Trackmania Nations Gratis och jävligt skoj man behöver inte så bra dator heller
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
minecraft:) ser skit tråkigt ut... men när man väll börjar och förstår hur det går till så flyger timmarna iväg, behövs ingen bra dator för det och det är även en svensk som gjort spelet. antingen laddar du ner det eller köper det på minecraft.net vet inte vad det kostar nu efter uppdateringen men det är bara att kolla
minecraft är kul 3 dagar sen tröttnar man på det och så är det kul 3 dagar osv. cs:s, mw2, tf2 (f2p), dead island, zombie mod på bo, bf3
finns ju massor
Zer0x skrev:minecraft är kul 3 dagar sen tröttnar man på det och så är det kul 3 dagar osv. cs:s, mw2, tf2 (f2p), dead island, zombie mod på bo, bf3
finns ju massor
men du... han sa ju att han inte ville behöva en gaming pc för spelet.
då kan man inte ta bf3 som förslag för det är ett utav dom mest krävade spelet som finns just nu.
Zer0x skrev:minecraft är kul 3 dagar sen tröttnar man på det och så är det kul 3 dagar osv. cs:s, mw2, tf2 (f2p), dead island, zombie mod på bo, bf3
finns ju massor
då kan man inte ta bf3 som förslag för det är ett utav dom mest krävade spelet som finns just nu.
haha aa sant det kräver mycket märkte att min dator inte ville funka bra med det ajjt bara fixa nya saker till den då!
Minecraft är kul hela tiden om man har vänner som spelar det då kan man ha egen server som ni spelar på, och bygga enorma världar med masa kul saker, t.ex bergochdalbanor, portaler till helvetet, slott som finns i helvetet fulla med fiender, det finns raviner som man kan undersöka och Strongholds som man måste leta efter "det är som stora slott under marken, FULLT med gångar och kul saker att utforska. Det finns Hardcore mode så man måste överleva så länge som möjligt, det finns creative mode så du ska bygga massor med saker "då har man oändligt med alla saker" Sen finns tusentals andra saker man kan göra Bara fantasin sätter gränser.
finns ju massor
BF3 va den största besvikelsen för mig sån jävla bra graffik så man ser inte ens vart fienden är...ena gamet är ett hus borta och nästa så står det där...nää tacka vettja cs!
OnT: Laddade hem LoL för att börja lira det på LAN, nu är jag lvl 22 efter ca 2 månader Även Trackmania är ett roligt spel om man är på LAN
Farming Simulator 2011!
Call of Duty 4
League of Legends (Kul, men eftersom dom enda i trakten som spelar är kukhuvuden så spelar jag inte längre)
MX vs ATV
Battlefield (Alla)
Need For Speed Underground 2
rFactor
Live for Speed
World of Tanks
Metro 2033
Bad Company 2
Team Fortress 2
Triangle Digger (Om du inte är så kräsen på grafik, äger två joysticks och tycker om att köra grävmaskin)
Duke Nukem II (Måste köras i DOS)
STUNTS (Måste köras i emulator, stenåldersgrafik men jävligt kul)
Gamla Super Mario
Minecraft
Colin McRae Rally 2.0
Jae, det var väl ett par, kommer med mer sen när jag kommer på nått