag kollade cross. slutade med Derbi då jag visste att en moppe som det finns många av är bäst i längden
Typ en Gilera DNA! eller ja de är ju en scooter men men
Typ en Gilera DNA! eller ja de är ju en scooter men men
yama tzr
aprila rs50
osv
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.
yamaha2pwn skrev:inte för att vara den som är den men alla cpi som rullat här nere har haft stora problem av olika slag.
visst de finns rötägg bland alla mopeder men alla cpi som jag har set har haft något problem.
är inte vattenpumpen som ger sig? är bara en packbox i vattenpumpen som blir dålig, jag har bytt på min och en kompis Cpi. hjälpt för båda.
men kan ju va så för dig att du har oturen så den gav upp :P
cpi sm kanske inte går sönder jättelätt men att stunta med en låter bara korkat. sherco är inte nå jävla kinaskit, det är powerking som snackar om allt när han inte vet något om det, den håller bra och kan bli riktigt snygg, ktm sx kåpor passar direkt på tror jag så du får ett komplett kåpset för 1k, perfekt om man ska stunta. försök o hitta en nyare beta, kan dock vara svårt att hitta en för dom pengarna.
Zer0x skrev:cpi sm kanske inte går sönder jättelätt men att stunta med en låter bara korkat. sherco är inte nå jävla kinaskit, det är powerking som snackar om allt när han inte vet något om det, den håller bra och kan bli riktigt snygg, ktm sx kåpor passar direkt på tror jag så du får ett komplett kåpset för 1k, perfekt om man ska stunta. försök o hitta en nyare beta, kan dock vara svårt att hitta en för dom pengarna.
man måste borra hål för bänken i ktm kåpor
Och powerking vet nog bättre vad han talar om
Sen så kan du ju klaga på alla som säger cpi är skit? det är Italienskt!
Zer0x skrev:cpi sm kanske inte går sönder jättelätt men att stunta med en låter bara korkat. sherco är inte nå jävla kinaskit, det är powerking som snackar om allt när han inte vet något om det, den håller bra och kan bli riktigt snygg, ktm sx kåpor passar direkt på tror jag så du får ett komplett kåpset för 1k, perfekt om man ska stunta. försök o hitta en nyare beta, kan dock vara svårt att hitta en för dom pengarna.
man måste borra hål för bänken i ktm kåpor
Och powerking vet nog bättre vad han talar om
Sen så kan du ju klaga på alla som säger cpi är skit? det är Italienskt!
Så nu har jag lagt ut moppen på blocket och här på TSR så när den har blivit såld så köper jag troligtvis en Derbi som jag hittat men finns den inte kvar så köper jag troligtvis en Furia
Vivaadam jag köper både och för jag får inte trimma crossmoppen om jag inte har en orginal också då valde jag scooter.
Fem Myror är fler än fyra elefanter
Swe2FX skrev:Om jag har förståt det rätt så börja den gå dåligt när moppen välte? :O
AndersoNN skrev:Vält den åt andra hållet o se om de blir bättre?!
är inte vattenpumpen som ger sig? är bara en packbox i vattenpumpen som blir dålig, jag har bytt på min och en kompis Cpi. hjälpt för båda.
men kan ju va så för dig att du har oturen så den gav upp
Tycker förövrigt att CPI är bra o snygga!
nej de slutade bara pumpa vatten så de gick i kok och värmenöp (jag har inte haft någon själv men känner ett par som har)
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd