sen idag bytta jag hela motorn för jag ska bygga en sprint. men jag fattar inte för det jag satte på var ALLT orginal förutom röret som var zx handmade, den gick exakt lika om inte bättre, den toppar 90 utan problem -.- vilken e bra men konstigt, nån som vet?
tja kör du med zx rör och resten orginal? då är ju pluggen botra/dragen / urpluggat rör. då går moppen bättre. och kör du med ALLT orginal så skulle jag nog också säga ostrypt cdi. varvar den mkt?
Mattyyy skrev:Det är fan inte 90 ärliga Min kompis slider går i 80 enligt mätaren med bytta vikter , fjädrar , tryckfjäder och zx så varför skulle din gå i 90?
för att hans har en annan drevning än slider
- söker en vivacity fram kåpa, maila om ni har någon -
Mattyyy skrev:Det är fan inte 90 ärliga Min kompis slider går i 80 enligt mätaren med bytta vikter , fjädrar , tryckfjäder och zx så varför skulle din gå i 90?
men det gör ändå inte 90.......................................
men det gör ändå inte 90.......................................
lira nummer så kan jag skicka en video nån gång(imorn)
vill se din min när du trodde att din skitna dekaltrimmade aerox gjorde 90 km/h fast på gps 75km/h du är ju fan dum i huvudet om du fortfarande tror att den gör 90 km/h trots att vi sagt till dig 10000 jävla gånger.
DerbiSendan95 skrev:vill se din min när du trodde att din skitna dekaltrimmade aerox gjorde 90 km/h fast på gps 75km/h du är ju fan dum i huvudet om du fortfarande tror att den gör 90 km/h trots att vi sagt till dig 10000 jävla gånger.
jag har sagt attt jag kör på känsla, min känsla=90 km/h ska lägga upp en vid imorn så får ni se själva, den går inte under 80-85 de e jag dödssäker på,
men jag lär ju bli anklagad för att jag har annat trim?
DerbiSendan95 skrev:vill se din min när du trodde att din skitna dekaltrimmade aerox gjorde 90 km/h fast på gps 75km/h du är ju fan dum i huvudet om du fortfarande tror att den gör 90 km/h trots att vi sagt till dig 10000 jävla gånger.
jag har sagt attt jag kör på känsla, min känsla=90 km/h ska lägga upp en vid imorn så får ni se själva, den går inte under 80-85 de e jag dödssäker på,
Nej, men du lär bli anklagad för att ha snott någon annans video för din skitmoppe gör inte 90 med zx.
Nej, men du lär bli anklagad för att ha snott någon annans video för din skitmoppe gör inte 90 med zx.
du! min moppe e kung, jag har hört att din Derbi är en riktig kina kopia
babel95 skrev:
du! min moppe e kung, jag har hört att din Derbi är en riktig kina kopia
snacka inte skit om Derbi nu hugo
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.
Vårda språket annars kommer nån mod och se till att du gör det...
Kolla gärna in mitt Rieju Drac RR Sport Edition 2005 Projekt!