nå snabbare än 90, max 95 får du inte upp en moppe standard med trim rör!Martinn skrev:Rieju drac 1998, går i 85 på mätaren med 13/56, mätt med gps och då var det typ 80km/h med urdragna pluggar och 86 munstycke.
Ska byta drev till 13/48 troligtvis, vad blir skillnaden om jag köper ett MK thrower och kanske större munstycke då?
du tror möjligtvis inte att det beror på att detta är för crossmoppar och inte pulkor?dwoc skrev: afan har lagt upp min typ 5 gånger.. ingen svarar?
100-105!anton96 skrev:Derbi drd pro 06
airsal 70cc sport
turbokit rör (underliggande)
21mm dellorto
drev 13/53 ?
Tuta skrev:Men lägg av å klaga jävla hobbymoddar
bensinskalle skrev:
Eventuellt säkring som gått. Säkringen sitter på pluskabeln till batteriet. Kan du inte byta den är det läge att gå tillbaka till att spela wow och låta moppen vara ^^
90-95 med trimrör? kanske 80-85 utan rör då med sämre acc?2stroke4ever skrev:nå snabbare än 90, max 95 får du inte upp en moppe standard med trim rör!Martinn skrev:Rieju drac 1998, går i 85 på mätaren med 13/56, mätt med gps och då var det typ 80km/h med urdragna pluggar och 86 munstycke.
Ska byta drev till 13/48 troligtvis, vad blir skillnaden om jag köper ett MK thrower och kanske större munstycke då?
Men du får ett mycket bättre acc samt register!
du tror möjligtvis inte att det beror på att detta är för crossmoppar och inte pulkor?dwoc skrev: afan har lagt upp min typ 5 gånger.. ingen svarar?
Det är urpluggat och beggat, går 75 km/h ärliga just nu.PoWeRKinG skrev:ca 40 skulle jag troMartinn skrev:Min Rieju drac 1998 med Turbokit (överliggande) rör, med 12(eller13)/48 drevning? allt annat original.den brukar gå lite sämmre med strypt sportavgasrör än med strypt originalrör :/
om dus ska strypa av alltihop på moppen så lär den göra 70-80 runt där