Jaha, jag vet inte om det är så med just det röret. Det kommer inte låta särskilt mycket om du drar pluggen, men ljudet blir grövre eller hur man nu ska formulera det.alexibara skrev:jag har hört att den går lite snabbare med bättre drag även med plugg i just det röret, men om jag drar pluggen kommer den låta mkt då eller?Zer0x skrev:Den kommer gå sämre om du har kvar strypningen.
Zer0x skrev:Jaha, jag vet inte om det är så med just det röret. Det kommer inte låta särskilt mycket om du drar pluggen, men ljudet blir grövre eller hur man nu ska formulera det.alexibara skrev:jag har hört att den går lite snabbare med bättre drag även med plugg i just det röret, men om jag drar pluggen kommer den låta mkt då eller?Zer0x skrev:Den kommer gå sämre om du har kvar strypningen.
Svårt att säga, men runt 70km/h skulle jag tippa påRoxxen96 skrev:Får du trimma för dina föräldrar osv, eller får du inte?
Lånar tråden lite.. Har dragit min v ring nu, om jag sätter tillbaka den, sedan köper ett zx rör, vad kommer den gå i då? För min går 66 nu, och den kommer la dra för mycket i topphastighet för vad jag får så jag sätter tillbaka v-ringen. Vad kommer den att gå i isåfall?
''DenSvartaArken skrev:Svårt att säga, men runt 70km/h skulle jag tippa påRoxxen96 skrev:Får du trimma för dina föräldrar osv, eller får du inte?
Lånar tråden lite.. Har dragit min v ring nu, om jag sätter tillbaka den, sedan köper ett zx rör, vad kommer den gå i då? För min går 66 nu, och den kommer la dra för mycket i topphastighet för vad jag får så jag sätter tillbaka v-ringen. Vad kommer den att gå i isåfall?
vad har du gjort mer än v-ringen?Roxxen96 skrev:Får du trimma för dina föräldrar osv, eller får du inte?
Jag vill helst ha ett pluggat rör som ger effekt ändåkevinspeedfight skrev:kan säga att ett pluggat stage6 rör går inte strypt. köpte ett för att ha det pluggat men när jag stoppa på röret så kan man säga att den går nästan som urpluggat. så om du ska ha ett pluggat "trimrör" så kan jag rekommendera lazer xpro röret. hade det på min förra speedfight och då gick den original
alexibara skrev:Jag vill helst ha ett pluggat rör som ger effekt ändåkevinspeedfight skrev:kan säga att ett pluggat stage6 rör går inte strypt. köpte ett för att ha det pluggat men när jag stoppa på röret så kan man säga att den går nästan som urpluggat. så om du ska ha ett pluggat "trimrör" så kan jag rekommendera lazer xpro röret. hade det på min förra speedfight och då gick den originalJag har läst på dit projekt att stage 6 röret gav bra effekt med pluggen i drf vill jag ha det;) övernice speedfight btw!
moppe till moppe...Victorh skrev:den går nog 65 skulle jag tippaVivaadam skrev:med v-ringen på så kommer du knappt få moppen över 60 för den "spärrar" så att moppen inte kan varva utDenSvartaArken skrev:Svårt att säga, men runt 70km/h skulle jag tippa påen aerox klara med v-ring 65 åtminstone
Zer0x skrev:vad har du gjort mer än v-ringen?Roxxen96 skrev:Får du trimma för dina föräldrar osv, eller får du inte?
Victorh skrev:den går nog 65 skulle jag tippaVivaadam skrev:med v-ringen på så kommer du knappt få moppen över 60 för den "spärrar" så att moppen inte kan varva utDenSvartaArken skrev:Svårt att säga, men runt 70km/h skulle jag tippa påen aerox klara med v-ring 65 åtminstone