Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Nackdelar:
*Aerox är helt värdelöst om man inte trimmar.
*Alla kör aerox bara för att nån idiot började med det sen skulle alla göra likadant (inklusive mig, fast ångrar jätte mycket att jag köpte den).
*Helt omöjliga att köra på bakhjulet med nästan.
*"Poliskänd"
Fördelar:
*Ända man behöver göra för att få den snygg.. nudebar.
*Går riktigt bra om man trimmar dom
*Finns mycket styling till dom om man gillar att göra sådant.
*"Du äger gatan"
Jag är veteran när det gäller att krocka. Krockat med både Aerox och Derbi. Och Derbi är "hårdare" där fram så när det smäller stannar Derbi o du lägger dig. Men jag hade otur att flyga in i en stolpe, men ändå
Aeroxen där emot spricker o knycklar ihop sig och du skadar dig.
Nej det är inte för att jag kör dåligt men tack för att du berättar hur dålig du är på att köra ^^
Jag kör ganska bra, har inte vart mitt fel när jag har crashat.
Skåningens-handelsbod skrev:Titta vid skolornas moppeparkeringar, aerox, aerox, speedfight, arerox, nån stackars förlupen SM, aerox, nån baotian, aerox.... och så vidare.
Ganska enformig syn att se på, väääldigt mycket plast!
I min stad har vi nästan inga Aeroxxar, har 2-3 kanske. Här är det Derbi som härskar.
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Jag är veteran när det gäller att krocka. Krockat med både Aerox och Derbi. Och Derbi är "hårdare" där fram så när det smäller stannar Derbi o du lägger dig. Men jag hade otur att flyga in i en stolpe, men ändå
Aeroxen där emot spricker o knycklar ihop sig och du skadar dig.
Nej det är inte för att jag kör dåligt men tack för att du berättar hur dålig du är på att köra ^^
men det är inte så bra med så små hjul och köra fort. det blir fel helt enkelt och det blir svårt att styra och lätt att tapa kontrollen då just aerox har designfel som gör att viktfördelningen och hur man sitter gör så att framhjulet får en dålig oc farlig vinkel när man sitter på..
crossmoppar är bättre då dom har stora hjul och man sitter på ett bra ställe
så hypertrimmad scooter är inget jag rekomenderar som bruks för allas säkerhet
PS: tror jag läst att ca 80% av alla moppekrockar där föraren mist kontrollen har varit med scooter... det var något sådant iallafall
Eller så är du bara sämst på att köra... Liksom det verkar funka bra för dom som hypertrimma att köra med MINDRE däck än areoxdäck/fälgar...
och 50% av dom 80 ljuger för att få ut pengar, då dom lekte eller körde på bakhjulet ist för båda. kan nästan slå vad om det:P